Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Ո՞վ է հավատում Եվրոպայի «իսլամական բռնաբարությանը»

Ո՞վ է հավատում Եվրոպայի «իսլամական բռնաբարությանը»
21.02.2016 | 10:41

Այս շաբաթ լեհական wSieci ամսագրի շապիկին հայտնվեց «Եվրոպայի իսլամական բռնաբարությունը» վերնագիրը՝ գրում է Independent-ում Աբդուլ Ազիզ Ահմեդը: Շապիկին սպիտակադեմ շիկահեր է՝ ԵՄ դրոշից հանդերձով, որ քաշում են ինչ-որ մեկի թուխ ձեռքերը: Կերպարը փոխաբերական է, բայց ուղղակի հղում է այն դեպքերին, երբ տղամարդ միգրանտները բռնությունների դիմեցին կանանց նկատմամբ Քյոլնում և եվրոպական այլ քաղաքներում: Արևմտյան պատմության հինավուրց թեման է՝ եվրոպական գաղութարարության առաջին օրերից գրականությունն ու արվեստը պարբերաբար պատկերում էին՝ թուխ կամ սևամորթ «վայրենուն», որ հետամտում կամ բռնաբարում է բարեպաշտ սպիտակ կնոջը: Տարեմուտի գիշերը Քյոլնի դեպքերից հետո Գերմանիայի իշխանությունները միգրանտներին սկսեցին վարվեցողության կանոնների հրահանգներ բաժանել: Ակնհայտ է, որ ձգտում կա հանցագործությունները վերագրել ինչ-որ կոնկրետ ռասայի և այդ ձգտումը ամրապնդում է եվրոպացի ուլտրաաջերի հռետորաբանությունն ու հաստատում, որ ինչ-որ ռասաներ կամ մարդկանց խմբեր խմբովին մեղավոր են այդ հանցագործությունների մեջ: Այդ կարծրատիպերից ազատվելու համար նախ պետք է ընդունել, որ նրանք գոյություն ունեն: Լեհական ամսագիրը շատ, շատ որոշակի է դա արել:
Աբդուլ ԱԶԻՄ ԱՀՄԵԴ, Independent


Հ.Գ. Ինչքան հեշտ է, չէ, իրավիճակը շրջել, ստացվում է՝ եվրոպացիների կարծրատիպերն են մեղավոր, որ միգրանտների ինչ-որ մասի մեջ վայրենին է արթնանում: Պարբերաբար ու տարբեր քաղաքներում: Եվ՝ Եվրոպայի իսլամական բռնաբարությունը ուղիղ հանգեցվում է ֆիզիկական գործողության, մինչդեռ իրականում իսլամը վաղուց է բռնաբարում Եվրոպան, իսկ Եվրոպան թուլացել ու հաճույք է ստանում՝ առանց բռնությունն արձանագրելու, որովհետև պետք է էժան և մասնագիտական որակներ չպահանջող աշխատուժ և ժողովրդագրական պատկերի պահպանում: Իմաստուն ու քաղաքակիրթ Եվրոպան հնարեց բազմամշակութայնության տեսությունն ու ինքն առաջինը հավատաց, որ բարեկեցության ապահովումը բավարար պայման է տարբեր մշակույթների, էթնոսների, կրոնների, մշակույթների ինտեգրման համար: Հավատաց, որովհետև հոգնել էր երեխա ծնել, աշխատել ու մտածել: Տեսությունը սքանչելի էր, բայց գործնականում ձախողվեց՝ ամեն տարեմուտի արաբները Փարիզի ու շրջակա քաղաքների արվարձաններում այրում են ավտոմեքենաներ, ջարդում ցուցափեղկեր ու ասում են, որ պայքարում են հանուն հավասարության: Գերմանիան հեղեղել են թուրքերը և ամեն փողոցում ուզում են մի մզկիթ կառուցել, իսկ քրիստոնյաներին չադրա հագցնել, որ չվիրավորեն իրենց կրոնական զգացումները: Եվրոպայի միգրացիոն ճգնաժամը Իրաքի կամ Սիրիայի պատճառով չի սկսվել, բուն Եվրոպայում է խնդիրը՝ փախստականների նկատմամբ այսօրվա վերաբերմունքի և ազգայնականության ուժեղացման պատճառը տասնամյակներով տնտեսական ու քաղաքական խնդիրների շրջանցումն է՝ լուծումները ուրիշների հաշվին ստանալու հաշվարկով: Ահա և այդ ուրիշները ներկայացնում են ընդհանուր «հաշիվը»:


Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2344

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ