«Զանգեզուրի միջանցքը» և Հյուսիս-Հարավ տրանսպորտային միջանցքը չեն մրցակցելու միմյանց հետ՝ հայտարարել է Ռուսաստանի Անվտանգության խորհրդի քարտուղար Սերգեյ Շոյգուն։ «Ես կարծում եմ, որ երկու ճանապարհներն էլ ոչ միայն գոյության իրավունք ունեն, այլև անհրաժեշտ են՝ Ադրբեջանը նրա տարածաշրջանների հետ կապելու և երկրների միջև առևտրի համար տրանսպորտային միջանցքներ ստեղծելու համար»,- ասել է նա, ընդգծելով, որ Ռուսաստանը հսկայական երկիր է՝ բարձր զարգացած տրանսպորտային ցանցով, և «ցանկացած ճանապարհ միշտ լավն է»։               
 

Կառավարությունը թեղուտցիների գլխի տակ փափուկ բարձ է դնում

Կառավարությունը թեղուտցիների գլխի տակ փափուկ բարձ է դնում
08.02.2019 | 01:39

ՎՏԲ բանկի տնօրինմանը հանձնված «Թեղուտ ՓԲԸ»-ն մոտ ապագայում դժվար թե վերաշահագործարկվի: Օրենսդիր ու գործադիր մարմինների ներկայացուցիչների հայտարարությունները, թե ամենաուշը փետրվարին հանքի վերաբացման մասով դրական նորություն կլինի, օդում են մնում:

ՎՏԲ-ն, պարզվում է, հանքը կրկին շահագործելու մասով որևէ որոշում չունի: «Դեռ չի գտնվել մի մարդ, կազմակերպություն, որ պատրաստ լինի 300 մլն դոլար ներդնելու և վերաշահագործարկելու հանքը: ՎՏԲ-ն էլ այս հարցով առանձնապես մտահոգված չէ: Կլինի՞ ներդրող, կքննարկեն վերաբացելու հարցը, չի՞ լինի, շտապելու տեղ չունեն,- ասաց «Իրատեսի» զրուցակիցը, հավելելով, որ ոչ մի ներդրող չի ցանկանա հեղհեղուկ միջավայրում բիզնես գործունեություն ծավալել:- «Թեղուտի» դեպքում խնդիրը սովորականից բարդ է. նախ` կառավարությունը հատուկ որոշմամբ պետք է «Վալեքսից» վերցնի հանքի շահագործման լիցենզիան ու այն նոր ներդրողին տրամադրի, որպեսզի վերջինս կարողանա հանքարդյունաբերությամբ զբաղվել: Այդ պատճառով էլ ՎՏԲ-ի համար այս հարցը առաջնային չէ, ավելորդ գլխացավանքի մեջ ընկնելու հավես չունեն: Ինչ վերաբերում է վերաշահագործարկելուն, ապա այդ մասին զրույցները խոստումների մակարդակում էլ կմնան»:


Սևակ ՎԱՐԴՈՒՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 6148

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ