Թուրքիայի կառավարությունը կրկին հրաժարվել է կիրառել, այսպես կոչված, «հույսի իրավունքը» Քրդստանի բանվորական կուսակցության առաջնորդ Աբդուլլահ Օջալանի նկատմամբ, որը ցմահ բանտարկություն է կրում։ Անկարան կրկին անտեսում է ՄԻԵԴ-ի պահանջը, ըստ որի, ցմահ ազատազրկումը, առանց պայմանական վաղաժամկետ ազատման, խախտում է Մարդու իրավունքների եվրոպական կոնվենցիան: Թուրքիայի արդարադատության նախարար Յըլմազ Թունչը հաստատել է Անկարայի կոշտ դիրքորոշումը. «Օջալանի համար «հույսի իրավունք» գոյություն չունի»։               
 

Գերշահույթ՝ ուղևորների գրպանից

Գերշահույթ՝ ուղևորների գրպանից
04.02.2025 | 12:39

Նոր ավտոբուսների ձեռքբերման ծախսով, վարորդների աշխատավարձով ու դիզվառելիքով հանդերձ, Երևանում 1 ուղևորի փոխադրման ինքնարժեքը չի գերազանցում 65 դրամը։ Այսինքն, 100 դրամի պարագայում ևս 35 դրամ շահույթ է ստանում քաղաքապետարանը։

Երևան քաղաքում օրական երթևեկում է 500.000 մարդ։ Դա պաշտոնական թիվ է։

Եթե 100 դրամի պարագայում հանենք նշված 65 դրամ ծախսը, ապա 35 դրամը պետությանը բերում է միջինը 17 մլն դրամ (մոտ 43.000 դոլար) օրական շահույթ։ Ամսվա դեպքում դառնում է առնվազն 542 մլն դրամ (մոտ 1.3 մլն դոլար) շահույթ։ Տարեկան՝ 6.3 մլրդ դրամ (15 մլն դոլար) զուտ շահույթ։

Էլ ի՞նչ են ուզում։ Չե՞ն կշտանում։ Ավելի շա՞տ են ուզում լափել։

Պարզապես Երևանի քաղաքապետարանը ուզում է գերշահույթ ստանալ։

Նաիրի Հոխիկյան

Դիտվել է՝ 4878

Մեկնաբանություններ