Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

«Կինոժառանգության թվայնացման առումով մենք իսկապես խնդիրներ ունենք»

«Կինոժառանգության թվայնացման  առումով մենք իսկապես խնդիրներ ունենք»
05.06.2015 | 11:46

«Կինոյի մասին» ՀՀ օրինագիծ մշակելու նպատակով չորս հանձնաժողովային նիստ է գումարվել, ներկայումս նախագիծն ու դրանից բխող հարակից օրենքների նախագծերը շրջանառության մեջ են, որոշակի գնահատականներից հետո կկազմակերպվեն հանրային լսումներ:
Այս մասին լրագրողներին տեղեկացրեց մշակույթի փոխնախարար ԱՐԹՈՒՐ ՊՈՂՈՍՅԱՆԸ, նշելով, որ «Կինոյի մասին» օրենք ունենալու նպատակը կինոոլորտի կարգավորումն է և կինոարտադրության համար ՀՀ-ում նպաստավոր պայմանների ստեղծումը. «Որպես օրինակ, միջազգային երկկողմ պայմանագրեր կնքելու համար անհրաժեշտ նախապայման է կինոոլորտի կարգավորված լինելը: Իսկ այդ պայմանագրերը կինոոլորտում բավական լուրջ ներդրումներ կարող են ապահովել»:

«ՈՉ ՄԻ ԵՐԿՐՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԻՆՈԱՐՏԱԴՐՈՂՆԵՐԸ ԴՈՄԻՆԱՆՏ ՉԵՆ»


-Պարոն Պողոսյան, ի՞նչ կարող է փոխել «Կինոյի մասին» օրենքը հայաստանյան կինոաշխարհում, եթե չունենք կինոթատրոններ, կինոստուդիա:
-Ոչ մի երկրում պետական կինոարտադրողները դոմինանտ չեն: Այսինքն, ավելի քիչ են, քան մասնավոր կինոարտադրողները: Մեր երկրում երկու կինոարտադրող կազմակերպություն կա. մեկը կինոկենտրոնն է, որը հանդես է գալիս երկու գործառույթով` կինոարտադրության նախագծերի հայտերի ֆինանսավորմամբ և կինոարտադրությամբ, մյուսը «Հայֆիլմ» կինոստուդիան է: Մնացած բոլոր պրոդյուսերական կենտրոնները, կինոարտադրող կազմակերպությունները ոչ պետական են: Մոտեցումն այնպիսին է, որ մենք պետք է դաշտ ստեղծենք հենց ոչ պետական կինոարտադրողների համար, որպեսզի նրանք կարողանան մրցունակ արտադրանք տալ: Պետությունից ֆինանսավորվող պետական կինոարտադրողները արդեն իսկ մրցակցային առավելություն ունեն մյուսների նկատմամբ:
Ես Ձեզ հետ համաձայն եմ այն առումով, որ կինոյի վարձույթի և հանրությանը ցուցադրելու հետ կապված մենք խնդիրներ ունենք, որովհետև կինոդահլիճների ցանցը Հայաստանում զարգացած չէ: Բայց հենց «Կինոյի մասին» օրենքով խրախուսող մեխանիզմներ ենք ուզում մտցնել, պետությունը ազգային կինոյի կարգավիճակ ունեցող կինոֆիլմերին կաջակցի, որպեսզի դրանք հանրությանը ներկայացվեն, մասնակցեն միջազգային կինոփառատոների և այլն:


ՖԻԼՄԵՐԸ ԹՎԱՅՆԱՑՎՈՒՄ ԵՆ ԵՎ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՎՈՒՄ


-Այս տարի ավարտվում է «Գաֆեսճյան» հիմնադրամի իրավասությունների ժամկետը` կապված «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի հետ: Հիմնադրամը իրականացրե՞լ է պայմանագրային պարտավորությունները: Օրինակ, թվայնացման գործընթացը անհանգստացնում է մասնագետներին, ֆիլմերի ռեժիսորներին ու նրանց ժառանգներին, քանի որ թվայնացման ժամանակ, բացի տեխնիկական խոտանից, ստեղծագործական լուրջ խոտան է եղել:
-«Հայֆիլմ» կինոստուդիայի սեփականաշնորհման գործարքը կնքվել է 2005-ին: Կինոժառանգության պահպանության մասով նախատեսված էր, որ «Հայֆիլմ» կինոստուդիան պետք է 460 ֆիլմ թվայնացնի: Դա պայմանագրային պարտավորություն էր: Թվայնացվել են 220-ը, և թվայնացման որակը մեզ չի բավարարել, հանձնաժողովը չի ընդունել այդ ֆիլմերի մի մասը: Այսինքն, կինոժառանգության թվայնացման առումով մենք իսկապես խնդիրներ ունենք: Ասեմ, որ այս տարի կինոստուդիայի գույքային իրավունքն ու կինոժառանգության տիրապետումը հետ վերցնելու գործընթաց է ընթանում, և մենք ինքներս ենք սկսել կինոժառանգության թվայնացման գործընթացը: Արդեն թվայնացրել ենք 18 ֆիլմ, անորակ թվայնացված ֆիլմերը նորից թվայնացնում ենք` բնօրինակից: Իսկ բնօրինակը, ըստ միջազգային պայմանագրի, պահվում է Ռուսաստանի ֆիլմաֆոնդում, որովհետև մենք պահպանելու նման պայմաններ առայժմ չունենք: Թվայնացման մի մասն իրականացվելու է Ռուսաստանում, մի մասը` այստեղ:
-Թվայնացումը ենթադրում է վերականգնո՞ւմ:
-Մենք ասում ենք թվայնացում, բաց դա նաև վերականգնում է ներառում, ինչքան որ թույլ են տալիս տեխնիկական հնարավորությունները: Ռուսաստանի ֆիլմաֆոնդն ունի այդ հնարավորութունները:


Զրույցը`
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ

Հ. Գ.- «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի սեփականաշնորհման գործընթացին և պարտավորություններին առնչվող հարցը, որ ուղղել էինք Արթուր Պողոսյանին, բրիֆինգին ներկա լրագրողներից մեկը յուրացրել էր՝ ներկայացնելով որպես սեփական հարց։ Սովորական բան են դարձել նման «copy-paste»-երը, հեղինակային իրավունքի ոտնահարման տարատեսակ դեպքերը։ Իմ ու քո չկա մեր լրատվական դաշտում։ Այնքան են շատացել գրագողության դեպքերը, որ պայքարելն անիմաստ է թվում։ Մնում է հետևել սեփական խղճի ձայնին ու պահպանել լրագրողական էթիկայի տարրական կանոնները։

Դիտվել է՝ 1148

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ