Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Մարդուն կողոպտում են աստիճանաբար

Մարդուն կողոպտում են աստիճանաբար
31.03.2022 | 07:30

«Ով ուզում է աշխարհը սիրել, Աստծուն իրեն թշնամի կանի» (Հակոբոս 4; 4):

Ինչպես Աստված աշխարհը ստեղծել է որոշակի օրինաչափություններով, սահմանել է օրենքներ և հաստատել է իշխանություն այդ աշխարհի վրա, այնպես էլ չարը ցանկանում է և փորձում է, մինչև իր մոտալուտ կորուստն ու կործանումը, սեփական աշխարհը ստեղծել, սեփական օրենքները սահմանել իր «արարչության» համար և սեփական իշխանությունը հաստատել իր «արարածների» վրա:


Այսինքն, նա ոչ թե ցանկանում է զուտ ինքնանպատակ կերպով ուծացնել, բարոյալքել և ապականել մարդուն, այլև զուգահեռ իր աշխարհն է «արարում»` իր արարածներով, և իր թագավորությունն է հաստատում` իր իսկ հպատակներով: Եվ նա այդ աշխարհը ստեղծում է մարդկային մեղքերից` դրանք վերածելով «հպատակություն սնուցող» յուրահատուկ միջավայրի: Ինչպես շատ հաճախ տեսնում ենք մեր հասարակության մեջ: Սատանան աշխարհասեր մարդուն մի փոքր մեղքով գերում ու տանում է դեպի առավել մեծը, քանի որ այդ կարգի մարդը երբեք չի ուզում ուրիշների աչքին երևալ այն, ինչ կա, և դա այն դեպքում, երբ նա երբևէ որևէ ջանք չի գործադրում` լինելու համար այն, ինչ ուզում է երևալ: Բացի այն, որ Աստծո տերությունը մերժողները, ինքնաբերաբար, օբյետիվորեն հայտնվում են Նրա հակառակորդի բանակում, չարը կամենում է մարդուն դիմազրկել և այլափոխել անդառնալիորեն, խեղել մարմնապես և հոգեպես, որպեսզի հնարավոր զղջում ու վերադարձ չլինի: Քանի որ մարդու համար, ի տարբերություն դևերի, Աստված սահմանել է դարձ և ապաշխարհություն: Ապստամբածը կարող է կրկին հնազանդության դառնալ: Առաջին հայացքից սատանայի ձգտումը, սուբյեկտիվորեն, արդեն ստեղծվածի, սահմանվածի ու հաստատվածի պարզունակ ժխտումն է, սակայն խորքում դա սատանայի աստվածացված ու երկրպագված լինելու չիրագործված նկրտումները իրագործելու գերլարված մի ճիգ է: Այնինչ այս ամենը, օբյետիվորեն, լույսի ու խավարի տարանջատման գործընթացի շարունակությունն է. հատվածական խավարը կամբողջանա: Մարդը, Աստծո արարածը լինելով, մարդ մնալու համար պետք է շարժվի Աստծո սահմանած կանոններով և հաստատած օրենքներով: Երբ Նոր կտակարանում կարդում ենք, թե «վերջին օրերում» ինչպիսին է լինելու մարդը, թվարկված հատկանիշներից և ոչ մեկը մարդկային չէ, անգամ չի տեղավորվում շարքային, մարդկային, օրինաչափ մեղսահակության շրջանակներում: Ներկայացվածը մարդկային նոր տեսակ է, որի համար մեղքը էություն է ու կենսակերպ: Լիարժեք «աստվածացման» համար սատանան, ի տարբերություն Աստծո, մարդուն պարտադրու՛մ է իր թագավորության օրենքները, որովհետև նա չի վերստեղծում, նա այլափոխում է եղածը` արարչության պատրանք ստեղծելով: Մարդը պետք է հեռանա ինքն իրենից, ուրանա ինքն իրեն, դառնա ո՛չ ինքը, որպեսզի դեյուրե համարվի չարի թագավորության հպատակ` սատանայապաշտ, թեև դեֆակտո նա, իր սխալ ընթացքի մեջ, արդեն իսկ սատանայապաշտ է: Գործընթացի ավարտին մարդը դադարում է Աստծո որդի լինել և դառնում է սատանայի որդեգիր: Ամեն ինչ միանգամից չի լինում: Մարդուն կողոպտում են աստիճանաբար:

Ինչպես ասում են` աչքը սովորի: Երբ մարդը չի գողանում, չի սպանում, չի օրինազանցում տուգանվելու, դատապարտվելու, ազատազրկվելու վախից միայն, դա արդեն իսկ դիմազրկում է և անէացում: Իսկ սատանայի թագավորությունում այլընտրանք չկա: Մինչդեռ Աստծո տերության մեջ այլընտրանքը սերն է: Աստծո հանդեպ սիրո ապացույցը պատվիրանապահությունն է: «Սիրո մեջ երկյուղ չկա, եւ կատարյալ սերը հեռու է վանում երկյուղը, որովհետեւ երկյուղը տանջանքի ենթակա է, եւ ով երկնչում է, կատարյալ չէ սիրո մեջ: Սիրե՛նք Աստծուն, որովհետեւ առաջինը Նա՛ սիրեց մեզ, ...քանզի ա՛յս է Աստծո հանդեպ մեր սերը. որ պահենք Նրա պատվիրանները» (Ա Հովհ. 4; 18-19, 5;3):

Երեցկին Լիլիթ Հովհաննիսյան
Գորիս

Դիտվել է՝ 7735

Մեկնաբանություններ