Իրանի պաշտպանության նախարար, բրիգադի գեներալ Ազիզ Նասիրզադեն կիրակի օրը նախազգուշացրել է, որ ամերիկացիները չեն կարող սպառնալ Իրանին, քանի որ ամբողջ տարածաշրջանում նրանց բազաները գտնվում են Իրանի նշանառության տակ։ «Մենք թշնամի չենք մեր հարևան երկրներին, նրանք մեր եղբայրներն են, բայց նրանց տարածքում գտնվող ամերիկյան բազաները կդառնան մեր թիրախները», - շեշտել է Նասիրզադեն։               
 
  • ՄԱԿ-ը, եվրադիտորդներն ու «նապաստակ նկարողը»

    ՄԱԿ-ը, եվրադիտորդներն ու «նապաստակ նկարողը»

    17.08.2023| 17:30
    ՄԱԿ-ը, բնականաբար, կանխատեսելի էր ու իրեն բնորոշ՝ տվյալ պահի թելադրանքով: Կոչ արեցին, հորդորեցին, ու վերջ։
  • Սրանց օրոք թալանը, կոռուպցիան ու մահերը հազարապատկվեցին

    Սրանց օրոք թալանը, կոռուպցիան ու մահերը հազարապատկվեցին

    14.08.2023| 17:02
    Սարսափելի վթարը գիշերն է եղել՝ Գյումրի-Երևան M1 միջպետական ճանապարհին, որը, ըստ իշխանական տարատեսակ սազանդարների, փայլուն ասֆալտապատվել ու կահավորվել էր Նիկոլի օրոք։ Այստեղ, ինչպես նոր ասֆալտապատված և «կահավորված» մնացած ճանապարհների 90%-ի դեպքում, իսպառ բացակայում է գիշերային լուսավորությունը։
  • Ոչ թե՝ մահվան «Գազել», այլ՝ մահվան իշխանություն

    Ոչ թե՝ մահվան «Գազել», այլ՝ մահվան իշխանություն

    14.08.2023| 13:32
    Մի քանի օր առաջ Տիգրան Ավինյանը, Կեսարի կեցվածքով, հայտարարեց. «Գազել»-ների դարաշրջանն ավարտվեց»: Այս իշխանության թրաշված և անթրաշ ջահելներն այդպես էլ չհասկացան, որ խնդիրը ոչ թե փողոցի «Գազելն» է կամ բանակի ելակը, այլ՝ կառավարման բարդակը:
  • Օրվա իշխանության այցեքարտը՝ մահաբեր

    Օրվա իշխանության այցեքարտը՝ մահաբեր

    14.08.2023| 12:39
    Երևան-Գյումրի ավտոճանապարհին տեղի ունեցած ողբերգությունը խլել է մարդկային կյանքեր, կան վիրավորներ: Ցավալի է:
  • Ինչ է նշանակում Երևան բառը

    Ինչ է նշանակում Երևան բառը

    12.10.2013| 13:33
    Վաչագան Վահրադյանը Երևանի ծննդյան օրն իր ֆեյսբուքյան էջում ծանոթացնում է մեր քաղաքի անվան նշանակության հետ։
  • Սեր և սէր

    Սեր և սէր

    22.02.2013| 12:40
    «Սեր»-ը բնիկ հայերեն բառ է, նշանակում է «ցեղ, տոհմ, ծնունդ, սերունդ»: Սերել` «սերունդով աճել, բազմանալ»: Այս սեր-ը և կաթի սեր-ը համանուններ են և գրաբարում էլ գրվել են նույն ձևով: Նույն արմատից է նաև «սեռ» բառը, որը հնում նշանակել է «ազգ, ցեղ, տոհմ», ինչպես նաև «քերականական սեռերը՝ ներգործական սեռ, կրավորական սեռ և չեզոք սեռ»:
  • Ճանաչիր բառը. Աներես

    Ճանաչիր բառը. Աներես

    15.02.2013| 12:06
    Հայերենում կա մի բառ, որի թե՛ հաստատականը, թե՛ ժխտականը նույն բանն են նշանակում: Իմաստային այսպիսի միանշանակությունը քերականական կանոններից շեղման բացառիկ երևույթներից է:
  • Բացօթյա՞, թե՞ բացօդյա

    Բացօթյա՞, թե՞ բացօդյա

    08.02.2013| 12:46
    Հարցը վերաբերում է այս բառերի գործածության ոլորտներին. արդյո՞ք երկուսն էլ ճիշտ են, եթե՝ այո, ապա ո՞ր բառը ե՞րբ է գործածվում: Նախ տեսնենք, թե ինչ են ասում այս մասին մեր հին ու նոր բառարանները:
  • Ճանաչիր բառը. Մեկ

    Ճանաչիր բառը. Մեկ

    01.02.2013| 13:54
    «Մեկ»-ը բոլոր բնական թվերից առաջինն է, ցույց է տալիս «մեկ» քանակությունը: Արդյո՞ք անհիշելի ժամանակներում առաջին հայ մարդը, որ հասկացավ, թե ինչ է մեկը, ասաց՝ մեկ, թե՞ ուրիշ բառ ասաց, որը հետագայում դարձավ մեկ: Պարզվում է՝ ամենաառաջին թվականը «մեկ»-ը չէր, այլ «մի»-ն: «Մի» նշանակել է և նշանակում է «մեկ»: Բայց լայն զարգացում է ստացել և այսօր նշանակում է «համանման, միատեսակ, միաբանված, այնպիսի»: Անորոշ դերանուն է, հոդ, գործածվում է նաև բայի ժխտական ձևերի հետ՝ ոչ մի (չշփոթել «մի՛» արգելական բառի հետ, որը կազմում է բայի հրամայական ձևերը՝ մի՛ գնա, մի՛ մնա և այլն):
  • Սփյուռքը փրփուր է

    Սփյուռքը փրփուր է

    19.10.2012| 12:37
    Սփյուռքը փրփուրի նման ժամանակի ընթացքում, ցավոք, վերանում է: Որովհետև սփյուռքում իրեն գտնելու համար պետք է իրեն կորցնել, այսինքն՝ կորցնել հիշողությունը և լեզուն: Տարօրինակն այն է, որ բառային առումով ևս սփյուռքը փրփուր է: Տեսնենք, թե ինչպես: