«Անհասկանալի է, թե ինչ չափանիշներով է ՀՀ իշխանությունը ընդդիմադիր անձանց անվանում «ռուսական ազդեցության գործակալներ: Եթե այդ մարդիկ կողմ են հանդես գալիս երկկողմ հարաբերությունների զարգացմանը, ապա Փաշինյանը նույնպես խոսում է ՌԴ-ի հետ հարաբերությունների զարգացման մասին։ Բայց եթե հաշվեհարդար են տեսնում ընդդիմության ներկայացուցիչների հետ Ռուսաստանի «սոուսի» տակ, դա արդեն բարեկամական մոտեցում չէ»,- ասել է ՌԴ ԱԳՆ մամուլի խոսնակ Մարիա Զախարովան։               
 

Աշտարակի խոշոր առևտրի կետերում արձանագրվել են սպառողներին խաբելու և մոլորեցնելու մի շարք դեպքեր

Աշտարակի խոշոր առևտրի կետերում արձանագրվել են սպառողներին խաբելու և մոլորեցնելու մի շարք դեպքեր
25.07.2012 | 22:05

Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովը (ՏՄՊՊՀ) հուլիսի 25-ին Արագածոտնի մարզի Աշտարակ քաղաքի առաջին անհրաժեշտության սպառողական ապրանքների խոշոր առևտրային մի քանի կետերում կատարած ուսումնասիրությունների և հսկիչ գնումների ժամանակ, հայտնաբերել է սպառողներին խաբելու և մոլորեցնելու մի շարք դեպքեր: Առաջին դեպքը արձանագրվել է կարագի շուկայում, որտեղ նշված ապրանքատեսակը վաճառվել է բավականին ցածր գնով:

«Նախկինում կատարած ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ կարագի անվան տակ շատ հաճախ վաճառվում է «բուսասերուցքային սփրեդ»: Եթե պարզվի, որ տնտեսվարողին ևս խաբել են` կարագի անվան տակ սփրեդ տրամադրելով, ապա մատակարարողները պատասխանատվությունը կկրեն», -նշել են ՏՄՊՊՀ-ի հանձնաժողովի փորձագետները: Վերջիններս անբարեխիղճ մրցակցության դեպքեր են արձանագրել նաև մսամթերքի շուկայում, որտեղ կիսապատրաստի մթերքների տուփերի վրա մակնշված չեն եղել արտադրող ձեռնարկության անվանումը, արտադրման, պահպանման ժամկետները, ինչպես նաև սննդամթերքում առկա բաղադրիչները: Նույն պատկերն է արձանագրվել նաև քաղցրավենիքի շուկայում, որտեղ խմորեղենի համար նախատեսված դոնդողի տուփերի վրա, նույնպես չի եղել սպառողին անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
Փորձագետները խախտումների հիման վրա տեղում կազմել են արձանագրություն` հետագայում վերլուծություններ կատարելու նպատակով: «Արդյունքների մասին կտեղեկացվի նաև հասարակությանը: Խախտումների հաստատման դեպքում տնտեսվարողը կտուգանվի նախորդ տարվա հասույթի մեկ տոկոսի չափով», - ասել է ՏՄՊՊՀ նախագահ Արտակ Շաբոյանը
Նրա խոսքերով, մարզային ստուգայցերը նպատակ ունեն տնտեսավարողներին և սպառողներին ցույց տալու, որ կարող են վստահել հանձնաժողովին` խնդիրների առկայության դեպքում աջակցություն ակնկալելով նրանից:

Հասմիկ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3606

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ