Իրանը փաստացի վերահսկողություն է հաստատում, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» նկատմամբ՝ գրում է Sepah Pasdaran-ի թելեգրամյան ալիքը։ «Այս երթուղին ոչ միայն ամրապնդում է Թեհրանի դիրքերը, այլև լուրջ խոչընդոտ է ստեղծում Սյունիքում հենարան ձեռք բերելու ՆԱՏՕ-ի կամ Իսրայելի ցանկացած փորձի համար. նախքան Հայաստան անցնելը, նրանք ստիպված կլինեն բախվել Իրանի հետ»,- գրում է ալիքը։               
 

Տրանսպորտի չմասնագետը

Տրանսպորտի չմասնագետը
11.11.2024 | 18:00

Հանրային տրանսպորտում առկա լրջագույն, արդեն դրամատիկ ձախողումները բազմաթիվ պաշտոնյաների հեռացման հարց պետք է դառնան։

Վերջապես ո՞վ է այս կոլապսի պատասխանատուն:

Կարեն Դեմիրճյանի անվան Երևանի մետրոպոլիտենը ներկայումս ունի ավելի քան 12 կմ ընդհանուր շահագործվող երկարության գիծ (մեկ ուղղությամբ), 10 կայարան, շահագործվող վագոնների թիվը 34 է, ինչն էլ կազմում է նախատեսված հավաքակազմի 75,5 %-ը։

Մետրոպոլիտենը տարեկան տեղափոխում է ավելի քան 20 մլն ուղևոր:

Թվային ցուցանիշներով Երևանի մետրոպոլիտենից 2022 թ․ օգտվել է 23 մլն 317 հազար 633, 2023 թ․` 25 մլն 587 հազար 969 ուղևոր։

Փաստացի շարժակազմի 25 տոկոսով բացակայության պայմանները ոչ ոք չի նկատում Երևանի քաղաքապետարանում:

Մի՞թե դժվար է ըմբռնել, որ օրական աճող բնակչության և հնդիկների ներգաղթի պայմաններում պետք է առնվազն ավելացնել շարժակազմը, որն էլ կկրճատի վագոնների ժամանման ինտերվալը։

Թվում է, թե պարզունակ քայլերի մասին ենք խոսում, բայց ինչպե՞ս կարող է նման թեման հասկանալ մի երիտասարդ փոխքաղաքապետ, ով տրանսպորտի մեջ աշխատանքի մեկ օրվա փորձ չունի, կրկնում եմ` մեկ օրվա։

Հրայր ԿԱՄԵՆԴԱՏՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4171

Մեկնաբանություններ