Իրանը փաստացի վերահսկողություն է հաստատում, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» նկատմամբ՝ գրում է Sepah Pasdaran-ի թելեգրամյան ալիքը։ «Այս երթուղին ոչ միայն ամրապնդում է Թեհրանի դիրքերը, այլև լուրջ խոչընդոտ է ստեղծում Սյունիքում հենարան ձեռք բերելու ՆԱՏՕ-ի կամ Իսրայելի ցանկացած փորձի համար. նախքան Հայաստան անցնելը, նրանք ստիպված կլինեն բախվել Իրանի հետ»,- գրում է ալիքը։               
 

Հովհաննես ԵՍԱՅԱՆ. Հայկական շոու-բիզնեսը մեծ արագությամբ գահավիժում է

Հովհաննես ԵՍԱՅԱՆ. Հայկական շոու-բիզնեսը մեծ արագությամբ գահավիժում է
17.09.2013 | 15:51

Անձամբ չեմ ճանաչում Լիլիթ Հովհաննիսյանին, բայց հարկ եմ համարում նշել, որ վերջին շրջանում բծախնդրորեն ուսումնասիրել եմ երգչուհու ստեղծագործական ժայթքումները, որոնք մեկը մյուսի հետևից հարյուր հազարով դիտումներ են հավաքում youtube-ում և բուռն քննարկումների առիթ հանդիսանում: Եվ, մեծ հաշվով, կարելի է փաստել, որ Լիլիթը հայրենական շոու բիզնեսի լոկոմոտիվն է: Սուպերսթարյան ժառանգորդի «Էլի Լիլիթ» երգը (մանավանդ՝ տեսահոլովակը) վերջնականապես հաստատեց այն տեսակետը, որ հայկական շոու- բիզնեսը մեծ արագությամբ գահավիժում է անճաշակության և ցածր ինտելեկտով մասսայի համար նախատեսված արվեստի (եթե կարելի է այդպես կոչել) ստորոտները: Բանն այն է, որ եթե Լ. Հովհաննիսյանն իր թուրքա-քրդա-արաբական «սթայլով» արդի հայ մշակույթի առաջատարն է, ապա ոչինչ չունենք պահանջելու ո՛չ մշակույթի նախարարությունից, ո՛չ էլ հայ արվեստագետներից: Եվս մեկ անգամ դիտեք տեսահոլովակը և փորձեք տեսնել այնտեղ արվեստի կամ գոնե, այսպես կոչված, «կրեատիվության» մեկ նշույլ: Չկա, գոյություն չունի, չի էլ ունենա, քանի որ այդ դիտումների քանակ ապահովողները և «ճաշակը» կրկնօրինակողները մենք ինքներս ենք:

Դիտվել է՝ 6027

Մեկնաբանություններ