Իրանը փաստացի վերահսկողություն է հաստատում, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» նկատմամբ՝ գրում է Sepah Pasdaran-ի թելեգրամյան ալիքը։ «Այս երթուղին ոչ միայն ամրապնդում է Թեհրանի դիրքերը, այլև լուրջ խոչընդոտ է ստեղծում Սյունիքում հենարան ձեռք բերելու ՆԱՏՕ-ի կամ Իսրայելի ցանկացած փորձի համար. նախքան Հայաստան անցնելը, նրանք ստիպված կլինեն բախվել Իրանի հետ»,- գրում է ալիքը։               
 

Կոռուպցիոն ռիսկեր կան

Կոռուպցիոն ռիսկեր կան
25.05.2018 | 02:06

«Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային ծրագրում կոռուպցիոն ռիսկեր կան, բայց դրանք վերջին մեկ տարում չեն եղել»,- այս մասին մեզ հետ զրույցում ասաց տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը՝ հավելելով, որ քննարկումներ եղել են ճանապարհների նախագծման, շինարարության և տեխնիկական հսկողության աշխատանքներ իրականացնող ընկերությունների ղեկավարների հետ։
Նախարարը նշեց, որ կոռուպցիոն ռիսկերը բացառելու նախազգուշացում է եղել, ինչպես նաև անթույլատրելի համարվել այսուհետ միևնույն անձին փաստացի պատկանող երկու կազմակերպությունների՝ նախագծողի և շինարարի, կամ շինարարի և տեխհսկողի կողմից միևնույն օբյեկտում մասնակցությունը: Հակոբյանը նաև տեղեկացրեց, որ իրավական ակտերում փոփոխություններ կատարելու խնդիր կա:

«Տեխհսկում փաստացի չի իրականացվում, ընդամենը վերջում պարզապես մի ստորագրություն են դնում փաստաթղթի տակ: Բնական է, որ այստեղ կոռուպցիոն ռիսկեր կան: Նրանք էլ չեն հավատում, որ հնարավոր է 20 հազար դրամով նստել Մեղրիում, ամեն օր ութ ժամ գնալ աշխատանքի ու ամեն ժամ աշխատանքը հսկել»,- հավելեց նորանշանակ նախարարը:


Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2444

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ