ՀՀ ԱԳՆ-ն արձագանքել է Հայաստան-Թուրքիա սահմանային անցակետը Հայոց ցեղասպանության կազմակերպիչներից մեկի՝ Մեհմեդ Թալեաթ փաշայի անունով կոչելու մասին Թուրքիայի խորհրդարանում ներկայացված օրինագծին: «Հայաստան-Թուրքիա հարաբերությունների կարգավորման գործընթացում Հայաստանի Հանրապետությունը հաշվի է առնում Թուրքիայի Հանրապետության կառավարության պաշտոնական դիրքորոշումներն ու որոշումները»,- նշված է ԱԳՆ-ի արձագանքում։               
 

Իրանը դեպի ԵՄ առևտրային ճանապարհ է կառուցում Ադրբեջանի ու Վրաստանի տարածքով

Իրանը դեպի ԵՄ առևտրային ճանապարհ է կառուցում Ադրբեջանի ու Վրաստանի տարածքով
26.05.2016 | 11:58

Իրանի երկաթուղու պաշտոնական ներկայացուցիչը հաղորդել է, որ աշխատանքներ են կատարվում տարանցիկ նոր երթուղու մշակման համար, որ կանցնի Իրանի ու Անդրկովկասի տարածքով՝ վերջնակետ ունենանալով ԵՄ-ն՝ հաղորդում է PressTV-ն: Իրանի երկաթուղու զարգացման դեպարտամենտի փոխնախագահ Հասան Աշուրին ասել է, որ պայմանավորվածություններ կան Ադրբեջանի ու Վրաստանի հետ՝ նոր տրանսպորտային մայրուղու ստեղծման վերաբերյալ:

«Երթուղին ներառում է և երկաթուղային, և ավտոմոբիլային ճանապարհներ և կանցնի Ադրբեջանով ու Վրաստանով: Նախագիծը մշակված է բեռնափոխադրման համար հատուկ շրջանցելով Թուրքիան»: PressTV-ին տված հարցազրույցում Հասան Աշուրին ասել է, որ նախագծի իրականացումը բեռնափոխադրման ժամկետը 45 օրից կրճատում է մինչև 23: Նա հավելել է, որ նախագծին մասնակցում են Ռուսաստանն ու Ֆինլանդիան: 2016-ի փետրվարին Ադրբեջանն առաջարկել է երկաթուղային հատվածով Իրանի Բենդեր-Աբաս նավահանգիստը միացնել Ֆինլանդիային: Նախագիծը ստացել է «Հյուսիս-Հարավ՝ Հնդկաստանից Հելսինկի» անվանումը: Երթուղու երկարությունը 5000 կիլոմետր է, տարեկան թողունակությունը 20 միլիոն տոննա: Նոր միջանցքը ուղևորափոխադրումների և բեռնափոխադրումների հնարավորություն կտա Սանկտ Պետերբուրգից Մումբայ և նախատեսված է Հնդկաստանից, Իրանից և Պարսից ծոցի այլ երկրներից Ռուսաստան ապրանքափոխադրումների համար, իսկ Պետերբուրգից՝ Հյուսիսային և Արևմտյան Եվրոպայի երկրներ:

REGNUM


Հ.Գ. Հասան Աշուրին ընդամենը ներկայացրել է մի նախագիծ, որը դեռ մշակվում է և կարող է իրագործվել, կարող է չիրագործվել՝ տարածաշրջանում սնկի պես հայտնվում ու անհետանում են նման նախագծերը: Բայց սա հրաշալի ազդանշան է, թե Ռուսաստանը ինչ տնտեսական ու քաղաքական գերակայություններ ունի տարածաշրջանում և ինչպես է գնահատում իր ռազմավարական դաշնակցի՝ Հայաստանի, ռազմավարական գործընկերոջ՝ Ադրբեջանի ու Վրաստանի շահերը, որի հետ 2008-ի պատերազմից հետո չի վերականգնել դիվանագիտական հարաբերությունները: Ինչպես միշտ բիզնես և միայն բիզնես՝ անձնական ոչինչ: Եվ ինչպես Ադրբեջանին ու Հայաստանին զենքի վաճառքի «բիզնեսի» պարագայում սա զուտ քաղաքականություն է՝ սեփական ազդեցությունը տարածելու նպատակով: Իսկ Թեհրանը իսկապես բիզնես է անում՝ բեռնափոխադրումը դեպի Եվրոպա 45 օրից կրճատում է մինչև 23: Թող Բաքուն ու Անկարան պարզեն իրենց հարաբերությունները: Իսկ Երևանը հարց չունի՞:
Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1701

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ