Իրանը պատրաստվում է հակահարված տալ Միացյալ Նահանգներին Մերձավոր Արևելքում՝ հաղորդել է Իսլամական հեղափոխության պահապանների կորպուսի Telegram ալիքը։ Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ «ամերիկացիները սխալ հաշվարկներ են արել», քանի որ Իրանը նախկինում տարհանել էր բոլոր նյութերը երեք միջուկային օբյեկտներից, որոնք հարված էին ստացել ԱՄՆ-ի կողմից։               
 

Ինքնասպանության «վարակը» մտավ դպրոց

Ինքնասպանության «վարակը» մտավ դպրոց
12.04.2017 | 10:03

Յուրաքանչյուր օր անտարբերությամբ կարդում ենք, որ մեկն ինքնասպան եղավ, մյուսը փորձ կատարեց, երրորդին կանխեցին: Հրեշավոր է պատկերացնել, բայց այս ամենը դարձել է մեր առօրյայի մաս: Պատճառների մասին շատ է խոսվել` սոցիալական անտանելի վիճակ, բայց հատկապես` հույսի, ապագայի տեսլականի բացակայություն, որը կարող է նույնիսկ փոքր կենցաղային հարցը վերածել ճակատագրական դրամայի:


Երևանում, սակայն, նախօրեին տեղի է ունեցել իրադարձություն, որը սովորական չէ անգամ մեր ականջների, դժբախտ դեպքերին վարժված մեր երևակայության համար: Թիվ 127 ավագ դպրոցի բակում երկու աշակերտ փորձել է ինքնասպանություն գործել: Նրանք ածելիով վնասել են իրենց նախաբազուկները:


Տարածված տեղեկություններով` աշակերտները սովորում են ավագ դասարաններում, իսկ ինքնասպանության փորձ անելու պատճառը դպրոցի գրքերի համար նախատեսված գումարն է, որն աշակերտները չեն վճարել: Նախնական այս տեղեկությունն արդեն` տխուր եզրահանգումների տեղիք է տալիս: Առաջին հերթին բացահայտում է այն թշվառությունն, որը հումանիտար աղետի տեսքով չոքել է մեր դռանը: Սակայն ավելի վտանգավոր է այն, որ ինքնասպանության «վարակը» «երիտասարդացել» է, մտել է դպրոց` ապագայի տեսլականը, հավատը սպանելով 16-17 տարեկան պատանիների մոտ: Սա արդեն մարտահրավեր է ազգային անվտանգությանը, այն ամենին, ինչը կոչվում է պետություն, պետական քաղաքականություն:


Եթե նույնիսկ հավատանք դպրոցի տնօրենին, դասղեկին և տեղի ունեցածի պատճառները քննարկենք դպրոցականների «անտաշության» համատեքստում, պատկերն ավելի հուսադրող ու մխիթարական չի դառնում և հիմք է տալիս մտածելու հասարակական հարաբերությունների դեգրադացիայի, կրթական համակարգի ինստիտուցիոնալ չկայացվածության և սոցիալական առաքելության ձախողման մասին:
Կրթական համակարգը զբաղված է ամեն ինչով` իշխանության վերարտադրության գործիք լինելով, ուսուցիչ ու ծնող ահաբեկելով, ստվերային փողեր շրջանառելով, բացի այն հիմնական ֆունկցիայից, ինչին կոչված է: Մեր կրթական համակարգը չի տալիս որակյալ կրթություն, չի կայացնում քաղաքացի` արժեհամակարգով ու սոցիալական կարգավիճակով: Մեր կրթական համակարգը չի կարողանում նշաձողեր, բարոյական չափանիշներ սահմանանել հասարակության, սոցիալական հարաբերություների համար` փոխարենը վերցնելով բոլոր այն արատները, որոնք բնորոշ են թշվառ ու անհեռանկար հասարակությանը: Հենց «թշվառ Հայաստանի» հերթական դրսևորումն է նախօրեին գրանցվել դպրոցի բակում` անկախ մոտիվներից, պաշտոնական վարկածներից ու բամբասանքներից:

Սարգիս ԱՐԾՐՈՒՆԻ

Դիտվել է՝ 2381

Մեկնաբանություններ