Իրանը պատրաստվում է հակահարված տալ Միացյալ Նահանգներին Մերձավոր Արևելքում՝ հաղորդել է Իսլամական հեղափոխության պահապանների կորպուսի Telegram ալիքը։ Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ «ամերիկացիները սխալ հաշվարկներ են արել», քանի որ Իրանը նախկինում տարհանել էր բոլոր նյութերը երեք միջուկային օբյեկտներից, որոնք հարված էին ստացել ԱՄՆ-ի կողմից։               
 

Նա Խաչի Անզուգական Դավանորդն է

Նա Խաչի Անզուգական Դավանորդն է
08.07.2022 | 07:25

Ասում եմ ձեզ, ով որ մարդկանց առաջ խոստովանի Ինձ, մարդու Որդին էլ նրան կխոստովանի Աստծու հրեշտակների առաջ: Իսկ ով որ մարդկանց առաջ ինձ կուրանա, Աստծու հրեշտակների առաջ պիտի ուրացվի:

Ղուկ. 12;8-9


Խաչի քարոզությունը և դավանությունը կարող են շատ տարբեր բաներ լինել:
Քարոզելը պահանջում է հռետորական արվեստի նրբություններին և օրինաչափություններին տիրապետելու հմտություններ, իսկ դավանությունը, կախված հանգամանքներից, առհասարակ կարող է խոսքեր չպահանջել ու չենթադրել: Քարոզում են Խաչի մասին, դավանում են հենց Խաչը: Դավանում են միայն գործերով, առանց սեփական կարևորության ճչացող գիտակցության, լուռ, խոնարհ, համբերատար ու աննկատ ընթացքով, հողի մեջ պահ տված սերմի նման: Առանց վախենալու անհայտ մնալու հեռանկարից: Հիսուս խոնարհաբար կատարում էր Հոր կամքը և շատ դեպքերում հրահանգում էր, որ Իր մասին ոչ մի տեղ չպատմեն: Այնուամենայնիվ, Նրա հռչակը տարածվում էր:


Աստված աշխարհին տվեց Իր Ամենաթանկին, և աշխարհը խաչեց Նրան: Աստված այսօր էլ ամեն մի մանկան ծնունդով, մարդու մեջ մարդու ծնունդով աշխարհին տալիս է իր անմեղությունը, արդարությունը և ճշմարտությունը: Այսօր նույն այդ աշխարհը ամեն մի մանկան ապականումով ու կործանումով, մարդու մեջ մարդուն սպանելով խաչում է անմեղությունը, խաչում է արդարությունը, խաչում է ճշմարտությունը:


Ի՞նչ է Խաչի դավանությունը. այն անտարբերության, կամայականության, ձևապաշտության ու ցուցամոլության մերժումն է, գորշութան ու գաղջության մերժումն է: Գողգոթայի «ճառը» ավելի խոսուն էր, քան Լեռան քարոզը: Խաչյալի մասին չդադարեցին խոսել անգամ Մահից հետո, իսկ Նրա Հարությունից հետո Նրա հռչակը տարածվեց աշխարհի բոլոր ծայրերը: Հիսուս պարզապես քարոզիչ չէ, պարզապես ցուցամոլ չէ, ցուցիչ, ցուցանակ, ցուցամատ կամ ցուցմունք չէ: Նա Ինքն է և՛ կանչողը, և՛ ճանապարհը, և՛ միջոցը, և՛ նպատակը: Նա Իմաստությունն ու Խոսքն է, Նա հեղինակություն ունեցող Հեղինակն է: Նա Օրինակելին և Օրինակն է: Նա Խաչի Անզուգական Դավանորդն է:


Երբ Պետրոսը և մյուս աշակերտները հայտարարում էին, որ Նրան երբեք չեն լքի և Նրա հետ մահվան էլ կգնան, սա ընդամենը Խաչի քարոզ էր, սակայն երբ դավանելու օրը, ժամը և պահը հասավ, աշակերտները Նրան դավաճանեցին, մատնեցին, լքեցին, ուրացան: Սա քարոզի ու դավանության տարբերության ակնառու օրինակ է: Իսկ այն, որ Հիսուս ամենուր քարոզեց սեր ու դավանեց սեր Խաչի վրա, ակնառու օրինակն է այն բանի, որ դավանելով կարելի է նաև քարոզել, բայց միայն քարոզելով անհնար է դավանել: Խաչին հենց այնպես չեն փարվում, հենց այնպես Խաչը չեն բարձրանում: Սերը Խաչի դավանության լավագույն լեզուն է, որովհետև Խաչն էլ Սիրո արտահայտության միակ կերպն է:


Առանց սիրո այս աշխարհը մահ է ու քաոս,
Առանց սիրո Պատարագը` լոկ ծես ու քարոզ:
Քո Սեր-Խաչն էլ խաչ հանելով ապրող այս դարում
Առանց սիրո կյանքը դարձել է կյանքի փարոս:


Այսօր Խաչի մասին քարոզում են ամենուրեք՝ երգերով, խոսքերով, հագուստի կամ զարդեղենի պարագաներով, ձեռքի տակ ընկած հնարավոր ու անհնար ամեն ինչով: Մինչդեռ, երբ ինչ-որ մեկը փորձում է նաև դավանել Խաչը, պարզապես մեկուսացվում է, ծաղրվում, ամենավերջին ձևով ստորացվում ու տրորվում: Խաչը քարոզողին գուցե մեծարեն, սակայն իրապես դավանողին երբեք չեն մեծարում, որովհետև նա չի պատմում Խաչի մասին, նա կրում է Խաչը և կրում է ո՛չ որպես զարդ կամ թալիսման: Լուռ դավանությունը նաև պերճախոս քարոզ է, իսկ բազմաբառ, բայց անհոգի քարոզը երբեք դավանության չի վերաճի:

Երեցկին Լիլիթ Հովհաննիսյան
Գորիս

Դիտվել է՝ 8269

Մեկնաբանություններ