ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

ՓՈՔՐԻԿՆԵՐԻ ԵՐԿԸՆՏՐԱՆՔԸ. ՀԵԾԱՆԻ՞Վ, ԹԵ՞ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉ

ՓՈՔՐԻԿՆԵՐԻ ԵՐԿԸՆՏՐԱՆՔԸ. ՀԵԾԱՆԻ՞Վ, ԹԵ՞ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉ
04.02.2011 | 00:00

Այն փաստը, որ երեխաները շատ ավելի արագ ու հեշտ են վարժվում համակարգչից օգտվելու հմտություններին, ավելի ընկալունակ են ցանկացած, հատկապես թվային նորամուծությունների նկատմամբ, գաղտնիք չէ: Սակայն փոքրիկների «համակարգչվածության աստիճանն» ավելի պարզ պատկերացնելու համար ստույգ թվեր են պետք: Ինչպես հավաստում են համակարգչային տարատեսակ պաշտպանական համակարգեր ու ծրագրեր մշակող AVG կազմակերպության աշխատակիցների անցկացրած մասշտաբային հարցման տվյալները, երկուսից հինգ տարեկան երեխաների շուրջ 58 տոկոսը կարողանում է ազատ խաղալ ոչ բարդ համակարգչային խաղեր, մինչդեռ միայն 52 տոկոսն է կարողանում հեծանիվ քշել:
«Digital Diaries» («Թվային օրագրեր») անվանումը կրող հարցմանը մասնակցել են 2200 երիտասարդ մայրեր աշխարհի տարբեր ծայրերից` ԱՄՆ-ից, Կանադայից, Մեծ Բրիտանիայից, Ֆրանսիայից, Իտալիայից, Գերմանիայից, Իսպանիայից, Ճապոնիայից, Ավստրալիայից և Նոր Զելանդիայից:
Վիճակագրության արդյունքների հիման վրա կազմված հաշվետվությունը ջրի երես դուրս բերեց մի շարք հետաքրքիր ու անսպասելի փաստեր։ Պարզվեց, օրինակ, որ փոքրիկների 25 տոկոսը գիտի, թե ինչպես պետք է օգտվել բրաուզերից (զննարկիչ), 16 տոկոսը` թե ինչպես կողմնորոշվել կայքերի նավիգացիոն համակարգերում, 15 տոկոսը` առնվազն մեկ ինտերնետային կայքի հասցե և միանգամայն ճշգրիտ կարողանում է գրել այն, 19 տոկոսը գիտի օգտվել սմարթֆոնից: Վերջապես, «համակարգչաֆիկացված» բալիկների 63 տոկոսը կարողանում է հեշտորեն միացնել և անջատել համակարգիչը, իսկ 69 տոկոսը` օգտվել մկնիկից: Այստեղ չէր խանգարի հիշել, որ մեր մեծահասակների զգալի տոկոսը չգիտի, թե առհասարակ ինչ է համակարգիչը, էլ չեմ ասում միացնել-անջատելու կամ օգտվելու մասին. նրանց համար համակարգիչն ընդամենը արկղ է, իսկ «ի՞նչ համակարգիչ ունեք տանը» հարցին, որպես կանոն, պատասխանում են` Samsung` նշելով էկրանն արտադրող ընկերության անունը միայն: Ինչևէ, թերևս հանգիստ թողնենք մեր համակարգչի հետ դուք-ով շփվող մեծահասակներին ու վերադառնանք վիճակագրությանը. հարցումը պարզել է նաև, որ տղա և աղջիկ փոքրիկները յուրացնում են համակարգչային հմտությունները գրեթե նույն հաջողությամբ. տղաները` 58 տոկոս, աղջիկները` 59 տոկոս ցուցանիշներով:
Սակայն, չնայած տեխնիկայի հարցում ժամանակակից երեխաների բավարար քաջատեղյակությանը, հետազոտողները փաստում են, որ իրական կյանքում ու կենցաղում վերջիններս չունեն անհրաժեշտ հմտությունների տարրական փորձ: Վերոնշյալ երեխաների միայն 20%-ը գիտի լողալ, ընդամենը 11 տոկոսն է կարողանում առանց կողմնակի օգնության կապել սեփական կոշիկների քուղերը: Սա դեռ ոչինչ, կհասցնեն սովորել: Բայց այս թվերը, կարծում եմ, փոքր-ինչ մտորելու տեղիք կտան. փոքրիկների ընդամենը 19 տոկոսն է կարողացել անգիր ասել փրկարար ծառայության հեռախոսահամարը, իսկ սեփական տան հասցեն առանց կմկմալու ասել է երեխաների միայն 35 տոկոսը: Երևի փոքրիկներին լավ չեն բացատրել, որ հրդեհի կամ դրսում մոլորվելու ժամանակ «մկնիկը» դժվար թե օգնության հասնի:
Հարցման ընթացքում պարզվել է նաև, որ 35-ը բոլորած մայրերն իրենց երեխաներին այս անհրաժեշտ հմտություններն ավելի լավ են սովորեցնում, քան ավելի երիտասարդ մայրիկները:
Կարծում եմ` չէր խանգարի նմանօրինակ հարցում մեզ մոտ էլ անցկացնել: Իսկ մեր հայրիկ-մայրիկներին մեկ խորհուրդ. ձեր երեխայի համար համակարգիչ գնելուց առաջ անպայման հեծանիվ գնեք` նրա առողջությունն ու խելքը միաժամանակ զարգացնելու համար: Ոչ վիրտուալ կյանքում երկուսն էլ հավասարապես պետք են։
Անի ՄԱՐՏՈՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2707

Մեկնաբանություններ