Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

«Սա էլ «տեղային նշանակության» ֆիլմը, որ հուզել է օտարներին»

«Սա էլ «տեղային նշանակության» ֆիլմը, որ հուզել է օտարներին»
22.07.2015 | 18:23

«Ոսկե ծիրան» 12-րդ փառատոնն արդեն անցյալում է: Կարճ ժամանակ անց կդադարեն նաև կինոքննարկումները, դժգոհություններն ու դրական գնահատականները: Հարկ է նկատել, որ հանդիսատեսի համակրանքը շահած ֆիլմերի ցանկից դուրս չեն մնացել հայ ռեժիսորների ֆիլմերը:

Մեծ արձագանք գտավ հատկապես Արամ Շահբազյանի «Մոսկվիչ, իմ սեր» խաղարկային ֆիլմը, որ արժանացել էր «Ոսկե ծիրանի» «ՖԻՊՐԵՍԻ»-ի (կինոքննադատների միջազգային ֆեդերացիա), ինչպես նաև էկումենիկ ժյուրիի մրցանակներին: Ֆիլմում բարձրացվել են մեր իրականությանն ու ժամանակաշրջանին առնչվող սոցիալական, հասարակական, քաղաքական, բարոյահոգեբանական բազմաթիվ խնդիրներ: Էկրանին հայկական լավ ֆիլմ էր, որի մասին կարելի է երկար խոսել: Դահլիճից կես շշուկ կարծիք հնչեց. «տեղական նշանակության կինո է»: «Իսկապե՞ս «Մոսկվիչ, իմ սեր»-ը լրացնում է ֆիլմերի շարքը, որ ստեղծում ենք ինքներս մեզ համար» հարցն ուղղեցի կինոգետ ՍԻՐԱՆՈՒՅՇ ԳԱԼՍՏՅԱՆԻՆ:
«Այդ կարծիքը ես լսել եմ «Նահապետ», «Մեր մանկության տանգոն», «Մենք ենք, մեր սարերը» ֆիլմերի մասին: Բայց ես ունեմ հակառակ փաստեր,-ասաց կինոգետը:- «Մենք ենք, մեր սարերը» ժամանակին Սան Ռեմոյի (Իտալիա) կինոփառատոնում ճանաչվել է լավագույն հեղինակային ֆիլմ: «Մեր մանկության տանգոն» Վենետիկի կինոփառատոնում արժանացել է Պասինետիի անվան մրցանակի, իսկ Գալյա Նովենցը հատուկ մրցանակի է արժանացել «Լավագույն դերասանուհի» անվանակարգում, նրան անվանել են Արևելյան Անյա Մանյանի: Օրերս եմ վերադարձել Բոլոնիայի կինոփառատոնից, և պետք էր տեսնել՝ ինչպե՜ս էին նայում«Նահապետը», «Նամուսը», «Կիկոսը», ու ի՜նչ զտված կինոհասարակություն էր` կինոմասնագետներ, գիտնականներ, աշխարհի տարբեր երկրների կինոարխիվների տնօրեններ»:


Ինչ վերաբերում է Արամ Շահբազյանի ֆիլմին, Սիրանույշ Գալստյանը «ՖԻՊՐԵՍԻ»-ի կազմում է եղել: Նա նշեց, որ իրենց դիտած ֆիլմերի ցուցակում այն առաջինն էր, որ միաձայն ընդունվեց: Օտարազգի գործընկերները հավանություն են տվել ֆիլմին, թեև Հայաստանի հետխորհրդային կյանքին քիչ են ծանոթ: Իսկ Էկումենիկ մրցույթի ժյուրիի անդամներից մեկի աչքերը թրջվել են: «Սա էլ «տեղային նշանակության» ֆիլմը», որ հուզեց օտարներին»,- նշեց Սիրանույշ Գալստյանը: Իր վերաբերմունքը նա արտահայտել է` ձայն տալով «Մոսկվիչ, իմ սեր» ֆիլմին, բայց տպավորութունները ստուգելու համար փառատոնի փակումից հետո նորից է դիտել այն: Կինոգետի խոսքով` ընտրությունը հեշտ չի եղել, մանավանդ, բավականին տպավորիչ ֆիլմեր են ներկայացված եղել մրցույթում, որոնք նույնպես կարող էին արժանալ մրցանակի:
Ամփոփելով իր խոսքը՝ զրուցակիցս նշեց, որ «Հայկական կինոյի վերաբերյալ մենք երբեք մեր օբյեկտիվ գնահատականը չենք ունեցել: Կամ թերագնահատում ենք մեզ, կամ գերագնահատում: Սա իմ հաստատուն կարծիքն է»:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1555

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ