Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

2. Ինչո՞վ են ապրում կաթոլիկներն ամբողջ աշխարհում

2. Ինչո՞վ են ապրում կաթոլիկներն ամբողջ աշխարհում
01.03.2016 | 19:15

(սկիզբը՝ այստեղ)

«Մենք այնքան էլ հեշտ չենք հանձնվում»

Լեհաստանի եպիսկոպոսական ժողովի ղեկավար, արքեպիսկոպոս Ստանիսլավ Գենդեցկին մեկնել էր Սիրիա: Katolicka Agencja Informacyjna-ն (Վարշավա) նրանից հարցազրույց է վերցրել: Հաճախ են քննադատում նախագահ Բաշար Ասադի բանակին դպրոցների ու հիվանդանոցների ավերման համար, բայց դա պատահում է ցանկացած քաղաքացիական պատերազմի ժամանակ՝ ասել է եպիսկոպոսը, խաղաղ քաղաքացիներին չսպանելով՝ քաղաքացիական պատերազմի ուրիշ տարբերակ չկա: Դժվար է պատկերացնել, բայց մայրաքաղաք Դամասկոսի որոշ շրջաններ իշխանության հակառակորդների վերահսկողության տակ են: Մարդիկ պատանդառված են: Նրանք քաղցում են: Միևնույն ժամանակ՝ Դամասկոսում երեխաները դպրոց են գնում, մեծերը՝ աշխատանքի, խանութները բաց են: Եկեղեցին ունի կրոնական ազատություն: Որոշ ծխեր կարող են մոդել լինել լեհերի համար: Օրինակ, մի շրջանում 70 կատեխիզականներ են աշխատում: Դեռ չամուսնացած երիտասարդները կատեխիզականության դասընթացներ են անցել և հոգում են համայնքի երեխաների համար: «Մարդիկ այդտեղ շատ աստվածավախ են: Լեհաստանում նման նվիրվածություն չկա: Մեծ հարգանքով են վերաբերվում հոգևորականներին: Ոչ միայն քրիստոնյաները, այլև՝ մուսուլմանները: Եթե վեղարով հոգևորականը գնա Դամասկոսի Օմարականների մզկիթ, նրան ակնածանքով կընդունեն: Նույնը՝ փողոցում, հոգևորականին վերաբերվում են մեծ հարգանքով»: Արքեպիսկոսպոսին զարմացրել է, որ սիրիացիները չունեն կրոնական տրոհվածության նշաններ: Նա ընդգծել է, որ Սիրիայում զգացել է «Տիեզերական եկեղեցու միասնականությունը, որ ներառում է Հռոմի ծեսերն ընդունող կաթոլիկներին ու արևելյան ծիսակարգն ընդունողներին»: Վատիկանի դիվանագետները մշտապես վտանգում են իրենց կյանքը, որպեսզի վերջ դնեն «երրորդ համաշխարհային պատերազմին»՝ ասում է արքեպիսկոպոս Պոլ Գալահերը՝ պետության հետ կապերով Սուրբ աթոռի քարտուղարը՝ գրում է Catholic Herald-ը (Լոնդոն): Նույնիսկ ռմբակոծությունների տակ առաքելական պատվիրակները մնում են իրենց տեղերում՝ վտանգելով կյանքը՝ նշում է Վատիկանի արտաքին գործերի նախարարը: «Եկեք չխաբենք մեզ, խաղադրույքները շատ բարձր են՝ եթե մենք ուզում ենք խաղաղություն, եթե ուզում ենք հաշտեցնել ժողովուրդներին, ապահովել փոքրամասնությունների իրավունքները, պիտի աննախադեպ ջանքեր գործադրենք»՝ ընդգծել է արքեպիսկոպոսը: Խոսելով Սիրիայի ու Իրաքի մասին, որտեղ ԻՊ-ը զավթել է տարածքներ ու վտարել քրիստոնյաներին ու այլ կրոնական փոքրամասնությունների, Պոլ Գալահերն ասել է, որ կոնֆլիկտի հաղթահարման հույս ունի: Վատիկանն ու նրա դիվանագետներն աշխատում են մարդկանց հետ տեղերում, որ նպաստեն միջկրոնական երկխոսությանը՝ խաղաղարար ջանքերի շրջանակներում: Շփումներ չկան միայն ԴԱԻՇ-ի հետ: Գալահերն առանձնացրել է արքեպիսկոպոս Զենարիին: Սիրիայի պատերազմի սկզբից նա չի հեռացել երկրից և էական ներդրում է ունեցել խաղաղության վերահաստատման մեջ: Համեմատելով Վատիկանի դիվանագիտական ծառայությունը ոչ կառավարական կազմակերպությունների և մարդասիրական առաքելությունների հետ՝ արքեպիսկոպոսը նկատել է, որ վատիկանյան դիվանագետները իրենց համայնքների հետ են մնում անգամ «ամենաողբերգական իրավիճակներում»՝ «մենք այնքան էլ հեշտ չենք հանձնվում»՝ ասել է նա:


«Սուրբ Հոգին մեր առաջ անհայտ հորիզոններ է բացում»
«Մենք ջանում ենք առաջ գնալ ուղղափառների հետ միասին»՝ ասել է ՈՒկրաինայի հունահռոմեական եկեղեցու արքեպիսկոպոս Սվյատոսլավ Շևչուկը՝ մեկնաբանելով Հռոմի Ֆրանցիսկոս պապի խոսքերը: Radio Vaticana-ը պատմում է, թե ինչ արձագանք է ունեցել Հռոմի պապի և Համայն Ռուսիո պատրիարքի հանդիպումն ՈՒկրաինայում: Արքեպիսկոպոսը բացատրել է՝ ինչու Համատեղ հռչակագրի որոշ դրույթներ միանշանակ չեն ընդունվում և մեկնության կարիք ունեն, և ընդգծել է, որ խոսքը քրիստոնյաների միասնության որոնման ճանապարհին կարևոր քայլի մասին է: Հավանայում հանդիպման փաստը ունիականների ղեկավարը անվանել է «դարակազմիկ իրադարձություն», որ «Սուրբ Հոգու գործն է, որ մեր առաջ անհայտ հորիզոններ է բացում»: Սվյատոսլավ Շևչուկը բացատրել է հիմնական դրույթները, որ մեկնության կարիք ունեն: «Ես հասկանում եմ իմ ժողովրդի զգացումները և այդ պատճառով դարձել եմ նրա ներկայացուցիչը, որպեսզի դա չմնա ինչ-որ բան, որ մենք պահում ենք մեր մեջ: Սրբազան հայրը պետք է իմանա այդ զգացումների մասին, ի վերջո նա ասել է, որ հարգում է այդ զգացումները, որ ուկրաինացի ժողովուրդը տառապում է պատերազմի պատճառով», ասել է նա և ընդգծել, որ հոգևոր հովիվներինն է պատասխանատվությունը՝ օգնել հասկանալ և օգնել, որ մյուսները մեզ հասկանան: Նրա խոսքով՝ «գրկախառնումը մարգարեական է: Մարգարեությունը կատարվելու է, բայց մինչև այդ դեռ շատ անելիք կա»: Բայց՝ «միասնականությունը հնարավոր չէ պարտադրել ոչ համատեղ հռչակագրերով, ոչ քաղաքական պատճառներով, ոչ ազգային կամ պետական շահերով»:


Հ.Գ. Եվ, ուրեմն, ի՞նչ է միասնականությունը՝ հոգու պոռթկո՞ւմ, որ կանխում են քաղաքական տարաձայնությունները, տարածքային ու գույքային խնդիրնե՞րը: Սուրբ հոգին անհայտ հորիզոններ է բացում, իսկ մարդիկ գերադասում են հայտնին ու հասկանալին: Եվ ամեն ինչ պտտվում է նույն շրջանակում՝ մինչև գտնվում է մեկը, որ ոչ թե շարժումն է դադարեցնում, այլ շրջանակն է ջարդում:
Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 976

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ