BBC-ի տեղեկացմամբ՝ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ առայժմ չի ցանկանում նոր պատժամիջոցներ սահմանել Ռուսաստանի նկատմամբ, որպեսզի չվնասի խաղաղ գործընթացին։ Նրա դիտարկմամբ՝ ռուս-ուկրաինական հակամարտությունը պետք է մնար Եվրոպայի խնդիրը, ԱՄՆ-ը չպետք է միջամտեր, և եթե էական առաջընթաց չլինի, ԱՄՆ-ը իր դերը կարգավորման հարցում կզիջի Եվրոպային։ Նա հավաստիացրել է, որ ամերիկացի զինվորներ ՈՒկրաինայում չեն լինի։                
 

«Ոչ ոքից չենք ակնկալում Հայաստանում բիզնես տեղադրել զգացմունքային հիմքերի վրա»

«Ոչ ոքից չենք ակնկալում Հայաստանում բիզնես տեղադրել զգացմունքային հիմքերի վրա»
11.10.2016 | 08:58

Հոկտեմբերի 15-ին Փարիզում կմեկնարկի հայ-միջազգային գործարար համաժողովը, որի շրջանակում կներկայացվեն 15 բիզնես նախագծեր։ Միջազգային գործարար համաժողովը ստեղծում է միջազգային մակարդակով գլոբալ փոխանակման և համագործակցության միջավայր ներդրողների և ձեռնարկությունների միջև։ «Հայկական բիզնես» գործակալության նախագահ, համաժողովի կազմակերպիչ ՎԱՐԴԱՆ ԳԱԲՐԻԵԼՅԱՆԻՑ հետաքրքրվեցինք` ո՞րն է «Հայկական բիզնես» գործակալության հիմնական գործառույթը, ի՞նչ հնարավորություններ է ընձեռելու Փարիզում անցկացվելիք համաժողովը:

-Սա սկիզբն է ամեն ինչի: Ես, իմ գործընկերները մշտապես Հայաստանին օժանդակելու ուղիներ ենք փնտրել: Խոսքը տնտեսական միջոցառումների, ներդրումային ծրագրերի մասին է: Շատերն են ուզում միջոցառումներով, ընկերությունների հետ բանակցելով ինչ-որ բան շարժել Հայաստանում, բայց չի հաջողվում այն չափով, ինչ չափով դա անհրաժեշտ է:
Մեզ պետք է առաջին հերթին Հայաստանի տնտեսական անվտանգությունը ապահովել, այսինքն` Հայաստանը դուրս հանել ճգնաժամային վիճակից: Բայց ի՞նչ կարող ենք անել մենք տնտեսական խնդիրների դեմ` կոռուպցիայի, փակ սահմանների: Իրականում չունենք ազդեցություն: Տարիների փորձը հանգեցրեց այն եզրակացության, որ մենք պետք է այլ կերպ մտածենք, նոր ուղիներ փնտրենք: Սկսեցինք պեղել, թե ինչ բիզնեսներ կան Հայաստանում: Հասկացանք, որ Հայաստանի գործարարները պետք է հնարավորություն ունենան իրենց բիզնես-ծրագիրը արհեստավարժ կերպով ցույց տալու ներդրողներին: Մենք նաև գործնական պարտականություն ունենք օգնելու, հասկանալու այդ ծրագրերը, ինչպես նաև դրանք հնարավորինս լուրջ, ներկայանալի և հրապուրիչ ձևակերպելու: Միայն Հայաստանի քարոզչությունը, դեպի Հայաստան ներդրողների այցելություններ կազմակերպելը բավարար չեն, որովհետև դեռ չկա համապատասխան տնտեսական գրավչություն, որը կարող է ներդրումների զանգվածային հոսք ստեղծել:
Հարց տվեցինք ինքներս մեզ, թե ովքեր են Հայաստանում առաջին ներդրում անողները: Առաջին հերթին` հայերը: Ո՞Ւր են այդ հայերը, ովքե՞ր են, ի՞նչ բնագավառներում և ի՞նչ հնարավորություններ ունեն: Այդտեղից սկսվեց մեր ցանցի ստեղծումը, կազմակերպումը: Նրանք Կանադայում են, Եգիպտոսում, Չեխիայում, Հունաստանում, Ռուսաստանում, ներկայումս շուրջ հազարն են: Չեմ կարող ասել, որ ամբողջ շրջապտույտն արել ենք, մենք դեռ ճանապարհի սկզբին ենք:
-Ցանցում ներգրավված են հաջողա՞կ գործարարները:
-Տարբեր մակարդակի գործարարներ, ներդրում կատարողներ և թոփ մենեջերներ` մեծ ընկերությունների ղեկավարներ: Ինչո՞ւ ենք այս երեք կատեգորիաներն ընտրել: Որովհետև մեկն ունի գումար, ուզում է այդ գումարը շատացնել, երկրորդն ունի բիզնես, ուզում է բիզնեսը զարգացնել, երրորդն ունի աշխատանքային և մասնագիտական փորձ, ծանոթություններ, ինչը նույնպես կապիտալ է: Մենք այդ ամբողջ ցանցը սկսել ենք հավաքագրել:
-Հայ գործարարների համագործակցության հիմքում բիզնես ծրագրե՞րն են լինելու, թե՞ ազգային շահը, հայրենիքին այս կամ այն կերպ օգնելու մղումը:
-Եթե ուզում ենք հայկական աշխարհի մեջ զարգացնել համագործակցության հոգին, բիզնես հնարավորությունները, ոչ ոքից չենք ակնկալում Հայաստանում բիզնես տեղադրել զգացմունքային հիմքերի վրա: Չենք ակնկալում` իրար օգնել, որովհետև հայ են: Իհարկե, դա կա, բայց զգացականությունը լուրջ ապագա, հեռանկար կերտելու պատվանդան չի կարող լինել: Համագործակցության հիմքում բիզնես առաջընթացը պետք է լինի: Աշխարհի հայերը կարող են որպես գործարարներ, որպես ամբողջացնող ուժեր աշխատել իրար հետ: Ավելացնեմ, որ հայերը աշխատելու են և՛ հայերի հետ, և՛ ուրիշների: Սահմանափակում չկա: Հայ գործարարները հնարավոր է իրենց ծրագրերն իրականացնեն Հայաստանից դուրս, բայց քննարկումներն ու հայացքները աստիճանաբար կարող են ուղղվել դեպի Հայաստան: Այսպիսով, մենք այդ ամբողջ համահայկական բիզնես ցանցը մոտեցնում ենք, կամ ուզում ենք մոտեցնել Հայաստանին ոչ թե ուղղակի քարոզչությամբ, այլ հասցնելով այն մակարդակին, որ հասկանան` Հայաստանում ևս կարելի է գումար աշխատել, բիզնես զարգացնել: Ինչի համար իրենց պետք են նաև խորհրդատվական ծառայություն, հնարավորություններ և վստահություն:
-Ինչպե՞ս է կատարվել ընտրությունը համաժողովում ներկայացվող 15 նախագծերի: Եվ ո՞ր բնագավառներին է առավելություն տրվել:
-Ստացել ենք 60-ից ավելի նախագիծ: Յուրաքանչյուր բիզնես ծրագրի հեղինակի հետ առանձին քննարկել ենք հնարավորությունները, տվյալների ճշգրտությունը, շատ հաճախ ուղղորդել ենք, օգնել, որ ավելի հավաստի ու ստույգ լինեն դրանք: Եվ, ի վերջո, ընտրել ենք այն ծրագրերը, որ բարձր արժեք ունեն, որտեղ ռիսկայնությունը շատ ցածր է, շահավետությունը` բարձր, որոշ դեպքերում` շատ բարձր: Այդ ծրագրերն ինքնըստինքյան հետաքրքրելու են ներդրում կատարողներին: Ոլորտները տարբեր են` դեղագործական, տեղեկատվական, շինարարական, արդյունաբերական, նորարարությունների, ունենք ոսկեհանքի ծրագիր Աֆրիկայում, ֆրանսիական պանրի արտադրության ծրագիր` Հայաստանում և այդպես 15 ծրագիր, որոնք կներկայացվեն համաժողովի ընթացքում: Դա ընդամենը մեկնարկն է: Հաջորդաբար ամիսը մեկ-երկու ծրագիր մեր մասնագետները մշակելու են և ներկայացնելու միջազգային ներդրողներին:

Զրույցը` Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ

Դիտվել է՝ 3274

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ