ՆԱՏՕ-ն եվրոպական անդամ պետություններին հորդորել է հնգապատկել ցամաքային ՀՕՊ կարողությունները՝ գրում է Bloomberg-ը։ Լրատվամիջոցը նշում է, որ նման կերպ դաշինքը ձգտում է «լրացնել ռուսական ագրեսիայի սպառնալիքին ի պատասխան առանցքային բացը»։ Զինված ուժերի կուտակման հարցը կքննարկվի հինգշաբթի օրը՝ Հյուսիսատլանտյան դաշինքի անդամ պետությունների պաշտպանության նախարարների Բրյուսելում անցկացվելիք հանդիպման ժամանակ։               
 

Միջազգային նշանակության ոչ մի հաղորդակցություն չի անցնելու շրջափակվող Հայաստանով

Միջազգային նշանակության ոչ մի հաղորդակցություն չի անցնելու շրջափակվող Հայաստանով
21.06.2024 | 16:33

«Հյուսիս-Հարավ» միջազգային միջանցքը դինամիկ տեմպերով շարունակում է կյանքի կոչվել՝ փաստացի շրջացնելով Հայասատանը՝ իր «խաղաղության խաչմերուկներով» ու նման այլ մտացածին նախաձեռնություններով:

Օրերս Իրանում շահագործման հանձնվեց Ռեշտ-Կասպյան երկաթուղին, որը, իր հերթին, իրանա-ադրբեջանական Քազվին-Ռեշտ-Աստարա երկաթուղու մաս է կազմում: Վերջինս էլ «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի Կովկաս-Կասպյան հատվածի առանցքներից է:

Նույն տրամաբանությամբ ու դինամիկայով է ընթանում նաև Իրան-Ադրբեջան-Ռուսաստան՝ «Հյուսիս-Հարավ էլեկտրաէներգետիկ միջանցքի» ձևավորումը, ինչին արդեն բազմիցս անդրադարձել եմ:

Արտաքին դերակատարներին Հայաստանը տրանպորտային-լոգիստիկ առումով հետաքրքիր է այլևս բացառապես «Զանգեզուրյան միջանցքի» մասով: Միջազգային նշանակության ոչ մի հաղորդակցություն չի անցնելու շրջափակվող Հայաստանով՝ ոչ «Հյուսիս-Հարավը», ոչ «Արևելք-Արևմուտքը», քանզի երկուսի ներքո էլ հիմնական նախագծերը կամ արդեն կյանքի են կոչվել կամ արդեն գտնվում են իրագործման փուլում:

ՎահեԴավթյան

Ք.գ.դ., պրոֆեսոր

Դիտվել է՝ 9115

Մեկնաբանություններ