Եվրոպական առաջնորդները Կանադայում կայանալիք «Մեծ յոթնյակի» գագաթնաժողովում կփորձեն Իրանին վերադարձնել բանակցությունների սեղանի շուրջ՝ որպես միջնորդ ներգրավելով Պարսից ծոցի առաջնորդներին: Ֆրանսիայի, Գերմանիայի և Մեծ Բրիտանիայի արտգործնախարարները պատրաստվում են բանակցություններ վարել Իրանի արտգործնախարար Աբբաս Արաղչիի հետ՝ պարզելու համար՝ արդյոք Իրանը կկատարի՞ ԱՄՆ-ի պահանջը՝ դադարեցնել ուրանի հարստացումը երկրում, ինչը Թեհրանի համար նախկինում կարմիր գիծ էր։               
 
  • Հույսի տեսանելի լույսը

    Հույսի տեսանելի լույսը

    25.07.2014| 10:30
    Հայ առաքելական Սուրբ Եկեղեցին այս տարի հուլիսի 27-ին նշում է Պայծառակերպության կամ, այլ խոսքով` Այլակերպության տոնը: Այն եկեղեցու հինգ գլխավոր կամ տաղավար տոներից մեկն է: Այս տոնը ժողովրդական լեզվով անվանում են Վարդավառ` Տիրոջը վարդի հետ համեմատելու պատճառով:
  • Հավատի զորությունը

    Հավատի զորությունը

    22.07.2014| 11:10
    Ես ծնվել եմ Սիրիայի Հալեպ քաղաքում: Ես ցանկանում եմ պատմել իմ տատիկի մոր` մեծ մայր Անահիտի և նրա զորավոր հավատի մասին:
  • «ՈՒրախացողների հետ ուրախանալը»  ոչ միայն փոքր առաքինություն չէ, այլև  շատ ավելին է, քան «լացողների հետ լալը»

    «ՈՒրախացողների հետ ուրախանալը» ոչ միայն փոքր առաքինություն չէ, այլև շատ ավելին է, քան «լացողների հետ լալը»

    18.07.2014| 11:12
    Սուրբ Հովհան Ոսկեբերանն իր քարոզներից մեկում խոսում է հաջողությունների ու անհաջողությունների մասին, փորձում բացատրել՝ արդյոք Աստված մարդուն միայնա՞կ է թողնում այդ պարագաներում, թե՞ մշտապես նրա կողքին է: Նաև լուսաբանում Է, թե երբ է Երկնավոր Հոր ներկայությունը տեսանելի մեր կյանքում: Նրա մտքերն ու խրատներն ուսանելի են բոլորի համար և մարդուն կոչում են հոգևոր արթնության և ինքնաճանաչման: Ահա թե ինչպես է նա ներկայացնում այդ ամենը:
  • Նոր մարդկության առաջին հետքերը  գտնվում են Հայաստան աշխարհում

    Նոր մարդկության առաջին հետքերը գտնվում են Հայաստան աշխարհում

    15.07.2014| 12:04
    Աստվածաշնչում այսպես է գրված. «Եվ յոթերորդ ամսվա տասնյոթերորդ օրը տապանը Արարատ լեռների վրա նստեց» (Գիրք ծննդոց 7.4): Այս այն տապանն է, որտեղ մնացել էր համայն մարդկության մի բուռ սերմացուն. ընդամենը ութ հոգի և բազում կենդանիներ:
  • Օրհնա՞նք, թե՞ անեծք

    Օրհնա՞նք, թե՞ անեծք

    11.07.2014| 12:45
    Իմ ընկերոջ՝ Մաքսիմի հետ ծանոթացել եմ դիսկոտեկում, երբ դպրոցի վերջին դասարանում էի։ Դե գիտեք, ժամանակակից երիտասարդներս այլևս չենք ապրում հին պատվիրաններով, և ես ու Մաքսիմը երրորդ հանդիպումից հետո ամեն առումով մտերիմ հարաբերություն ունեցանք։ Նա ամեն ինչ անում էր, որ ես չհղիանամ՝ մինչև դպրոցը չավարտեմ, որ մեր ծնողներին չվախեցնեինք «անակնկալով»։
  • Օրհնենք, որ օրհնվենք, ու անեծքները չեն հասնի մեզ

    Օրհնենք, որ օրհնվենք, ու անեծքները չեն հասնի մեզ

    08.07.2014| 11:01
    Իհարկե, բոլորս գիտենք, թե ինչ է օրհնանքը և ինչ է անեծքը, քանի որ հաճախ ենք օգտվում դրանց զորությունից։ Այո, ճիշտ կարդացիք՝ զորություն, քանի որ դրանք իսկապես հոգևոր զորություններ են, որոնց հետ պետք է զգուշությամբ վարվենք, ինչպես կրակի, որից կարող ենք կամ ջերմանալ, կամ այրվել։
  • Վախճանվել է միտրոպոլիտ Վլադիմիրը

    Վախճանվել է միտրոպոլիտ Վլադիմիրը

    05.07.2014| 14:41
    Վախճանվել է Կիևի և համայն ՈՒկրաինայի միտրոպոլիտ Վլադիմիրը։ Հուլիսի 4-ին 78-ամյա պատրիարքը ներքին արյունահոսություն էր ունեցել, նա հիվանդ էր քաղցկեղով։ Միտրոպոլիտ Վլադիմիրը (աշխարհիկ անունը՝ Վիկտոր Մարկիանի Սաբոդան) ծնվել է 1935-ի նոյեմբերի 23-ին:
  • Հայ առաքելական եկեղեցո՞ւ,  թե՞ եկեղեցականների բարեկարգություն

    Հայ առաքելական եկեղեցո՞ւ, թե՞ եկեղեցականների բարեկարգություն

    04.07.2014| 11:19
    19-րդ դարի վերջի և 20-րդ դարի սկզբի հայ եկեղեցական գործիչներից Մաղաքիա Օրմանյանի առաջադրած հիշյալ գաղափարն այսօր էլ չի կորցրել իր արդիականությունը: Մերօրյա հասարակական միտքը նույնացնում է «եկեղեցի» և «հոգևորական» հասկացությունները:
  • Բանայնականություն

    Բանայնականություն

    01.07.2014| 11:10
    Մի՛ ծանրացեք այս բառի թարգմանության վրա, քանզի դեռ կխոսենք դրա նշանակության մասին, ինչը մեր արծարծելիք թեմային է վերաբերելու։
  • Խարիսխը, որով մենք պետք է կառչենք  անսասան Ժայռին, մեր նախնիների լույս հավատն է

    Խարիսխը, որով մենք պետք է կառչենք անսասան Ժայռին, մեր նախնիների լույս հավատն է

    17.06.2014| 11:18
    Իսկապես որ կարող ենք այս շաբաթվա օրերի մեծ մասը Տոնաշաբաթ անվանել, քանզի նման տոնական օրերի շքերթ այլևս չի կրկնվում մեր եկեղեցու տոնացույցում։