Մայիսի 6-ի գիշերը տասնյակ ուկրաինական անօդաչու սարքեր մեկուկես ժամ փորձել են գրոհել Մոսկվան՝ հայտնել է քաղաքապետ Սերգեյ Սոբյանինը։ 19 անօդաչու թռչող սարքեր ոչնչացվել են ՀՕՊ ուժերի կողմից, երբ նրանք մոտենում էին քաղաքին։ Անօդաչուներից մեկի բեկորները հարվածել են Կաշիրսկոյե մայրուղում գտնվող ինը հարկանի բնակելի շենքին: Հարվածային ալիքը կոտրել է վերին հարկերի և ծաղկի խանութի պատուհանները։ «Նախնական տեղեկություններով՝ լուրջ ավերածություններ ու զոհեր չկան»,- նշել է Սոբյանինը։               
 
  • «Նրա հանգիստը  փառավոր պիտի լինի»

    «Նրա հանգիստը փառավոր պիտի լինի»

    30.11.2012| 11:51
    Քրիստոնեական աշխարհի լրատվամիջոցները տագնապի շեփորներ հնչեցրին վերջերս, որ իբր Երուսաղեմի սուրբ Հարության Տաճարին հատկացվող ջրերը հրեաներն ուզում են կտրել և իսպառ ջրազրկել մեր այդ սրբավայրը, քանի որ ինը միլիոն շեքել (որ մոտավորապես չորսից հինգ միլիոն դոլար է անում) պարտք ունեն Տաճարի միաբանները։
  • Ստեղծագործողը

    Ստեղծագործողը

    30.11.2012| 00:01
    Ստեղծագործողը, ահա թե ով լիակատար իրավունք ունի պահանջելու և ձեռք բերելու ազատություն։ Ազատություն, որպեսզի ոչ մեկը չհանդգնի նրան կարգադրել, որպեսզի երկրի վրա մարդկային և ոչ մի իշխանություն չարգելի նրան ստեղծագործել այնպես, ինչպես Աստված է կամենում։ Ոչ մի արտաքին ցուցմունք չպետք է սահմանափակի նրա հոգևոր հայեցումը, նրան չի կարելի ասել «ստեղծագործիր այսպես» կամ` «մի՛ ստեղծիր սա»։
  • «Այստեղ տաճարից մեծ մեկը կա»

    «Այստեղ տաճարից մեծ մեկը կա»

    27.11.2012| 11:50
    Այս հրապարակման վերտառությունում ասված խոսքերով Հիսուս Ինքն իրեն ներկայացնում է մեզ: Այդքան էլ սովորական մի բան չէր ներկայացնել Ինքն իրեն կամ հիշեցնել Իր մասին: Նա հաճախ ներկայանում էր իբրև խոնարհ ու համեստ մեկը, սակայն, երբ առիթը լինում էր, չէր վախենում, այլ Ինքն իրեն ցույց էր տալիս: Այս անգամ էլ նույնն է պատահում:
  • «Այստեղ տաճարից մեծ մեկը կա»

    «Այստեղ տաճարից մեծ մեկը կա»

    25.11.2012| 13:51
    Այս հրապարակման վերտառությունում ասված խոսքերով Հիսուս Ինքն իրեն ներկայացնում է մեզ: Այդքան էլ սովորական մի բան չէր ներկայացնել Ինքն իրեն կամ հիշեցնել Իր մասին:
  • «Ինձ համար կյանքը Քրիստոս է, ուստի մեռնել` այդ կյանքը շահել է նշանակում» (Պողոս ԱՌԱՔՅԱԼ)

    «Ինձ համար կյանքը Քրիստոս է, ուստի մեռնել` այդ կյանքը շահել է նշանակում» (Պողոս ԱՌԱՔՅԱԼ)

    23.11.2012| 11:32
    Սխալված չենք լինի, եթե ասենք, թե այսօր աշխարհում հոգևոր քարոզչությունը չափից ավելի էժան միջոց է դարձել: Բոլորն անխտիր, լինեն դրանք կազմակերպություններ, միություններ, վաճառականական հաստատություններ, մեկը մյուսից առաջ անցնելու մղումով, հասկանան կամ չհասկանան, նույնիսկ վախով, ուժ են տալիս քարոզչության մեքենային, որը երբեմն համարվում է «անկարողություն»:
  • «ՈՒմ հետ ես համբուրվեմ, Նա՛ է, Նրան կբռնեք»

    «ՈՒմ հետ ես համբուրվեմ, Նա՛ է, Նրան կբռնեք»

    23.11.2012| 11:29
    Համբույրը մարդկային սիրո արտահայտման ամենատարածված ձևն է։ Համբուրում են ամենաշատը մայրերն իրենց զավակներին, ապա հայրերը (թող հայրերը չնեղանան, բայց դա փաստ է յուրաքանչյուր նորմալ ընտանիքում), ապա իրար սիրող զույգերը, ամուսինները, կա և, այսպես ասած, անկիրք համբույր ընկերների ու ընկերուհիների միջև, քրոջ ու եղբոր, հարազատների ու բարեկամների միջև։
  • Միշտ ու մշտապես արդիական

    Միշտ ու մշտապես արդիական

    20.11.2012| 12:07
    Մեսրոպ Մաշտոցի աշակերտ և զինակից, մեծանուն իմաստասեր Եզնիկ Կողբացին հայագիր դպրության սկզբնավորողներից և նվիրյալներից մեկն է: Նրա կյանքի և գործունեության մասին քիչ բան է հայտնի:
  • «Փառաբանենք Աստծուն, Որն ընդունեց  Նրան Իր տուն և առաջնորդեց Իր ուղիներով»

    «Փառաբանենք Աստծուն, Որն ընդունեց Նրան Իր տուն և առաջնորդեց Իր ուղիներով»

    20.11.2012| 11:11
    Մեր բոլորի Մայր Մարիամ Աստվածածնին նվիրված տարվա հինգ տոներից մեկը վաղն է՝ նոյեմբերի 21-ին։ Այն կոչվում է «Ընծայումն սուրբ Աստուածածնի երից ամաց ի տաճարն»։
  • Հրաշք՝ Երուսաղեմի Սրբ. Հարության տաճարում

    Հրաշք՝ Երուսաղեմի Սրբ. Հարության տաճարում

    19.11.2012| 12:20
    Երուսաղեմի Սրբ. Հարության տաճարում, որտեղ գտնվում է Հիսուս Քրիստոսի Սուրբ Գերեզմանը, կատարվել է հրաշք՝ միայն այն վայրերում, որոնք պատկանել են Սուրբ Հակոբյանց մեր միաբանությանը:
  • Հայեցող պոետը

    Հայեցող պոետը

    16.11.2012| 11:58
    Մենք, հայեցող պոետներս, համոզված ենք` այն ամենը, ինչ գոյություն ունի երկրի վրա և երկնքում, կարող է դիտվել կամ լսելի դառնալ մեր կողմից, եթե վերածենք պատկերի ու մեկնաբանենք։ Ընդ որում, պատկերենք նույնիսկ ամենանուրբը, որը զրկված է զգայական նկարագրից, անշշունջ է, անտեսանելի և նվիրական։