ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփն այսօր առավոտյան CNN հեռուստաալիքին հայտարարել է, որ ինքը «չի մտածում» միլիարդատեր Իլոն Մասկի մասին և մոտ ապագայում նրա հետ չի խոսելու։ «Ես նույնիսկ չեմ մտածում Իլոնի մասին։ Նա խնդիր ունի։ Խեղճը խնդիրներ ունի», - ասել է Թրամփը։ Այն հարցին, թե արդյոք զրուցե՞լ է Մասկի հետ, նա պատասխանել է. «Ոչ։ Կարծում եմ՝ որոշ ժամանակ նրա հետ չեմ խոսի, բայց նրան ամենայն բարիք եմ մաղթում»։               
 

Մարդու անունը իր անձի մատնանշումն է, որպես մարդու բնության առանցք

Մարդու անունը իր անձի մատնանշումն է, որպես մարդու բնության առանցք
08.12.2017 | 00:14

Մարդու անունը առանձնացնում է նրան միլիարդավոր այլ մարդկանցից և հաստատում տվյալ անձի անկրկնելիությունը:
Հայր, Որդի և Սուրբ Հոգի` երեք Անձեր և երեք անուն:
Մարդը նույնպես ստեղծված է որպես անձնավորություն Աստծո պատկերով: Աստված ինքը առաջին մարդուն անուն տվեց՝ կոչելով նրան Ադամ: Այսպիսով, Արարիչը տվեց մարդուն, կարելի է ասել Աստծո պատկեր լինելու նշան, «անձը հաստատող վկայական», որը իրավունք և հնարավորություն է տալիս ապրելու ներդաշնակ հաղորդակցությամբ Սուրբ Երրորդության աստվածության հետ և հավիտենական կյանքին մասնակից լինելու: Աստծո Արքայությունը սիրո մեջ անձերի հաղորդակցությունն է, իսկ դժոխքն այդ հաղորդակցության բացակայությունն է: «ՈՒրախացե՛ք նրա համար, որ ձեր անունները գրված են Երկնքում»,- ասում է Փրկիչ Տերը Ավետարանում իր աշակերտներին, ակնարկելով նրանց մասնակցությունը հավիտենական կյանքին` հանդերձյալում: Անունը իր հերթին առաջ է բերում կերպարը, իսկ կերպարը միավորվում է հոգու հետ: Անհրաժեշտ է իմանալ, որ եթե մենք խոսում ենք անվան մասին, որը տվյալ անձի նշանակն է և «սիմվոլը», ապա այն պետք է անձնավոր բովանդակությամբ լցված լինի: Սակայն անունը պարզապես անձ համարել մենք չենք կարող, որովհետև անունը ինքը առարկան չէ, այլ առարկան մատնանշող սիմվոլ:


ՈՒղղափառ քրիստոնեական հայացքն այս հարցի վերաբերյալ հետևյալն է. Աստծո անունները մատնանշում են Աստծուն, սակայն Աստված չեն, այլ Աստծո պատկերներն են: Անունն ինքը անձնավորություն չէ, այլ անձի նշանակ, սիմվոլ է: «Անունները մատնանշում են միայն էություններ, սակայն էություններ չեն» (Բարսեղ Կեսարացի):
Եվ այսպես, ճշմարիտ քրիստոնյաներն այսօր չեն ընդունում նույնականացման համարներն իրենց անունների փոխարեն, ոչ թե նրա համար, որ անուններն իրենց անձերն են (անվանապաշտություն), այլ որովհետև անձնական անունները իրենց անձերի նշանակներ, սիմվոլներ են: Այլ խոսքով ասած, անունը մատնանշում է մարդու աստվածային կերպար և աստվածանման անձ լինելը:


Ծայրահեղություններից զերծ մնալու համար, մի կողմից՝ չի կարելի ասել, որ անունն ընդհանրապես ոչ մի նշանակություն չունի, և իբր ոչ մի տարբերություն չկա, թե ինչպես է կատարվում անձի նույնականացումը` անձնական անունի, թե թվային ծածկագրի միջոցով: Մյուս կողմից՝ պետք չէ անվանը վերագրել այնպիսի նշանակություն, որը տալիս են նրան անվանապաշտները:
Էլեկտրոնային ծածկագրման դեմ արտահայտվող հավատացյալներին երբեմն ասում են. «Թույլ տվեք, սակայն ի՞նչ առնչություն ունի այս նույնականացման թվային ծածկագրերի զուտ տեխնիկական և ձևական գործողությունը կրոնի կամ հոգեբարոյական ոլորտի հետ»: Առնչությունը հասկանալի է դառնում, երբ բացահայտվում է տվյալ «գործողության» հոգևոր իմաստը: Պարզվում է «անձնական ծածկագրերի և «անձի» նույնականացման համակարգչային նորագույն տեխնոլոգիաների» հարցը դիպչում է մարդու և նրա աստվածանմանության և աստվածաշնորհ ազատության մասին ուղղափառ քրիստոնեական ուսմունքի հիմքերին: Ստացվում է, որ մարդուն ցկյանս և անփոփոխ նույնականացման համարի վերագրումը փոխարինումն է սեփական անվան թվով, բանական անվան` անբան թվային «անունով»: Համեմատենք` Պետրոսը ո՞վ է, իսկ 123-րդը ո՞րն է: Ո՞րն ես դու ըստ թվային հերթականության, ո՞ր թվի տակ ես: Այս ամենը խոսում է անձնազրկման մասին, անձի և անվան կորստի մասին, հետևաբար և հավիտենական կյանքի:


Բանական անունը կրում է բանական էությունը, անձնավոր-բանական, իսկ անբան «անունը»` թիվը, ցույց է տալիս, որ նրա կրողը անբան է: Անունը տրվում է հոգուն, իսկ թիվը վերագրվում է մարմնին: Անունը մատնանշում է ներքին մարդուն, իսկ թվային ծածկագիրը` արտաքին, իր «ես»-ին: ՈՒրեմն, նրանք, ովքեր ստեղծում են թվային անձնազրկման այս համակարգը, ուզում են, որ մարդիկ մոռանան իրենց բարձր մարդկային արժանապատվության մասին, ներքին մարդու մասին և լինեն մարմնավոր, հոգեպես մեռած և ներկայանան շրջապատի մեջ ոչ թե որպես անձնավորություններ, այլ անշունչ առարկաներ:
Ահա թե ինչու Հայտնության գրքում նշվում է, որ գազանի անունը թվային անուն է: Այն նշանակում է, որ մարդը անձնազրկվում է, կորցնում է աստվածաշնորհ ազատությունը և իր անձի աստվածանմանության պատիվը` նմանվելով գազանային կերպարին:
Եթե մարդու անունը իր անձնավորության վկայությունն է, ապա թվային «անունը» (հականունը) վկայությունն է անձնազրկման: Անվան միջոցով մարդն իրեն ներկայացնում է, որպես դեմք, իսկ թվի միջոցով` առարկա: Ներկայիս թվային անունները կարելի է անվանել որպես գույքային պիտակներ մարդկանց համար, ովքեր դիտվում են որպես հաշվառման ենթակա առարկաներ: Առավել ևս, որ նույնականացման համարը պարունակում է ցուցում` գտնվելու վայրի մասին, այսպես ասած, «խոսող առարկայի»` «ֆիզիկական անձի հարկային կոդը ըստ բնակավայրի»:


Այսպիսով, եթե մարդը դիտվում է որպես անձնական, սեփական անվան կրող և նրան դիմում են այդ անունով, ուրեմն նա ճանաչվում է որպես անկրկնելի, առանձին անձնավորություն, իսկ եթե մարդը նույնականացման համարի կրողն է և նրան դիմում են համարով, ուրեմն անձը նրա մեջ ժխտվում է:
Այստեղ սկզբունքային հարց է առաջանում` ո՞վ և ի՞նչ նպատակով է տալիս մարդուն թվային անունը: Չէ՞ որ նոր անունի ընդունումը նշանակում է նոր տիրոջը երկրպագությունն ու նրա ոգին ընդունելը:
Ակնհայտ է, որ աստվածաշնորհ մարդկային անունները անդեմ, մեռած թվերով փոխարինելու գաղափարը կարող է պատկանել միայն մարդկային ցեղի թշնամուն` սատանային, այդ «մեծ վիշապին» (գազանին) և ստության հորը, որը և պատճառն է աստվածաստեղծ աշխարհում ապրող բանական-ազատ էակների` մարդկանց գազանացման: Իզուր չէ, որ սատանային և այլ անկյալ հոգիներին խորհրդանշող պատկերները գազանային պատկերներ են (վիշապ, օձ, այծ, շնագայլ, խոզ, չղջիկ, մողես և այլն): Նաև չար ոգիներով բռնված մարդիկ իրենց հաճախ գազանների նման են պահում` կարող են հաչել, ոռնալ, մռնչալ... Դա նշանակում է, որ նրանց մեջ բնակվում են հոգևոր «գազանները»` դևերը, որոնք փորձում են մարդուն գազանի վերածել:


Երբ Լյուցիֆերը (սատանան) ըմբոստանալով բաժանվեց Աստծուց, նա լուսակիր հրեշտակից վերածվեց անդեմ և սառը բանական էակի, սիրուն և կարեկցանքին խորթ հոգևոր գազանի: Նրա նման դարձան նաև իրեն հետևող հրեշտակները` վերածվելով խավարակերպ դևերի, չար ոգիների: Իրենց աստվածամարտության աբսուրդի մեջ նրանք ընտրեցին հավիտենական մահը և նախանձից նույնը ցանկանում են մյուսներին` Աստծուց ստեղծված բանական անձնավոր էակներին: Նրանք մարդկանց դիտում են օտարացած, որպես օբյեկտներ, այն ժամանակ, երբ Աստված ամեն մարդու մեջ տեսնում է սուբյեկտ, անձ, Իր արտացոլանքը Իր ստեղծագործության մեջ:


Թարգմանությունը՝
տեր Ընծա քահանա ՄԻՐԶՈՅԱՆԻ
Դարբասի հոգևոր հովիվ

Դիտվել է՝ 4841

Մեկնաբանություններ

姃鑱欒伔鑴楀崲/1732110809" rel="nofollow">Ֆեյսբուքյան հիշեցումներ
Վարկած
Տեսակետ
Մեկնաբանություն
Դիտարկում
Սոցցանցային գրառումներ
Անդրադարձ
07.06.2025