Մայիսի 6-ի գիշերը տասնյակ ուկրաինական անօդաչու սարքեր մեկուկես ժամ փորձել են գրոհել Մոսկվան՝ հայտնել է քաղաքապետ Սերգեյ Սոբյանինը։ 19 անօդաչու թռչող սարքեր ոչնչացվել են ՀՕՊ ուժերի կողմից, երբ նրանք մոտենում էին քաղաքին։ Անօդաչուներից մեկի բեկորները հարվածել են Կաշիրսկոյե մայրուղում գտնվող ինը հարկանի բնակելի շենքին: Հարվածային ալիքը կոտրել է վերին հարկերի և ծաղկի խանութի պատուհանները։ «Նախնական տեղեկություններով՝ լուրջ ավերածություններ ու զոհեր չկան»,- նշել է Սոբյանինը։               
 
  • Վաղը սուրբ Էջմիածնից Գրիգոր Լուսավորչի մասունքը հանդիսավորապես կտարվի Խոր վիրապի վանք

    Վաղը սուրբ Էջմիածնից Գրիգոր Լուսավորչի մասունքը հանդիսավորապես կտարվի Խոր վիրապի վանք

    14.06.2013| 11:15
    Ըստ Հայաստանյայց առաքելական եկեղեցու տոնացույցի, Գրիգոր Լուսավորչին նվիրված մի քանի տոն կա, որոնցից մեկն էլ պիտի նշվի այս շաբաթ օրը: Ինչո՞վ է յուրահատուկ այս տոնը. հենց թեկուզ նրանով, որ այլևս ուրիշ նման տոն չունենք, որով նշենք որևէ սրբի նշխարների գյուտը: Ըստ մեր եկեղեցու ծիսական բառարանի` «նշխար» նշանակում է սուրբ Հաղորդության համար պատրաստվող ալյուրից պատրաստված հացի տեսակ, բայց երբեմն էլ այն օգտագործում են նաև «մասունք» բառի, այսինքն` սուրբ անձանց ոսկորների փոքրիկ մասերի խորհրդով:
  • «Ապաշխարեցե՛ք, որովհետև երկնքի  արքայությունը մոտեցել է...» (Մատթ. 3:2)

    «Ապաշխարեցե՛ք, որովհետև երկնքի արքայությունը մոտեցել է...» (Մատթ. 3:2)

    14.06.2013| 11:13
    Հետաքրքիր է` մենք կարո՞ղ ենք պատասխանել հետևյալ հարցին. «Աստծու համար ո՞րն է ամենից թանկագին բանը»։ Վստահ եմ, որ ամեն մեկն էլ իր կարծիքն ունի այս հարցի վերաբերյալ. ոմանք, օրինակ, կասեն` զոհողությունը, ուրիշները` սերը, հավատը, անձնազոհությունը, հայրենասիրությունը կամ եկեղեցասիրությունը և այլն:
  • Ո՞վ կսպասեր Սեթից

    Ո՞վ կսպասեր Սեթից

    13.06.2013| 11:11
    Վատիկանում շարունակվում են բացահայտումները: Նորահայտ փաստաթուղթը առաջին դեմքով գրված պատմություն է, թե ինչպես են մոգերը ընծաներ բերել մանուկ Հիսուսին: 250 տարի Վատիկանի գրադարանում պահպանվող բնագիրը վերծանած գիտնականը չի բացառում, որ հեղինակը անձամբ տեսել է նարածնին:
  • «Հեռացրո՛ւ, Տե՛ր, իմ բերանը բամբասելուց և իմ լեզուն`  չար խոսելուց, իմ ականջները` չար լուր լսելուց»

    «Հեռացրո՛ւ, Տե՛ր, իմ բերանը բամբասելուց և իմ լեզուն` չար խոսելուց, իմ ականջները` չար լուր լսելուց»

    11.06.2013| 11:18
    Երկրագնդի մարդկությունը կենդանի ամբողջություն է, կենդանի ֆունկցիոնալ համակարգ: Կենդանի ֆունկցիոնալ համակարգը կենսաբանական հասկացություն է: Դա տարաբնույթ գոյացությունների փոխկապակցված ամբողջությունն է: Օրինակ, գլխուղեղային համախմբող կենտրոնական մեխանիզմով միավորված կենդանի ֆունկցիոնալ համակարգը տարբեր բջիջների, հյուսվածքների, օրգանների ամբողջությունն է, որն ապահովում է համակարգի ամբողջական գործունեությունը:
  • Սուրբ Աստվածամայրը իմ երազում

    Սուրբ Աստվածամայրը իմ երազում

    11.06.2013| 11:10
    «Եկեղեցին հայկական ծննդավայրն է հոգվույս»,- ասել է արևմտահայ նշանավոր բանաստեղծ Վահան Թեքեյանը:
  • «Աշխատում եմ մեղվի նման  բոլորից օգուտ քաղել»

    «Աշխատում եմ մեղվի նման բոլորից օգուտ քաղել»

    11.06.2013| 00:13
    -Ո՞վ է Մեհրուժան Բաբաջանյանը նրանց համար, ովքեր նրան չեն ճանաչում։ -Մեղավոր մի մարդ, ով հավատում է Աստծուն։
  • Մեր տեսակն ինքնակործանման մեխանիզմ ունի իր մեջ

    Մեր տեսակն ինքնակործանման մեխանիզմ ունի իր մեջ

    07.06.2013| 11:58
    Այն, որ յուրաքանչյուր մարդ ունի իրավունքներ, ապացուցման կարիք չունի։ Բայց ո՞րն է մարդու իրավունքի չափն ու սահմանը։ Ոմանք պնդում են, թե այն սահմանափակվում է քո նմանի իրավունքների սահմանագծում։ Ոմանք էլ թե` տվյալ երկրի մարդու իրավունքների սահմանը երկրում ընդունված օրենքների շրջանակում է։ Երրորդներն էլ այն կարծիքին են, թե մարդու իրավունքները անսահմանափակ պետք է լինեն։ Ասել է` ինչ ուզենք, այն էլ անենք։
  • Թագուհու նահատակությունը

    Թագուհու նահատակությունը

    07.06.2013| 11:15
    Թագուհին այս վկայության մեջ ոչ թե մեծարյալ պաշտոն է, որ ունենում են մեծ պետությունների թագավորների տիկնայք, այլ մի արցախցի կնոջ անուն է, որ ազատների, այսինքն` ոչ ծառաների դասին էր պատկանում։ Այս պատմության դրվագը քաղեցինք Ղևոնդ Ալիշանի «Արցախ» գրքույկից։
  • Տիրոջ ոտքերի մոտ

    Տիրոջ ոտքերի մոտ

    04.06.2013| 10:23
    Դրախտը և դժոխքը երկու հակադիր վիճակներ են հոգևոր տիրույթում: Դրանք սկիզբ են առնում մարդու սրտում, և այս աշխարհում են դրվում դրանց հիմքերը: Քանի որ մարդը չի կարող տեսնել իր սեփական հոգին, հետևաբար չի էլ կարող տեսնել հոգու այդ երկու վիճակները: Բայց նա դրանց փորձառությունն ունի իր ներսում, ճիշտ այնպես, ինչպես ցավ է զգում հարվածից և քաղցրություն՝ կոնֆետ ուտելուց: Հարվածի պատճառած վերքը կարող է այնքան մեծանալ, որ ամենամեծ ցավն առաջացնի և ի վերջո ավարտվի մահվամբ ու նեխումով, մյուս կողմից` կոնֆետները մարսվելով կարող են ուժ առաջացնել: Նմանապես մեղսալի արարքի ցավն ու բարի գործի երջանկությունը կարող են որոշ չափով երևան գալ անմիջապես, մինչդեռ դրանց համար ամբողջ պատիժը կամ պարգևը կընկալվի միայն հոգևոր թագավորություն մտնելիս:
  • Երուսաղեմի հայոց պատրիարքը վաղը կգահակալի