Ֆրանսիայի նախագահ Էմանուել Մակրոնի հետ հեռախոսազրույցում Թուրքիայի նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանը հայտարարել է, որ ՌԴ-ի և ՈՒկրաինայի միջև հակամարտության դադարեցման ճանապարհին պատմական շրջադարձային պահ է առաջացել, և պետք է օգտվել այդ հնարավորությունից։ Մակրոնը հերթական անգամ ընդգծել է, որ նախ անհրաժեշտ է դադարեցնել կրակը, իսկ հետո արդեն նստել բանակցությունների սեղանի շուրջ։               
 
  • «Մարմնավոր խորհուրդը մահ է,  իսկ հոգևոր խորհուրդը` կյանք և խաղաղություն»

    «Մարմնավոր խորհուրդը մահ է, իսկ հոգևոր խորհուրդը` կյանք և խաղաղություն»

    20.02.2015| 11:01
    Ահա Մեծ պահքի ընթացքի մեջ ենք, որը մեզ տալիս է հոգևոր խորհրդածության նոր հնարավորություն Աստծուն մոտենալու, ՈՒմ լուսափայլ հաղորդակցությունը ներթափանցում է մեր մեջ և մարդու էությունը լցնում կենսախինդ կյանքով:
  • Հիսուսն է իրական մարգարիտը

    Հիսուսն է իրական մարգարիտը

    17.02.2015| 11:12
    Հարց՝ որտե՞ղ է իրական մարգարիտը, որը մենք փնտրում ենք: Մեր կուտակած գանձե՞րն են դրանք՝ թանկարժեք մեքենաներ, սարերի վրա տներ, դրամ, հարստություն, սրա՞նք են մարգարիտները: Քրիստոնյա մարդու պատասխանը պիտի լիներ.
  • Ամենատարածված մեղքերը

    Ամենատարածված մեղքերը

    13.02.2015| 11:43
    Այս մասին գրում եմ, քանի որ շատերը, նույնիսկ կրթված և ուսյալ անձնավորությունները, ինչքան էլ զարմանալի է, չունեն մեղքի տարրական գիտակցում։
  • Պահքի վերջնանպատակը ոչ թե մարմինը իր սիրած կերակուրներից զրկելն է, այլ մեր հոգին զորացնելը

    Պահքի վերջնանպատակը ոչ թե մարմինը իր սիրած կերակուրներից զրկելն է, այլ մեր հոգին զորացնելը

    13.02.2015| 11:42
    Բարեկենդանը քրիստոնեական ժամանակների ամենասպասված տոներից է, երբ հավատավոր մարդը նախապատրաստվում է զատկական Մեծ պահքին, բայց մինչ սկսելը այդ օրը իրեն թույլ է տալիս ճոխ ու կենդանական կերակուրներով սնվել, միաժամանակ ուրախ երգ ու պարով ուղեկցելով, քանզի գալու են երկար ու ձիգ պահքի օրերը, որն այս տարի սկսվում է փետրվարի 16-ին և ավարտվում Զատկի սուրբ Հարության տոնին՝ ապրիլի 5-ին։
  • Մի՛ խառնեք մեզ վայրի արջի ցեղերին…

    Մի՛ խառնեք մեզ վայրի արջի ցեղերին…

    10.02.2015| 12:25
    Վերջերս մեր մտավորականների շրջանում արմատացել է այն վարկածը, թե Աստվածաշնչում նկարագրված ամաղեկացիները հնագույն հայերն են, ու այդ թյուր եզրույթից բխող յուրովի մեկնություններ են անում` յուրաքանչյուրն իր բնագավառին հարիր:
  • Երբ Աստված սրբում է  մեղքերը, ապա սպի չի թողնում և թույլ չի տալիս, որ որևէ հետք մնա

    Երբ Աստված սրբում է մեղքերը, ապա սպի չի թողնում և թույլ չի տալիս, որ որևէ հետք մնա

    06.02.2015| 11:36
    Ղուկասի Ավետարանի 13-րդ գլխում նկարագրվում են դրվագներ, որտեղ այնպիսի պատահարներ են լինում, որտեղ մարդիկ զոհվում են: Երբ Հիսուսին հարցնում են, թե ինչու այդպես եղավ, նա պատասխանում է, որ եթե չապաշխարեք, ամենքդ էլ պիտի կորչեք (Ղուկ.13.1-5):
  • Սիրո՞ւմ ես ինձ

    Սիրո՞ւմ ես ինձ

    06.02.2015| 00:04
    Մի երիտասարդ, փափուկ ու գեղեցիկ բազկաթոռին նստած, կարդում է Ավետարանի այն հատվածը, որում Հիսուս Պետրոս առաքյալին ասում է. «Սիմոն, որդի Հովնանի, սիրո՞ւմ ես ինձ»: Այնուհետև երիտասարդն ամբողջությամբ հենվում է բազկաթոռին ու ասում.
  • Սինա  բիբլիական լեռան վրա

    Սինա բիբլիական լեռան վրա

    03.02.2015| 12:06
    Աշխարհի բոլոր քիչ թե շատ կրթված ազգերն էլ գիտեն Աստծո տասը պատվիրանների մասին, բայց հաճախ ընդամենը տեղյակ են, որ նման պատվիրաններ կան, բայց անտեղյակ են դրանց էությանը։ Թող չզարմանան ընթերցողները, եթե փաստեմ` հայորդիներս այս հարցում երբեմն հետամնաց ազգերին հավասար տգիտություն ենք ցուցաբերում ու չգիտենք Տիրոջ տված տասը պատվիրանների գոնե կեսը:
  • «Վայելչորեն կատարեցիր ճգնությունդ, ո՛վ սուրբ Սարգիս, ուրեմն եկ ու բոլոր սրբերի հետ ժառանգիր հավիտենական հանգիստը»

    «Վայելչորեն կատարեցիր ճգնությունդ, ո՛վ սուրբ Սարգիս, ուրեմն եկ ու բոլոր սրբերի հետ ժառանգիր հավիտենական հանգիստը»

    30.01.2015| 12:29
    Քրիստոսի քաջ և անհաղթ վկան՝ սուրբ Սարգիսը, գերագույնը հանդիսացավ բոլոր թագավորներից և իշխաններից, որ պարտության մատնեց աշխարհի իշխանին՝ սատանային: Սուրբ Սարգիսը, որը կոչվում է նաև մար Սարգիս, կամ եր տեր Սարգիս, Կապադովկիայի Կեսարիա նահանգից էր, և ապրում էր Մեծ Կոստանդիանոսի և Տրդատ թագավորի ժամանակաշրջանում:
  • Պահապան հրեշտակի ձայն կամ ձայն Աստծո

    Պահապան հրեշտակի ձայն կամ ձայն Աստծո

    27.01.2015| 12:36
    Մարդու էության մեջ դրոշմված է աստվածադիր մի կնիք, որը նրա արարքներին ու բնույթին տալիս է բարոյական գնահատական: Գործում է մարդու մտքում ու հոգում, անբաժան է անձից, թե՛ այս աշխարհում, թե՛ հանդերձյալում և հավիտենական է, ինչպես մարդու հոգին է հավերժ: