Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 
  • Միմար Սինան․ Էվկլիդեսի և Միքելանջելոյի հայ համարժեքը

    Միմար Սինան․ Էվկլիդեսի և Միքելանջելոյի հայ համարժեքը

    31.01.2022| 13:57
    Երբեմն ստեղծագործ մտքի թռիչքը կարող է ոչ միայն հիացնել, այլև ցնցել իր վերմարդկային կատարելությամբ, աչքին հաճո, բայց գիտակցությանը անըմբռնելի վեհությամբ, հաշվարկների ճշգրտությամբ ու լուծումների յուրօրինակությամբ։
  • Восхождения на Арарат

    Восхождения на Арарат

    30.01.2022| 18:32
    Книга Фридриха Паррота «Путешествие на Арарат» (Friedrich Parrot. Reise zum Ararat) впервые вышла в свет на немецком языке в 1834 году в Берлине. В 1845 г. был издан английский перевод книги, в 1985 году в сокращенном виде сочинение Ф. Паррота было переиздано в ГДР в серии «Классические путешествия» под редакцией и с послесловием Марианне и Вернера Штамс.
  • ՈՒզում են մոռացության տալ ու ներել թուրքին

    ՈՒզում են մոռացության տալ ու ներել թուրքին

    29.01.2022| 16:23
    Թուրքն ասում է՝ 1915-ին հայերի ցեղասպանություն է տեղի ունեցել, հայ ու Հայաստան ներկայացնող իշխանությունն էլ պնդում է, թե՝ ոչ, դա սփյուռքահայերի մոգոնածն է... Գուգլում փնտրելով, կարդալով ընկա թուրք հետազոտող-գրող, գիտնականների PDF հայերեն գիտական հետազոտության էջերի մեջ ու դեռ կարդում եմ՝ մասամբ՝ անծանոթ, մասամբ՝ ծանոթ:
  • Խաչատուր ԴԱԴԱՅԱՆ. «Թուղթը պակասներ» կամ զանգվածային հիմարության բռնկում

    Խաչատուր ԴԱԴԱՅԱՆ. «Թուղթը պակասներ» կամ զանգվածային հիմարության բռնկում

    27.01.2022| 10:06
    Արևմտյան Հայաստանի Ակն գավառի համանուն քաղաքից և Ապուչեխ գյուղից սերել են բազմաթիվ ազգանվեր ամիրայական գերդաստաններ, որոնք, նախ, արտագաղթում էին և հաջողության հասնում Կ․ Պոլսում ու Եգիպտոսում։
  • Վիլյամ Սարոյանը թուրքերի մասին

    Վիլյամ Սարոյանը թուրքերի մասին

    23.01.2022| 14:03
    1963-ին ականավոր գրողը Փարիզում հարցազրույց է տալիս մի հայ լրագրողի։ Վերջինս հարցնում է․ «Ճի՞շտ է, որ Պոլսի լրագրողներին ասել է․ «Ես թուրքերը չեմ ատեր»։
  • Դեպի մեծ բարերարի ծննդյան 180-ամյակը

    Դեպի մեծ բարերարի ծննդյան 180-ամյակը

    18.01.2022| 18:20
    XIX դ․ կեսերին փարիզահայությունը փոքրաթիվ էր, այստեղ էին գտնվում հիմնականում պոլսահայ վաճառականներ, ուսանողներ և այլք, իսկ ձևավորված համայնք գոյություն չուներ։ Կազմակերպչական տեսակետից հենց եկեղեցին պետք է ստանձներ գաղթավայրի ձևավորման գործառույթը, և Աստծո սեփական տաճար ունենալու առաջին փորձերն արվեցին 1854 թ․ և 1865-ին։
  • Ինչի՞ց է մահացել Չինգիզխանը իրականում

    Ինչի՞ց է մահացել Չինգիզխանը իրականում

    16.02.2021| 09:04
    Եթե ավանդությունը ճիշտ է, Չինգիզխանի մահից հետո նրա գերեզմանը պղծվել է: Հազարավոր զինվորներ ձիերով կոխոտել են նրա շիրիմը՝ մինչև գերեզմանից հետք չի մնացել:
  • Հունաստանը վերականգնում է Օլիմպիական Զևսի տաճարը

    Հունաստանը վերականգնում է Օլիմպիական Զևսի տաճարը

    12.02.2021| 20:51
    Հունաստանի մշակույթի և սպորտի նախարար Լինա Մենդոնին այցելել է Օլիմպիական Զևսի տաճար, որտեղ այժմ վերականգնման աշխատանքներ են իրականացվում, հայտնում է Greek City Times-ը:
  • «Ե­թե ու­զում եմ մե­կին ե­րիցս ա­նի­ծել, թող փոքր ազ­գի թա­գա­վոր դառ­նա»

    «Ե­թե ու­զում եմ մե­կին ե­րիցս ա­նի­ծել, թող փոքր ազ­գի թա­գա­վոր դառ­նա»

    18.12.2020| 01:05
    Ե­գիպ­տո­սի Ա­լեք­սանդ­րիա քա­ղա­քից հայ­րե­նա­դարձ­վե­լուց հե­տո (1948) տաս­նա­մյա մի տղեկ ինչ ի­մա­նար, որ տա­րի­ներ անց դառ­նա­լու է ՀՀ մշա­կույ­թի նա­խա­րար, ան­վա­նի գրող, դրա­մա­տուրգ, հրա­պա­րա­կա­խոս՝ միա­ժա­մա­նա­կյա իր գոր­ծու­նեու­թյամբ գրա­կան-մշա­կու­թա­յին կյան­քի կազ­մա­կերպ­ման ան­բա­սիր վար­քի տեր մշակ:
  • Թա­վիշն ի­րոք շատ-շատ է

    Թա­վիշն ի­րոք շատ-շատ է

    15.12.2020| 00:19
    Ըն­դա­մենն ա­միս­ներ ա­ռաջ այս իշ­խա­նու­թյու­նը պատ­մա­բան­նե­րի հետ կա­տա­ղի կռիվ էր տա­լիս 2008-ի Մար­տի 1-ի ի­րա­դար­ձու­թյուն­նե­րը պատ­մու­թյան է­ջե­րում խմ­բագ­րե­լու, վե­րա­շա­րադ­րե­լու և ի­րենց քիմ­քին հար­մա­րեց­նե­լու հա­մար։ Այլ խոս­քով, պի­տի պատ­մու­թյու­նը գր­վեր այ­սօր­վա քրեա­կան գոր­ծե­րի հան­գույն։