ԱՄՆ-ի նախագահ Դոնալդ Թրամփը երկուշաբթի հայտարարել է, որ երկկողմ առևտրային հեռանկարների հարցում Եվրամիությունը շատ առումներով ավելի վատն է, քան՝ Չինաստանը։ «Նրանք զգալիորեն զիջում են։ Կտեսնեք։ Բոլոր հաղթաթղթերը մեր ձեռքում են»,- հավելել է նա։ ԱՄՆ ներմուծվող եվրոպական ապրանքների նկատմամբ Թրամփի սահմանած մաքսատուրքերը վերացնելու վերաբերյալ Վաշինգտոնի հետ մի քանի փուլով բանակցություններից անկախ՝ Եվրամիությունը դեռևս էական առաջընթացի չի հասել։               
 

«Եթե Բեգլարյանը չի կարող օգնել վարորդներին, երևի մենք պետք է օգնենք Բեգլարյանին»

«Եթե Բեգլարյանը չի կարող օգնել վարորդներին, երևի մենք պետք է օգնենք Բեգլարյանին»
26.11.2013 | 16:17

Երևան քաղաքի և մարզերի տաքսու վարորդներին հուզող խնդիրների շուրջ կրքերը դեռ չեն հանդարտվում: Նրանք այսօր տեղի ունեցած մամուլի ասուլիսում հայտարարեցին, որ Տրանսպորտի և կապի նախարար Գագիկ Բեգլարյանը չի ուզում աջակցել իրենց, միևնույն ժամանակ նշելով, որ շարունակելու են պայքարը` ցույցերի և հանրահավաքների ձևով:

Ավտովարորդների պաշտպանության լիգայի նախագահ Տիգրան ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԻ խոսքով, Տրանսպորտի նախարարը օրերս վարորդների հետ հանդիպման ժամանակ ոչ միայն հրաժարվել է լուծում տալ իրենց խնդիրներին, այլև վեցը կետից կազմված իրենց պահանջ-դիմումի վրա ուշադրություն չի դարձրել. «Նա թուղթը ընդհանարապես չի նայել` ասելով, որ տրանսպորտի նախարարությունը կապ չունի կայանատեղիի հետ, կապ չունի տեսախցիկների հետ, կապ չունի կանգառների հետ, քաղաքապետարանի հետ…Փաստորեն տրանսպորտի հետ կապ չունի: Բա մենք ի՞նչ անենք, գնանք ցույցեր անե՞նք: Եթե չես կարող մեզ օգնել, արի մեր կողքը կանգնի, ցույցերին մասնակցի: Մեր վեճը քաղաքապետարանի հետ է: Ո՞վ պետք է քաղաքապետարանի և մեր միջև միջնորդ լինի, եթե ոչ մեր տրանսպորտի նախարարը: Ինքը պիտի միջնորդի, զանգի, կազմակերպի, մենք ո՞ւմ դիմենք, մեր նախարարը Գագիկ Բեգլարյանն է: Եթե Բեգլարյանը չի կարող օգնել վարորդներին, երևի մենք պետք է օգնենք Բեգլարյանին»,-վրդովված ասաց Ավտովարորդների պաշտպանության լիգայի նախագահը:

Վարոդների պահանջը կապված է Տրանսպորտի նախարարությունից իրենց տրվող լիցենզիայի հետ. «Եթե լիցենզիա եք տալիս, բարի եղեք նաև պայմաններ ապահովել, որպեսզի կարողանանք աշխատել»,-ընդգծեց Տ. Հովհաննիսյանը:

Վեց կետից կազմված պահանջներից առաջինը կայանտեղիին է առնչվում. «Այսօր տաքսիները կանգնելու տեղ չունեն, գիծը քաշել են, ամբողջ տեղը գրավել են : Մեր պահանջն այն է, որ թույլ տան վարորդներին գոնե 30 րոպե հանգիստ կանգնեն, ոչ ոք իրենց չխանգարի: Եթե հինգ րոպեից մի փոքր ավել են կանգնում, 5000 դրամ տուգանք են վճարում>>,-ասաց նա, ում համոզմամբ, եթե 2000 վարորդի կայանտեղի տրամադրվի, որոշ չափով կթեթևանա նաև գերբեռնված տրանսպորտը:

Վարորդները հատկապես դեմ են դեղին պետհամարանիշները սպիտակով փոխարինելուն. «Դեղին համարանիշի համար 700 դոլար փող եմ վճարել, էսօր ասում են փոխեք: Ո՞րն է դրա իմաստը, որ ավելորդ ծախս անեմ` այժմ էլ սպիտակով փոխեմ: Թող երկու տարբերակն էլ գործի` և’ սպիտակը, և’ դեղինը: Եթե տեսնեմ սպիտակն ավելի շատ եկամուտ է բերում, կթողնեմ սպիտակը»,-նշեց անհատ ձեռներեց Սարգիս ՄԱՃԿԱԼՅԱՆԸ` կարևորելով նաև այն հանգամանքը, որ մարդիկ այսօր «սովոր են» դեղին համարանիշով տաքսիներ նստել:

Տիգրան Հովհաննիսյանին մտահոգում է նաև ստիկերների (կպչուն կտրոնների) հարցը. «Մենք այդ առթիվ շատ մեծ մտավախություն ունենք, այդ ծախսերի տակից մարզերի վարորդները չեն կարող դուրս գալ»,-ասաց նա:

Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1038

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ