Մոսկվան Կիևին առաջարկում է առանց նախապայմանների մայիսի 15-ին Ստամբուլում վերսկսել ուղիղ բանակցությունները: Այս մասին կեսգիշերն անց հրավիրված մամուլի ասուլիսում հայտարարել է ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինը։ «Մենք ոչ մեկ անգամ առաջարկել ենք քայլեր ձեռնարկել կրակը դադարեցնելու ուղղությամբ։ Երբեք չենք հրաժարվել ՈՒկրաինայի հետ բանակցություններից։ Հիշեցնում եմ՝ 2022-ին մե՛նք չենք դադարեցրել բանակցությունները»,- ընդգծել է Պուտինը։               
 

«Լիցենզավորման կարգի մասին» օրենքը կստիպի շատ տաքսի ծառայություններին դառնալ անհատ տաքսիներ

«Լիցենզավորման կարգի մասին» օրենքը կստիպի շատ տաքսի ծառայություններին դառնալ անհատ տաքսիներ
16.12.2013 | 16:25

Հայաստանի տաքսի ծառայությունների գործատուների ճյուղային միության նախագահ Վահագն ՍԱՀԱԿՅԱՆԸ և «Բրավո+» տաքսի ծառայության սեփականատեր Լյովա ԱՎԵՏԻՍՅԱՆԸ, այսօր հրավիրված մամուլի ասուլիսում անդրադարձան տաքսի ծառայությունների լիցենզավորման կարգում սպասվող փոփոխություններին, որը կլինի եկող տարում: «Տաքսիների լիցենզավորման հետ կապված նոր օրենքի ընդունումը շատ ավելի կհեշտացնի ինչպես մասնավոր տաքսի ծառայություն մատուցող ֆիզիկական անձանց աշխատանքը, այնպես էլ տաքսի ծառայություն մատուցող ընկերությունների աշխատանքը»,-ասաց Վ. Սահակյանը` նշելով, որ լիցենզիայի տուրքը տարեկան կարժենա 25 հազար դրամ, որը կբաշխվի ամիսների միջև:

Բանախոսների գնահատմամբ, սպասվող փոփոխությունները դրական են: Ինչ վերաբերում է տաքսիների ուղեվարձին, ապա, ըստ Սահակյանի, ներկայումս ծառայությունների կիլոմետրը հիմնականում անփոփոխ է` 100 դրամ: Նրա խոսքով, Հայաստանում տաքսի ծառայության որոշակի գին չկա, ընկերություններն իրենք են որոշում իրենց ծառայության գինը: «Այսօր հիմնականում բոլորն օգտագործում են 100 դրամ սակագինը, ինչը շուկայի թելադրանքն է: Կարծում եմ, ձեռնտու գին է սպառողների համար: Եթե համեմատենք միջազգային գնի հետ, շատ նորմալ է»,-ասաց տաքսի ծառայությունների գործատուների ճյուղային միության նախագահը` նշելով, որ հասարակական տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեպքում մարդկանց մեծամասնությունը կօգտվի միայն տաքսի ծառայություններից:
Բանախոսների կարծիքով, «Լիցենզավորման կարգի մասին» օրենքը, որին կողմ են որոշ ՀԿ-ներ, բացասական փոփոխությունների կենթարկի ոլորտը: Դա կլինի ի վնաս տաքսի ծառայությունների. «Ըստ այդ օրենքի, որոշում է կայացվել դեղին համարները վերացնել, քանի որ թանկ արժեն, և այն փոխարինել կպչուն տարբերանշաններով, որի միջոցով լիցենզավորված տաքսին կտարբերվի ոչ լիցենզավորվածից»,- ասաց նա:
«Բրավո+» տաքսի ծառայության սեփականատեր Լյովա Ավետիսյանն էլ հավելեց, որ այս օրենքն ավելի ձեռնտու է անհատ վարորդներին: «Այս նոր օրենքը նպաստում է մասնավոր տաքսի ծառայություն մատուցող ֆիզիկական անձանց աշխատանքի զարգացմանը, սակայն այն վնասում է ընկերությունների աշխատանքին»,-ընդգծեց նա։ Լ. Ավետիսյանը կարծում է, որ բարեփոխումների արդյունում շատ ՍՊԸ-ներ կլուծարվեն, քանի որ հարկային դաշտի բեռը կմեծանա, իսկ այդ դեպքում ծառայություններին ավելի ձեռնտու կլինի դառնալ անհատ տաքսիներ և հարկ եղած դեպքում ՝ խուսափել նաև հարկերից:


Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3452

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ