Այսպիսի հետաքրքիր եզրակացության են հանգել արտասահմանյան գիտնականները: Վերլուծելով փնթի տղաների և աղջիկների վարքագիծը, փորձագետները պարզել են, որ հենց այս երեխաներն են շատ ավելի հեշտ սովորում, պատասխանատու լինում աշխատանքում և զարգանում տարբեր ոլորտներում: Երեխայի թափթփվածությունը դրականորեն է ազդում դպրոցում հաջողությունների վրա: Փորձագետների նոր ուսումնասիրությունը անցկացվել է 16 ամսական մանուկների վրա: Պարզվել է, որ ամենահետաքրքրասեր հետազոտվողները փնթիներն են: Այնպես որ, որևէ կեղտոտ իրի ձեռք տալն ու այն բերանը տանելը, հատակին իրեր շպրտելն ու ձեռքերով կերակուրի հետ խաղալը փոքրիկներին կարևոր ինֆորմացիա է տալիս: Այդպիսով, նրանք հետաքրքիր տեղեկություններ են հավաքում իրենց շրջապատի և բազմաթիվ արձագանքներ` իրենց գործողությունների վերաբերյալ:
Ամենակարևորն այն է, որ այդ տեղեկությունները ոչ մաքրասեր երեխաներն ապագայում կարող են օգտագործել կյանքի տարբեր բնագավառներում:
Նոր ուսումնասիրության արդյունքները վկայում եմ նաև այն մասին, որ երեխաները, ովքեր անփույթ են և թափթփում ու կեղտոտում են իրենց շուրջը, կամ հակված են առավել «կեղտոտ» գործողությունների, 20 տոկոսով ավելի արագ և ավելի ճիշտ են սովորում առարկաների անունները, քան ավելի մաքրասերները:
Այսպիսով, փորձագետները եզրակացրել են, որ երեխաների շփումը կեղտոտ առարկաների հետ օգտակար է: Այն նպաստում է խոսքի զարգացմանը և մտքի ձևավորմանը:
Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ