Այն, ինչ այսօր տեսնում ենք՝ իշխանության կեղծ փայլի, բարոյականության քայքայման և ճշմարտության խեղման այս շրջանը, հիշեցնում է Օսկար Ուայլդի՝ «Դորիան Գրեյի դիմանկարը» վեպը։ Այնտեղ էլ, ինչպես մեր օրերում, մարդը կարողանում էր պահել իր արտաքին տեսքը, բայց ներսից նրա հոգին փտում էր, իսկ խղճի դիմանկարը՝ այլանդակվում։ Իսկ հիմա` նույն կերպ, իշխանությունը մարդու համար դառնում է այն նույն դիմանկարը, ինչ Դորիան Գրեյի համար էր՝ նրա հոգու հայելին։ Սկզբում նա նայում է այդ դիմանկարին՝ հիանալով սեփական փրկչական կերպարով։ Ժողովուրդը նրան տեսնում է որպես գեղեցկության, խոստման և արդարության մարմնացում։ Բայց օրերի, ամիսների ընթացքում դիմանկարը սկսում է փոխվել ` ոչ թե հանրային պատկերը, այլ ներսի ախտն է խորանում։ Նա շարունակում է ժպտալ էկրաններից, խոսել բարեկեցության, խաղաղության և առաջընթացի մասին, բայց ներսում նրա դիմանկարը շուռ է գալիս հակառակ կողմը։ Ժողովուրդը տեսնում է երիտասարդ, արդար, լուսավոր դեմք, բայց նեքուստ նա արդեն ունի այլանդակված հոգի։
«Մարդը կարող է դիմանալ ամեն ինչի՝ բացի գայթակղությունից»։
Այս միտքը Ուայլդը գրել էր ոչ միայն սիրո մասին, այլ նաև՝ իշխանության: Իշխանությունն ամենամեծ գայթակղությունն է: Այն գողանում է մարդու էությունը, բայց վերադարձնում է՝ իշխանական դիմակ։
Այդ դիմակի տակ ոչ ոք չի նկատում, թե ինչպես է հոգին մթնում, ինչպես է մարդը սկսում հավատալ իր իսկ կեղծ քարոզչությանը։ Նա սկսում է ապրել համընդհանուր խաբկանքի մեջ, որտեղ նույնիսկ սեփական խիղճն է դառնում քարոզչական գործիք։ Եվ որքան ավելի է նա պաշտպանում իր սխալները, այնքան ավելի է ապականվում իր դիմանկարը։
«Մենք բոլորս կրում ենք մեր դիմանկարը ներսում։ Եվ եթե այն երբևէ երևար աշխարհին, շատերս չէինք համարձակվի հայելու մեջ նայել»։ Երբ իշխանությունը փորձում է թաքցն