ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփն այսօր առավոտյան CNN հեռուստաալիքին հայտարարել է, որ ինքը «չի մտածում» միլիարդատեր Իլոն Մասկի մասին և մոտ ապագայում նրա հետ չի խոսելու։ «Ես նույնիսկ չեմ մտածում Իլոնի մասին։ Նա խնդիր ունի։ Խեղճը խնդիրներ ունի», - ասել է Թրամփը։ Այն հարցին, թե արդյոք զրուցե՞լ է Մասկի հետ, նա պատասխանել է. «Ոչ։ Կարծում եմ՝ որոշ ժամանակ նրա հետ չեմ խոսի, բայց նրան ամենայն բարիք եմ մաղթում»։               
 

«Ոտնահարվում են նաև իրազեկված քաղաքացիների իրավունքները»

«Ոտնահարվում են նաև իրազեկված քաղաքացիների իրավունքները»
23.01.2018 | 10:48

«Գնված ապրանքը հետ չի ընդունվում» վերտառությամբ գրառումները գնալով ավելի հազվադեպ են դառնում, սպառողներն էլ վերապահումով են անդրադառնում գնված ապրանքը վերադարձնելու-չվերադարձնելու խնդրին:
Սպառողները որքա՞ն են իրազեկված, պատրա՞ստ են պաշտպանելու իրենց իրավունքները, հարկ եղած դեպքում ահազանգու՞մ են համապատասխան մարմիններին` իրենց շահերը պաշտպանելու համար:


«Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ-ի նախագահ ԲԱԲԿԵՆ ՊԻՊՈՅԱՆԸ մեզ հետ զրույցում ասաց, որ ահազանգերի բնույթը, պայմանավորված իրազեկ լինելու խնդրով, բավականին նվազել է, այսինքն` իրազեկության ֆոնն ինքնին բավականին աճել է: Սակայն ոտնահարվում են նաև իրազեկված քաղաքացիների իրավունքները, քանի որ, ինչպես նշում է մեր զրուցակիցը, շատ դեպքերում չեն կարողանում վերականգնել իրենց իրավունքը, առաջանում է հիասթափություն, ինչը, բնականաբար, չի նպաստում գիտելիքները խորացնելուն և ավելի ակտիվ լինելուն:
«Իսկ եթե գլոբալ դիտարկենք, էական աճ ունենք. տարիներ առաջ մարդիկ զանգում- ճշտում էին` ինչի՞ իրավունք ունեն, ինչի` չունեն, այսօր զանգում են և արդեն ձևակերպում, որ այս օրենքով, այս դրույթով այսպես պետք է լինի, բայց այսպես է»:
Ինչպե՞ս է հարթվում խնդիրը, երբ սպառողը դիմում է «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ-ին։ Բաբկեն Պիպոյանի տեղեկացմամբ` տարբեր խնդիրների դեպքում տարբեր մեխանիզմներ կան:


Կան խնդիրներ, որ կարողանում են միջնորդությամբ հարթել, կան խնդիրներ, որոնք առնչվում են այս կամ այն գերատեսչությանը, և, ըստ էության, սկսում են վերահսկողություն իրականացնել` արդյո՞ք պատշաճ կերպով է պետական մարմինն իրականացնում սպառողի պաշտպանությունը, թե՞ ոչ։ Ցավոք, լինում են նաև դեպքեր, որոնք չեն կարգավորվում իրավական հարթությամբ: Լինում են նաև դեպքեր, երբ ոտնահարվում են սպառողի շահերը։ «Այս դեպքում սկսում ենք համապատասխան փաթեթներ մշակել, որ կարողանանք շահը վերածել իրավունքի: Բնորոշ օրինակ. ընդամենը մեկ տարի առաջ սպառողն իրավունք ուներ միայն փոխանակելու պատշաճ որակի ապրանքը, վերադարձնելու իրավունք ուներ միայն այն դեպքում, եթե նմանօրինակ ապրանքը բացակայում էր: Բայց մենք գիտակցում էինք, որ եթե սպառողը գնում է, բայց փոշմանում, պետք է կարողանա նաև վերադարձնել: Մենք կարողացանք շահը վերածել իրավունքի, և համապատասխան աշխատանքների շնորհիվ, ի վերջո, համապատասխան օրենքի փոփոխությունը բերեց նրան, որ այսօր սահմանվեց վերադարձի իրավունքը: Այսինքն, մենք պետք է հստակ տարանջատենք` որտեղ է սպառողի շահը, որտեղ իրավունքը»,- ասաց «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ-ի նախագահը, հավելելով, որ շահերի ոտնահարումը գլոբալ խնդիր է, իսկ գլոբալ խնդիրները, բնականաբար, արագ չեն լուծվում, այսինքն, նույն կերպ կարող է ոտնահարվել իմ շահը, ձերը, քանի դեռ իրավական կարգավորում չի եղել»:


Հետաքրքրվեցի, թե որ ոլորտներից են դժգոհություններն ավելի հաճախ լինում: Զրուցակիցս ասաց, որ տարանջատելը սխալ կլինի. «Ամենատարբեր ոլորտներից` գնաճը, որ հատուկ ինչ-որ մեկի ոլորտը չէ, պարենային, ոչ պարենային ապրանքի որակը, անվտանգության հետ կապված խնդիրները, ծառայությունների ոլորտի խնդիրները, որոնց սպառողը բախվում է: Օրինակ, վերջին շրջանում սպառողներից բողոքներ ենք ստացել, որ վճարում են կատարում «Վեոլիա ջրին», բայց պարզվում է` գումարը գնացել է «Երևան ջուր»:
Կարծես հաճախակի են դարձել սպասված ու չկայացած համերգները: Բաբկեն Պիպոյանն ասաց, որ իրենց կազմակերպության այս տարվա օրակարգում այդ հարցը դրված է, կան ռիսկեր, մի կողմից` կա սպառողի շահ, մյուս կողմից` բիզնես շահ ու սպառողի համար հասանելիության շահ. «Օրինակ, եթե երկրի ներսում համերգ է նախատեսվում, տնտեսավարող սուբյեկտը առնվազն պետք է երաշխիքներ ներկայացնի, որ ինքը կարող է ապահովել համերգի կայացումը, ֆորսմաժորային իրավիճակներում փոխհատուցել սպառողին հասցրած վնասը, մյուս կողմից էլ` հասկանում ենք, որ, օրինակ, պայմանականորեն եթե վերցնենք մարզահամերգային համալիրում 1000 նստատեղ, տոմսի գինը սահմանենք 10000 դրամ, համերգի կազմակերպիչը լրացուցիչ կապիտալ պետք է ցույց տա, ու չի բացառվում, որ շատերն ուղղակի հրաժարվեն համերգներ կազմակերպելու մտքից: Անցյալ տարի խնդիրը բարձրաձայնվեց, բայց, լուծում չգտնելու պատճառով, այն տեղափոխեցինք այս տարի»:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2997

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ