Սիրելի՛ ընկերներ, ինչպես տեղյակ եք, վերջին օրերին ակտիվորեն հետաքրքրվել եմ Արցախի Հանրապետության պետական ինստիտուտների՝ հունվարի 1-ից աշխատանքները շարունակելու խնդրով: Նաև գրել էի, որ հարցի լուծման հետ կապված լավատեսական ակնկալիքներ ունեմ։
Հայաստանի երկաթուղային մուտք հանդիսացող «Այրում» կայարանի հետ սերտ առնչվող Տավուշի մարզի Նոյեմբերյան խոշոր համայնքի Այրում քաղաքի բնակիչներից տեղեկացա, որ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի կողմից սահմանված բարձր սակագների պատճառով շատ գործարարներ, բնակիչներ չեն օգտվում երկաթուղուց։
Ալեն Դալեսը՝ ԿՀՎ հիմնադիրներից, տնօրեններից մեկը գրում է, թե ինչ աբսուրդ իրավիճակների կարող է երբեմն հանգեցնել հատուկ ծառայությունների հավելյալ գաղտնիությունը:
Չորս կամ առավելագույնը 5 օր է մնացել ԱՀ նախագահ Սամվել Շահրամանյանին՝ Արցախի Հանրապետության դե յուրե գոյությունը փրկելու, միաժամանակ պետական դավաճանի խարանից ու հետևանքներից ինքն իրեն փրկելու համար:
Ադրբեջանը Նախիջևանին կապող ճանապարհի կարգավիճակի և գործելու պայմանների հարցում ներքաղաքական քննարկումների հռետորաբանությունը բավականին կուսակցականացված է և օբյեկտիվության պակաս ունի: Ի սկզբանե նշեմ, որ իդեալական և շահավետ տարբերակը Հայաստանի համար կլներ այն, որ այդ ճանապարհը գործեր որպես սովորական կապուղի...