Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Տրանսպորտային միջանցքների պայքար և հայկական պետություն

Տրանսպորտային միջանցքների պայքար և հայկական պետություն
14.09.2023 | 12:25

Տնտեսագիտություն չիմացող, բայց Դրայզերի «Ֆինանսիստի», «Հանճարի» ու «Տիտանի» ընթերցողն անգամ գիտե, որ տրանսպորտային պրոյեկտ առաջ քաշող քաղաքապետացուն առնվազն 10 տարով է գալիս։ Ունի խոշոր առևտրի և սպասարկման կետերի տերերի աջակցությունն ու նախորոք ծախել է յուղոտ պատառները, իհարկե՝ համաձայնությունների տեսքով։

Իսկ միջազգային տրանսպորտային խաչմերուկ ծախող ու դրա դիմաց հովանավորչություն ստացածին քանի՞ տարվա կառավարչի կյանք են խոստացել տերերը:

Մեզ պետք է հասկանալ, որ տրանսպորտային միջանցքների պայքարի թեմայում հայկական պետության գոյության գերակա շահի մասին խոսելը ծիծաղելի է, դրա համար էլ «էլիտան» փորձում է հայկական շահը գտնել դրանց արանքում, այնքան, որ հզոր են խառնված ուժերը։

Բայց խնդիրը չի լուծվում այն մակարդակում, որում առաջացել է, դրա համար էլ պետք է բարձրանալ այլ մակարդակ ՝ գոյատևման խնդի՞ր, թե՞ Լեռնաշխարհի խնդիր մակարդակ։

Այն ամենը, ինչ այդ մակարդակում ընդունելի չէ, թող շրջանցի Հայաստանը։ Մերկանտիլիստական մոտեցումներն անտանելի են հազարամյակների պատմությունը շարունակելու արժանի ժողովրդի ծրագրերի հանդեպ։

Առևտուր, ժամանակավոր շահ և այլն, այո, ազդում են զարգացման տեմպերի վրա, բայց չպետք է կարողանան փոխել ծրագրերն ու նպատակները։ Ի վերջո, ամեն ինչ ժամանակավոր է։ 10-20-50-100 տարուց նավթն ու գազն այլևս որոշիչ չեն լինի:

Կարեն Ավագյան

Դիտվել է՝ 1943

Մեկնաբանություններ