Վրաստանի վարչապետ և «Վրացական երազանքի» նախագահ Իրակլի Կոբախիձեն ներկայացրել է կուսակցության քաղխորհրդի հայտարարությունը, որը արձագանքում է Վրաստանի վրա «եվրոպական բյուրոկրատիայի կողմից լայնածավալ, անհիմն և հաճախակի հարձակումներին»։ Նա ընդգծել է, որ ճնշումը վրացական ղեկավարության վրա շարունակվում է, քանի որ «Վրացական երազանք»-ը հրաժարվում է երկրորդ ճակատ բացել Ռուսաստանի դեմ։               
 

Մեր անդրադարձը քաղաքապետի արձագանքին

Մեր անդրադարձը  քաղաքապետի արձագանքին
30.06.2017 | 11:16

Չգիտեմ՝ ինչն է պատճառը, սակայն գերիշխող դիրքը քաղաքական բեմահարթակում մեր առանձին ղեկապետների վրա զարմանալի ազդեցություն է գործել. նրանք իրենց նախընտրական խոստումներն իրագործում են հակառակ տեսանկյունից: Ահա Տարոն Մարգարյանի` տրանսպորտին վերաբերող նախընտրական թռուցիկի տեսլականը. «Երևան քաղաքի օրակարգային խնդիրներից մեկը հանրային տրանսպորտի անբավարար վիճակն է և մատուցվող ծառայության ցածր որակը»:

Վերջերս թիվ 67 երթուղին սպասարկող ավտոբուսներում տիրող խառնափնթոր վիճակին առնչվող օրակարգային մի խնդիր ներկայացրի մեծարգո քաղաքապետի ուշադրությանը, ընդգծելով, որ այս ուղեգծի ավտոբուսները, վստահաբար, չեն լվացվել մայրաքաղաք ներկրվելու օրից՝ շուրջ 5 տարի:

Սրանից զատ, նշյալ շարժակազմերի դռները բացվում-փակվում են վիշապային թշշոց, հետո արդեն հրանոթային դղրդոց արձակելով: Երկու նյութ հրապարակվեց «Զավեշտ-նամե» խորագրի ներքո, որոնք հիմնավորում են, որ Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի վարչության պետ տիար Հենրիկ Նավասարդյանը, մեղմ ասած, չի վերահսկում իրավիճակը, այլ կերպ եթե բնութագրենք, մատների արանքով է նայում մայրաքաղաքի տրանսպորտում առկա այն բոլոր մեծ ու փոքր հիմնախնդիրներին, որոնք միանգամայն լուծելի են: Ի մասնավորի, միանգամայն հնարավոր է ուղևորատար տրանսպորտը երթուղի դուրս բերել մաքուր վիճակում, ապահովել, որ վարորդները չշատախոսեն բջջային հեռախոսներով, իրենց երաժշտական ճաշակը չփաթաթեն ուղևորների վզին և այլն: Այնուամենայնիվ, քաղաքապետը կարգավորեց հարցը՝ Հենրիկ Նավասարդյանին պարգևատրելով 100 հազար դրամով: Բայց քանի որ Երևանի տրանսպորտը շարունակում է քաղաքացիներիս նյարդերը քայքայել, ապա առաջարկում ենք քաղաքապետին յուրաքանչյուր ամիս պարգևատրել Հենրիկ Նավասարդյանին, առհասարակ, տրանսպորտի վարչության ողջ աշխատակազմին: Մի ինքնատիպ առաջարկ ևս. մայրաքաղաքի տրանսպորտի աշխատանքն է՛լ ավելի «քաղաքակիրթ» դարձնելու նպատակով անհրաժեշտ է սահմանել եռամսյա դրամական մրցանակներ հետևյալ անվանակարգերում. «Երևանի ամենաանլվա ավտոբուս», «Մայրաքաղաքի ամենահեռախոսամոլ վարորդ», «Էկզոտիկ ձայներ արձակող լավագույն փոխադրամիջոց»:
Անվանակարգերն ավելացնելու զավեշտալի զբաղմունքը զիջում ենք ընթերցողներին:


Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2300

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ