«Նոյեմբերի 9-ի հայտարարության համաձայն՝ ՀՀ տարածքով Ադրբեջանից դեպի Նախիջևան երթուղին պետք է վերահսկվեր ՌԴ Դաշնային անվտանգության ծառայության կողմից, սակայն այդ պայմանավորվածությունն այժմ սպառնալիքի տակ է։ Սա Ռուսաստանի վերջին մեծ խաղաքարտն է տարածաշրջանում: Դա նրանց թույլ է տալիս վերահսկել առևտրային ուղիները և օգտագործել լծակներն ինչպես Հայաստանի, այնպես էլ Ադրբեջանի հետ հարաբերություններում։ Այդ խաղաքարտի կորուստը լուրջ հարված կլինի»,- գրում է բրիտանական The Telegraph-ը:                
 

Տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեմ բոյկոտի հիմնական շարժիչ ուժերն են ավտոբուսների վարորդները, վալիդատորներն ու Ավինյան Տիգրանը

Տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեմ բոյկոտի հիմնական շարժիչ ուժերն են ավտոբուսների վարորդները, վալիդատորներն ու Ավինյան Տիգրանը
19.02.2025 | 14:13

Նախ` ի՞նչ է նշանակում բոյկոտ: Դասական իմաստով, բոյկոտ նշանակում է ինչ-որ մեկի հետ հարաբերություններ խզել` այդ մեկին մեկուսացնել: Ցավոք, բնակչության և հասարակական տրանսպորտի միջև չկա հարաբերությունների խզում, տրանսպորտը մեկուսացված չէ: Երևանի մետրոպոլիտենն աշխատում է, այնտեղ բոյկոտի մասին չեն էլ լսել: Ավտոբուսներն ու տրոլեյբուսները ևս մեկուսացված չեն: Վերջիններիս ուղևորներին կարելի է բաժանել մի քանի խմբի:

Ուղևորների փոքրաքանակ խումբը (10-15%) բաղկացած է գաղափարապես պատրաստված անձանցից, որոնք փորձում են իրենց վրա վերցնել բոյկոտի լոկոմոտիվի դերը:

Ուղևորների համեմատաբար մեծ (20-25%) խմբի մեջ են պահի ազդեցության տակ չվճարողները, որոնք գաղափարապես պատրաստված չեն և ցանկացած պահին կարող են «ճամբարափոխ» լինել:

Ուղևորների շուրջ 20-30%-ը բոյկոտին կողմ են իրենց տներում, շրջապատում, կանգառներում, մի խոսքով` ամենուր, որտեղ բոյկոտելու անհրաժեշտություն չկա: Վերջիններս գտնվելով տրանսպորտի մեջ կերպարանափոխվում են և սուսուփուս վճարում:

Մնացին մնացածը` արտոնություններից օգտվողները, իշխանականները, զոմբիներն ու անդեմները:

Ցավոք, այս իրավիճակում, դասական բոյկոտի մասին խոսելը չափազանցված է: Սակայն ...

Կան իրավիճակի փոփոխման բոլոր նախադրյալները: Մասնավորապես`

1. Վարորդներն աստիճանաբար հասկանում են, որ իրենց գործը վարելն է: Վերջիններիս զգալի մեծամասնությունն ուշադրություն չի դարձնում ուղևորների չվճարելու վրա:

2. Վալիդատորները մասամբ չեն աշխատում:

3. Ավինյան Տիգրանի գործունեությունը ոլորտում խառնաշփոթ է ստեղծում:

Ստացվում է, որ վարորդները, վալիդատորներն ու Ավինյան Տիգրանն էապես նպաստում են բոյկոտի կայացմանը:

Անձամբ ես հիմնական հույսը կապում եմ ... վալիդատորների հետ, քանզի դրանք համակարգչային ծրագրով են աշխատում, իսկ դրսում 21-րդ դարն է, ինչը նշանակում է, որ ցանկացած «վիրուս» կարող է «հակավիրուս» ունենալ:

Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3281

Մեկնաբանություններ