Իրանը փաստացի վերահսկողություն է հաստատում, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» նկատմամբ՝ գրում է Sepah Pasdaran-ի թելեգրամյան ալիքը։ «Այս երթուղին ոչ միայն ամրապնդում է Թեհրանի դիրքերը, այլև լուրջ խոչընդոտ է ստեղծում Սյունիքում հենարան ձեռք բերելու ՆԱՏՕ-ի կամ Իսրայելի ցանկացած փորձի համար. նախքան Հայաստան անցնելը, նրանք ստիպված կլինեն բախվել Իրանի հետ»,- գրում է ալիքը։               
 

Ասում են...

Ասում են...
01.09.2009 | 00:00

...թե անվտանգության ամրագոտիների հետ կապված այս ողջ քաշքշուկն իր մեջ ուներ ոչ միայն տրանսպորտի շահագործման գործընթացը կանոնակարգելու միտում։ Խոսվում է այն մասին, որ նախաձեռնության լոբբինգը պատկանում է «մարշրուտնիների» մաֆիային և վերջինիս համար ապահովում է զգալի եկամուտներ անվտանգության գոտիների ներմուծումից։ Յուրաքանչյուր այդպիսի գոտու արժեքը 15 հազար դրամ է, բացի այդ, գործընթացը հանգեցնելու է «մարշրուտնիների» թվաքանակի ավելացման, քանի որ անվտանգության նկատառումներով ուղևորների թիվը սահմանափակվելու է միայն նստատեղերի քանակով։ Այս ամենը հիշեցնում է Վանո Սիրադեղյանի ՆԳ նախարար եղած ժամանակ իրականացված հայտնի ակցիան, երբ վերջինս որոշում կայացրեց, որ բոլոր ավտոմեքենաները պետք է կրակմարիչներ ու բժշկական «ապտեչկաներ» ունենան։ Բնականաբար, ակցիայից ոչ փոքր գումար «աշխատեցին» նրա մերձավորները։ Պատմությունը կրկնվում է։

Դիտվել է՝ 3695

Մեկնաբանություններ