Իրանը փաստացի վերահսկողություն է հաստատում, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» նկատմամբ՝ գրում է Sepah Pasdaran-ի թելեգրամյան ալիքը։ «Այս երթուղին ոչ միայն ամրապնդում է Թեհրանի դիրքերը, այլև լուրջ խոչընդոտ է ստեղծում Սյունիքում հենարան ձեռք բերելու ՆԱՏՕ-ի կամ Իսրայելի ցանկացած փորձի համար. նախքան Հայաստան անցնելը, նրանք ստիպված կլինեն բախվել Իրանի հետ»,- գրում է ալիքը։               
 

Գուցե պետք էր 660 հազա՞ր դարձնել

Գուցե պետք էր 660 հազա՞ր դարձնել
02.02.2024 | 10:46

Դատելով խցանումներից ու կայանատեղերում ազատ տեղերի բացակայությունից, վճարը 160 հազար դրամ դարձնելը ճիշտ չէր, գուցե պետք էր 660 հազար դարձնել։

Եթե լուրջ՝ հարկերը, տուրքերը և վճարումները բազմապատիկ անգամ բարձրացնելով բյուջեն արհեստականորեն մեծացնելու փոխարեն, անհրաժեշտ է ընդամենը սրտացավ ու պրոֆեսիոնալ վերաբերմունք։

Օրինակ, խցանումների խնդիրը մեղմելու համար հարկ է մեծաքանակ պարեկների պահպանությանն ուղղված ծախսերն ուղղել խաչմերուկներում ինքնաբավ կարգավորիչ «խելացի լուսացույցներ» տեղադրելու, էլեկտրոնային վարչարարության միջոցով մարդկանց՝ ժամանակատար և մեծ ծախսեր խլող անիմաստ տեղաշարժերը կանխելու (մարդիկ ճարահատյալ են այցելում այս կամ պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմին, զբաղվում կատարյալ անիմաստ թղթաշրջանառությամբ), ուրբանիզացիոն երևույթները, այդ թվում՝ հազարավոր շինթույլտվություններն անհապաղ բացառելու, ստորգետնյա կայանատեղիներ կառուցելու և նմանաբնույթ այլ գործիքակազմով։

Այդ դեպքում բյուջեն անհամեմատ ավելի մեծ կլինի, քանի որ դա կնպաստի հսկայական գումարների խնայողությանը, տնտեսության հեռանկարային զարգացմանը՝ դրանից բխող գրավիչ հետևանքներով հանդերձ:

Գևորգ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4607

Մեկնաբանություններ