«Եթե Երևանը ձեռնարկի ԵԱՏՄ իրավունքին հակասող քայլեր, ինչը, կարծում ենք, տեղի չի ունենա, կխախտի ԵԱՏՄ-ի մասին պայմանագիրը: Մենք ունենք անհրաժեշտ միջազգային-իրավական մեխանիզմներ միության մնացած անդամ պետությունների շահերը պաշտպանելու համար»,- ասել է ՌԴ ԱԳՆ ԱՊՀ երկրների առաջին դեպարտամենտի տնօրեն Միքայել Աղասանդյանը։ Նա նաև շեշտել է, որ Հայաստանը հրապարակավ կամ երկկողմ շփումների ընթացքում երբեք չի հայտարարել պայմանագրից դուրս գալու մտադրության մասին:                
 

Համատեղ ջանքերով կասեցնենք այս խայտառակ որոշումը

Համատեղ ջանքերով կասեցնենք այս խայտառակ որոշումը
28.01.2025 | 09:09

Տրանսպորտի գների բարձրացումը հասարակության շրջանում բուռն քննարկումների և տարակարծությունների պատճառ է դարձել։ Դա ոչ միայն տնտեսական, այլև սոցիալական ու բարոյական հետևանքներ ունի։ Ինչպես յուրաքանչյուր հասարակական որոշում, տրանսպորտի թանկացումը պետք է դիտարկվի նաև արդարության, հասարակական հավասարության և քաղաքացիների իրավունքների տեսանկյունից, սակայն սոցիալապես ցածր մակարդակ ունեցող Հայաստանում և հատկապես մայրաքաղաքում, տրանսպորտի գնի բարձրացումը ծանր է ցածր եկամուտ ունեցող խավերի համար, որոնց համար հասարակական տրանսպորտը տեղաշարժվելու միակ հասանելի միջոցն է։

Երբ տրանսպորտը դառնա շուրջ 3 անգամ ավելի թանկ, շատ քաղաքացիներ կկանգնեն ընտրության առջև՝ օգտվել տրանսպորտի՞ց, թե՞ զոհաբերել այլ կարևոր կարիքներ, ինչպիսիք են սնունդը, առողջապահությունը կամ կրթությունը։ Այս պայմաններում թանկացումը խարխլելու է սոցիալական արդարության հիմքերը։

Տրանսպորտի գների թանկացումը չպետք է դառնա տնտեսական ծանր բեռ քաղաքացիների համար։ Պետությունը և տրանսպորտի ոլորտի պատասխանատուները` այս պահին քաղաքային իշխանությունը` ՔՊԿ+«Հանրապետություն», պետք է ապահովեն, որ չխախտվի սոցիալական հավասարությունը և չվնասեն առավել խոցելի խավերին։ Քանի դեռ այս ամենը հաշվի չի առնվում, և ՔՊԿ-ական իշխանությունը միայն թալանչիական որոշումներ է կայացնում` տրանսպորտի թանկացումը դիտվում է որպես անարդար և բարոյապես սխալ։

«Մայր Հայաստանը» տրանսպորտի թանկացման դեմ պայքարի առաջամարտիկ է և յուրաքանչյուրիս աջակցության կարիքն ունի, որպեսզի համատեղ ջանքերով կարողանանք կասեցնել այս խայտառակ որոշումը։

Սարգիս Տեր-Եսայան

Դիտվել է՝ 3524

Մեկնաբանություններ