ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինը հայտարարել է, որ Ռուսաստանը շուտով կկիրառի հայելային միջոցառումներ՝ Չինաստանի քաղաքացիների համար վիզայի ռեժիմը վերացնելու համար։ «Մեր չինացի ընկերների՝ Ռուսաստանի քաղաքացիների համար անվիզա ռեժիմ մտցնելու վերաբերյալ որոշումը, անկասկած, կնպաստի մեր ժողովուրդների միջև կապերի հետագա ամրապնդմանը: Մեր կողմից հայելային միջոցառումները շատ շուտով ուժի մեջ կմտնեն Չինաստանի քաղաքացիների համար»,- ասել է Պուտինը։               
 

Քաղաքապետարանի տրանսպորտի վարչության հերթական «քյալլագյոզությունը»

Քաղաքապետարանի տրանսպորտի վարչության հերթական «քյալլագյոզությունը»
05.06.2012 | 06:59

Մայրաքաղաքի Աջափնյակ համայնքի 16-րդ և 15-րդ թաղամասերի, նմանապես քաղաքամերձ «Պռոշյան սովխոզի», Շիրազի, Հասրաթյան և Լենինգրադյան փողոցների բնակիչները, ավելի ճշգրիտ, նրանք, ովքեր ուղևորատար տրանսպորտի ամենօրյա ուղևորներ են, ավելի ու ավելի են համոզվում, որ Երևանի քաղաքապետարանի տրանսպորտի վարչությունում անում են հնարավորն ու անհնարինը` իրենց, մեղմ ասած, հիմարացնելու համար։ Այս գործում հատկապես առաջադիմել է սույն վարչության պետ Հենրիկ Նավասարդյանը, աչքերին թոզ փչելու գրոսմայստերն ու քթից բռնած ման ածելու «ուստեն»։ Բանն այն է, որ վերոնշյալ թաղամասերի, համայնքի և փողոցների բնակիչները տարիներ ի վեր խեղդամահ լինելով երթուղայիններում, մայիսմեկյան խանդավառությամբ դիմավորեցին թիվ 19 երթուղագծի «Բոգդան» ավտոբուսի նորամուտը։ Սակայն նրանց խանդավառությունը կարճ ժամանակ անց փոխվեց հուսախաբության։ Բանն այն է, որ վերոնշյալ ավտոբուսները երթուղագծում են լինում վաղ առավոտից մեկ-երկու ժամ և կեսօրից հետո` դարձյալ ժամանակավորապես։ Այսինքն, սպասարկումն իրականացնում են միայն «պիկ» ժամերին։ Երեկոյան դրանք անհետանում են ուղեգծից, շաբաթ և կիրակի օրերին առհասարակ լքում են ուղեգիծը, ամռան ամիսներին, երբ հիմնական ուղևորները` ուսանողները, արձակուրդում են, նրանք էլ արձակուրդում են հայտնվում։
Վերջերս էլ, արդեն մի քանի օր է, ինչ «Բոգդաններին» առհասարակ նենգադուլ (սաբոտաժ) են հայտարարել։ Գծում, ուր պիտի լինի նվազագույնը 10 ավտոբուսն, թուլորեն երթևեկում է երկու-երեք «Բոգդան»։ Այս մասին որոշակի պարբերականությամբ տեղեկացնում ենք տրանսպորտի վարչությանը։ Այսօր էլ, ի պատասխան մեր հիշեցման, հնչեց քաջ ծանոթ «խոստովանանքը». վաղվանից խնդիրը վերջնականապես կկարգավորվի։ Խնդիրը «կարգավորվում» է շուրջ հինգ տարի, և, բնականաբար, ուղևորներիս մի բան է մնում` հավատալ ամենագետ չար լեզուներին, ովքեր համառորեն պնդում են, թե թիվ 19 երթուղու տրանսպորտային պորտապարը մեկ պատճառ ունի. այն լիարժեք գործելու դեպքում ոչ պակաս լիարժեքորեն կխանգարի թիվ 46 երթուղային միկրոավտոբուսի զանգվածային «գրդոնին»։ Նույն չար լեզուները համառորեն վստահեցնում են, որ այս խնդիրը երբևէ չի լուծվի, քանզի երթուղային ուղեգիծը հովանավորում է հանրածանոթ մի հանրապետական։


Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3074

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

ss="addthis_toolbox addthis_default_style " addthis:url="https://www.irates.am/hyĂ¨Ĺ â€™Ă©Ë†Â§Ă®Ć’ĹľĂ˘â€˜Â©ĂĄÂ â€ś/1763538631">

Բաժնի բոլոր նորությունները »

«Իրատես» թերթի արխիվից

Թուրքիայի Հանրապետությունը Մուստաֆա Քեմալ փաշայի ժամանակներից մինչ օրս․ առաջին սիոնիստական պետությունն աշխարհում
Թուրքիայի Հանրապետությունը Մուստաֆա Քեմալ փաշայի ժամանակներից մինչ օրս․ առաջին սիոնիստական պետությունն աշխարհում

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Երբ փա­կում են ընդ­դի­մա­դիր լրատ­վա­մի­ջոց­նե­րի  բե­րա­նը
Երբ փա­կում են ընդ­դի­մա­դիր լրատ­վա­մի­ջոց­նե­րի բե­րա­նը