ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինը հայտարարել է, որ Ռուսաստանը շուտով կկիրառի հայելային միջոցառումներ՝ Չինաստանի քաղաքացիների համար վիզայի ռեժիմը վերացնելու համար։ «Մեր չինացի ընկերների՝ Ռուսաստանի քաղաքացիների համար անվիզա ռեժիմ մտցնելու վերաբերյալ որոշումը, անկասկած, կնպաստի մեր ժողովուրդների միջև կապերի հետագա ամրապնդմանը: Մեր կողմից հայելային միջոցառումները շատ շուտով ուժի մեջ կմտնեն Չինաստանի քաղաքացիների համար»,- ասել է Պուտինը։               
 

«Ե­գիպ­տո­սից գան­ձեր հա­նե­ցեք»

«Ե­գիպ­տո­սից գան­ձեր հա­նե­ցեք»
22.10.2019 | 00:06

Ե­գիպ­տո­սը ժա­մա­նա­կի քա­ղա­քակր­թու­թյան բնօր­րանն էր հա­մար­վում, և մար­դը այն­տեղ մեղ­քե­րի ստր­կու­թյան գե­րին էր:
Ե­գիպ­տո­սը խոր­հր­դա­նիշն էր աշ­խար­հի: Տեր Աստ­ված, երբ հրեա­նե­րին ցան­կա­ցավ հա­նել ե­գիպ­տա­կան գե­րու­թյու­նից, պատ­վի­րեց. «Ե­գիպ­տո­սից գան­ձեր հա­նե­ցեք»: Ժա­մա­նա­կա­կից աշ­խար­հը նույն­պես նման է Ե­գիպ­տո­սին: Մեղ­քի ստր­կու­թյու­նը` ա­ռատ իր բո­լոր դրսևո­րում­նե­րով, իսկ աստ­վա­ծա­յին սր­բու­թյուն­նե­րը` սա­կավ: Շատ դժ­վար է թա­ցը չո­րից տար­բե­րել: Քրիս­տո­սի գալս­տյան նպա­տակն էր, որ մեղ­քի գե­րու­թյա­նը վա­ճառ­ված մար­դուն հա­նի ե­գիպ­տոս - աշ­խար­հից: Ան­շուշտ, այս աշ­խար­հի իշ­խա­նը, ո­րի խոր­հր­դա­նիշն էր այն ժա­մա­նակ­վա Ե­գիպ­տո­սի փա­րա­վո­նը, չի ցան­կա­նում մեզ ա­զա­տել մեղ­քի գե­րու­թյու­նից` օ­րե­ցօր զա­նա­զան մո­լո­րու­թյուն­ներ հրամց­նե­լով, մեղ­քե­րի և ա­վե­լորդ զբաղ­մունք­նե­րի մեջ հաս­տա­տե­լով:
Քրիս­տո­սի Ա­վե­տա­րա­նը ճիշտ այն ու­ղին է, որ յու­րա­քան­չյուր մար­դու հա­նում է ե­գիպ­տո­սից` մեղ­քե­րի ստր­կու­թյու­նից, ա­ռա­տաց­նում հոգևոր գան­ձե­րով և ա­ռաջ­նոր­դում Ա­վե­տյաց Եր­կիր:
Ա­հագ­նա­ցող ինք­նա­կոր­ծան­ման եզ­րին կանգ­նած աշ­խար­հում ճշ­մա­րիտ քրիս­տո­նյա­նե­րին ա­ռաջ­նոր­դող և մխի­թա­րող ու­ժը Քրիս­տոսն է, Ով Իր Սուրբ Բե­րա­նով վկա­յեց. «Ես ձեզ որբ չեմ թող­նի»:


Մենք մկր­տու­թյամբ հաս­տա­տում ենք, որ հրա­ժար­վում ենք աշ­խար­հից` ե­գիպ­տո­սից, և դա­վա­նում Քրիս­տո­սին, որ­պես նոր մարդ մտ­նում այս ա­նա­պատ աշ­խար­հը, որ­տեղ փոր­ձու­թյուն­նե­րի մեջ ապ­րե­լով` ա­ռաջ­նորդ­վում ենք դե­պի Ա­վե­տյաց Եր­կիր` Եր­կն­քի Ար­քա­յու­թյուն: Քրիս­տո­սը նույն փոր­ձու­թյուն­նե­րը կրեց մկր­տու­թյու­նից հե­տո, ցույց տա­լով, որ դե­պի փր­կու­թյուն ա­ռաջ­նորդ­վող քրիս­տո­նյան պետք է մեր­ժի, ա­ռա­վել ևս` հաղ­թի սա­տա­նա­յին:
Եվ քա­ռա­սուն օր ու քա­ռա­սուն գի­շեր ծոմ պա­հեց, ա­պա քաղց զգաց: Եվ փոր­ձի­չը՝ սա­տա­նան, մո­տե­նա­լով Նրան, ա­սաց. «Ե­թե Աստ­ծո Որ­դին ես, ա­սա՛, որ այս քա­րե­րը հաց լի­նեն», ի պա­տաս­խան սա­տա­նա­յի ա­ռա­ջար­կի` Հի­սուս ա­սաց. «Գր­ված է՝ միայն հա­ցով չի ապ­րի մարդ, այլ այն ա­մեն խոս­քով, որ դուրս է գա­լիս Աստ­ծո բե­րա­նից»: Սա­տա­նան մո­տե­ցավ Հի­սու­սին այն ժա­մա­նակ, երբ նկա­տեց տկա­րու­թյուն: Մենք մշ­տա­պես փոր­ձու­թյան ենք են­թարկ­վում տկա­րու­թյան ժա­մա­նակ, երբ կորց­նում ենք զգո­նու­թյու­նը: Նյու­թա­կան հա­ցը կեն­սա­կան անհ­րա­ժեշ­տու­թյուն է մար­դու հա­մար, և հա­նա­պա­զօ­րյա հա­ցի փնտր­տու­քի ըն­թաց­քում մո­ռա­նում ենք հոգևոր Հա­ցի մա­սին, ո­րի կա­րի­քը մե­զա­նից շա­տե­րը եր­բեմն, այ­նուա­մե­նայ­նիվ, զգում են: Թե­պետ Հի­սուս հա­ցի բազ­մաց­ման օ­րի­նա­կով ցույց տվեց, որ Իր հետևից գնա­ցո­ղը թե՛ նյու­թա­կան, թե՛ հոգևոր հա­ցի կա­րիք չի ու­նե­նա, բայց մենք ընտ­րում ենք նյու­թա­կան հա­ցը, մո­ռա­նում հոգևո­րը, և փոր­ձի­չը, տես­նե­լով մեր տկա­րա­ցած վի­ճա­կը, իս­կույն մեզ շե­ղում է հոգևո­րից և թա­ղում նյու­թա­պաշ­տու­թյան խա­վա­րի մեջ:


Հա­ջորդ փոր­ձու­թյու­նը, որ կրեց Հի­սուս, կար­ծես ճիշտ շա­րու­նա­կու­թյունն է. «Ե­թե Աստ­ծո Որ­դին ես, քեզ այս­տե­ղից ցա՛ծ գցիր, ո­րով­հետև գր­ված է՝ իր հրեշ­տակ­նե­րին պատ­վիր­ված է Քո մա­սին, և ձեռ­քե­րի վրա պի­տի վերց­նեն Քեզ, որ­պես­զի եր­բեք Քո ոտ­քը քա­րին չխ­փես»: Հի­սուս դար­ձյալ նրան ա­սաց. «Գր­ված է՝ քո Տեր Աստ­ծուն պի­տի չփոր­ձես» (Մատթ. 4; 6):
Մե­զա­նից շա­տե­րը մկրտ­վե­լուց հե­տո վերս­տին դառ­նում են նախ­կին մեղ­քե­րին: Հոգևոր տար­րա­կան գի­տե­լիք­ներ չու­նե­նա­լու պատ­ճա­ռով խաբ­վում են սա­տա­նա­յից, ընկ­նում ար­քու­նա­կան գա­հից, զրկ­վում Աստ­ծո շնորհ­նե­րից և կորս­տյան մատ­նում ի­րենց հո­գի­նե­րը: Հի­սուս, օ­րի­նակ մեզ, մեր­ժեց փորձ­չին` ա­սե­լով. «Գր­ված է՝ քո Տեր Աստ­ծուն պի­տի չփոր­ձես» (Մատթ. 4; 6): Ի­րեն քրիս­տո­նյա հա­մա­րող յու­րա­քան­չյուր մարդ պետք է մեր­ժի մեղ­քը: Քան­զի. «Ով հույ­սով մե­ղան­չի, ան­հույս կկոր­չի»:


Սա­տա­նան նո­րից նրան ա­ռավ տա­րավ մի շատ բարձր լե­ռան վրա և ցույց տվեց նրան աշ­խար­հի բո­լոր թա­գա­վո­րու­թյուն­ներն ու դրանց փառ­քը և նրան ա­սաց. «Այս բո­լո­րը քեզ կտամ, ե­թե գե­տին ընկ­նե­լով` ինձ պաշ­տես» (Մատթ. 4;9):
Իշ­խա­նու­թյան ձգ­տում` ինչ գնով էլ լի­նի, ա­հա սա­տա­նա­յին եր­կր­պա­գող­նե­րը: Ո­մանց մատ­նե­լով, ո­մանց կա­շա­ռե­լով, ո­մանց քծ­նե­լով` հաս­նել բարձր լե­ռան` իշ­խա­նու­թյան, նս­տել «փառ­քի գա­հին» ու ապ­րել ա­նաստ­ված կյան­քով: Ա­հա այս է պա­հան­ջում հո­գես­պան դևը, ի­րեն եր­կր­պա­գե­լու վար­ձատ­րու­թյան փո­խա­րեն: «Այն ժա­մա­նակ Հի­սուս նրան ա­սաց. -Ետևս գնա, սա­տա­նա՛, ո­րով­հետև գր­ված է՝ պի­տի եր­կր­պա­գես քո Տեր Աստ­ծո՛ւն և միայն նրա՛ն պի­տի պաշ­տես: Ա­պա սա­տա­նան նրան թո­ղեց. և ա­հա հրեշ­տակ­ներ մո­տե­ցան ու ծա­ռա­յում էին նրան (Մատթ. 4;11)»: Մարդ ողջ կյան­քում կրում է այս ե­րեք փոր­ձու­թյուն­նե­րը և ե­թե մեր­ժենք նրան, նա կթող­նի մեզ և հրեշ­տակ­նե­րի ծա­ռա­յու­թյա­նը կար­ժա­նա­նանք, իսկ ե­թե չմեր­ժենք, սա­տա­նա­յի կորս­տա­բեր ա­ռաջ­նոր­դու­թյու­նը կս­տա­նանք:


Ե­թե ո­մանք ինչ-ինչ պատ­ճառ­նե­րով ըն­կել են խա­վա­րի թա­կար­դը, պետք է ան­պայ­ման ա­պաշ­խա­րեն, սր­տանց զղ­ջան ի­րենց ա­րա­ծի հա­մար, խոս­տո­վա­նեն քա­հա­նա­յին, ըստ Տի­րոջ խոս­քի. «ՈՒմ ար­ձա­կեք երկ­րի վրա, ար­ձակ­ված կլի­նի եր­կն­քում, ում կա­պեք, կապ­ված թող լի­նի եր­կն­քում»,- ու մաքր­վեն մեղ­քե­րից ու, վերս­տին ոտ­քի կանգ­նե­լով, գնան դե­պի նպա­տա­կա­կե­տը` Քրիս­տոս: Ա­ռանց քա­հա­նա­յի չկա մեղ­քե­րի թո­ղու­թյուն, մնա­ցա­ծը հո­գես­պան ինք­նա­խաբ­կանք է:
Ա­հա ի­րա­կան ե­գիպ­տոս աշ­խար­հը` իր հո­գե­կո­րուստ բյու­րա­պա­տիկ փոր­ձու­թյուն­նե­րով, և Քրիս­տոս` Իր Հա­վի­տե­նա­կան պարգևով:


Աշ­խար­հը լի է սա­տա­նա­յի հրեշ­տակ­նե­րով` ա­ղան­դա­վոր­նե­րով, հա­մա­սե­ռա­մոլ­նե­րով, գո­ղե­րով, ա­վա­զակ­նե­րով, թա­լան­չի­նե­րով, մար­դաս­պան­նե­րով, ան­բա­րո­յա­կան­նե­րով: Ար­դի ե­գիպ­տոս - աշ­խար­հը, գոր­ծա­կից լի­նե­լով այս աշ­խար­հի փա­րա­վո­նին` սա­տա­նա­յին, իր ար­բա­նյակ­նե­րով, հե­ռուս­տա­ցույ­ցի, ռա­դիո­յի, զա­նա­զան լրատ­վա­մի­ջոց­նե­րի և այ­լա­զան ձևե­րով պար­տադ­րո՛ւմ է մար­դուն լի­նել այդ­պի­սին, ու­րա­նալ Քրիս­տո­սին, փր­կա­կոչ Ե­կե­ղե­ցին:
Ո՛վ մարդ, որ Աստ­ծո պատ­կերն ու նմա­նու­թյունն ու­նես, ին­չու՞ ես ջայ­լա­մի պես գլուխդ խո­թել ա­վա­զի մեջ և հույս ես տա­ծում, թե չկա վտանգ, մինչ­դեռ այն կող­քիդ է` իր հա­վի­տե­նա­կան կորս­տա­բեր դա­տաս­տա­նը ձեռ­քին: Մի պահ ուն­կն­դիր ե­ղիր խղ­ճիդ ձայ­նին, մտա­ծի՛ր, թե ին­չու են ցան­կա­նում քեզ կտ­րել աստ­վա­ծա­զարմ ար­մա­տից, ին­չու են ցան­կա­նում քեզ հե­ռու պա­հել հո­գուց, հոգևո­րից ու Ե­կե­ղե­ցուց, ին­չու են քեզ ու քո ե­րե­խա­նե­րին սո­վո­րեց­նում լի­նել ամ­բար­տա­վան, եղ­բայ­րա­տյաց, չա­րա­բա­րո, փո­ղա­պաշտ ու փո­րա­պաշտ, ի՞նչ օ­գուտ քեզ դրա­նից, և վս­տահ եմ, որ կգտ­նես հար­ցե­րիդ պա­տաս­խա­նը:
Քրիս­տո­սի Ա­րյամբ գն­ված Ե­կե­ղե­ցին է դե­պի Աստ­ված տա­նող միակ կա­մուր­ջը, ա­ռանց ո­րի չկան փր­կու­թյուն, բա­րո­յա­կա­նու­թյուն, մար­դա­սի­րու­թյուն, սեր աստ­վա­ծա­յին։
Խոր­հի՛ր այդ մա­սին:

Տեր Ա­հա­րոն քա­հա­նա ՄԵԼ­ՔՈՒ­ՄՅԱՆ
Գո­րի­սի տա­րա­ծաշր­ջա­նի հոգևոր հո­վիվ

Դիտվել է՝ 2353

Մեկնաբանություններ