Աննա Մարտին երգում է դեռ փոքրուց. ինչպես ինքն է ասում իրեն ինչ հիշում է, երգում է, իսկ ավելի պրոֆեսիոնալ կարիերայով սկսել է զբաղվել 14 տարեկանից: Այսօր Աննա Մարտին իր երկրպագուների դատին է հանձնում նոր տեսահոլովակ, որն, ի դեպ, նկարահանվել է Երևանում:
«Գրեմմիի» բազմակի մրցանակակիր, երաժշտական պրոդյուսեր Քրիստոֆեր Ալդերը Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ ձայնագրում է Ավետ Տերտերյանի 5-րդ և 7-րդ, ինչպես նաև Ջոն Տեր-Թադևոսյանի 2-րդ սիմֆոնիաները։
Մենք զրույցի ենք հրավիրել գիտաժողովի կազմակերպիչ, Հայկազյան համալսարանի հայկական սփյուռքի ուսումնասիրության կենտրոնի տնօրեն, «Հայկազյան հայագիտական հանդես» տարեգրքի պատասխանատու քարտուղար, դոկտոր ԱՆԴՐԱՆԻԿ ԴԱՔԵՍՅԱՆԻՆ:
Կազդուրիչ հանքային ջրեր, առողջարաններ, հյուրանոցային թանկարժեք համալիրներ, ռեստորան-քարանձավ, ջրվեժ, գողտրիկ, ծառաշատ, հյուրընկալ ու զովաշունչ քաղաք: Խոսքը Ջերմուկի մասին է:
Թիվ 1 վագոն: Հանրահայտ Ալեքսանդր Թոփչյանն է այստեղ իշխանավայել դիրքավորվել իր «Լուլուն» պատմվածքով: Պատմվածքի բնաբանը շատ խոսուն է. «Թալանները լա՛վ տեղավորեք: Չգողանա՜ն»:
Գրիգոր Լուսավորչի 12 հասցեում իր դռներն է բացել «Արվեստանոց» արտ-սրճարանը: Բոհեմական, գողտրիկ, անաղմուկ, չպարտադրող, բայց հյուրընկալ անկյուն է «Արվեստանոցը»:
«Իրատեսի» զրուցակիցը «Կերպարվեստ կենտրոն» հանդեսի հիմնադիր, հրապարակագիր ՎՐԵԺ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆՆ է: Զրուցել ենք կերպարվեստի ոլորտի խնդիրների ու հեռանկարների, մեկենասների ինստիտուտի ստեղծման կարևորության ու, այս համատեքստում, «Կերպարվեստ կենտրոն» հանդեսի դերակատարման մասին:
Մինչ Երևանը արդեն երրորդ տարին անընդմեջ քննարկում է Գյումրիում «չոր նավահանգստի» կառուցման նախագիծը, Թբիլիսին իրականացնում է այն՝ առանց ամպագոռգոռ հայտարարությունների:
Օրերս Թբիլիսիում բացվեց «չոր նավահանգիստ»՝ լոգիստիկ տերմինալ, որը կարևոր տրանսպորտային հանգույց կդառնա տարածաշրջանի համար՝ ներառյալ Հայաստանը, Թուրքիան, Ադրբեջանը և Ղազախստանը...