«Մենք կարող ենք քննարկել ՆԱՏՕ-ի ընդլայնումը դեպի Ռուսաստանի սահման դադարեցնելու հարցը։ Սա նրանց անվտանգության շահն է: Մենք բազմիցս ասել ենք, որ մեզ համար ՈՒկրաինայի անդամակցությունը ՆԱՏՕ-ին օրակարգում չէ։ Եվ մենք միակ երկիրը չենք, որը դա ասում է։ Ես կարող եմ անվանել ՆԱՏՕ-ի ևս չորս երկիր, որոնք կհաստատեն դա»,- հայտարարել է ԱՄՆ նախագահի հատուկ դեսպանորդ Քիթ Քելլոգը։ Նա կոչ է արել Կիևին չհրաժարվել Մոսկվայի հետ ուղիղ բանակցություններից և մասնակցել հունիսի 2-ին Ստամբուլում կայանալիք հանդիպմանը:               
 

Տրանսպորտի չմասնագետը

Տրանսպորտի չմասնագետը
11.11.2024 | 18:00

Հանրային տրանսպորտում առկա լրջագույն, արդեն դրամատիկ ձախողումները բազմաթիվ պաշտոնյաների հեռացման հարց պետք է դառնան։

Վերջապես ո՞վ է այս կոլապսի պատասխանատուն:

Կարեն Դեմիրճյանի անվան Երևանի մետրոպոլիտենը ներկայումս ունի ավելի քան 12 կմ ընդհանուր շահագործվող երկարության գիծ (մեկ ուղղությամբ), 10 կայարան, շահագործվող վագոնների թիվը 34 է, ինչն էլ կազմում է նախատեսված հավաքակազմի 75,5 %-ը։

Մետրոպոլիտենը տարեկան տեղափոխում է ավելի քան 20 մլն ուղևոր:

Թվային ցուցանիշներով Երևանի մետրոպոլիտենից 2022 թ․ օգտվել է 23 մլն 317 հազար 633, 2023 թ․` 25 մլն 587 հազար 969 ուղևոր։

Փաստացի շարժակազմի 25 տոկոսով բացակայության պայմանները ոչ ոք չի նկատում Երևանի քաղաքապետարանում:

Մի՞թե դժվար է ըմբռնել, որ օրական աճող բնակչության և հնդիկների ներգաղթի պայմաններում պետք է առնվազն ավելացնել շարժակազմը, որն էլ կկրճատի վագոնների ժամանման ինտերվալը։

Թվում է, թե պարզունակ քայլերի մասին ենք խոսում, բայց ինչպե՞ս կարող է նման թեման հասկանալ մի երիտասարդ փոխքաղաքապետ, ով տրանսպորտի մեջ աշխատանքի մեկ օրվա փորձ չունի, կրկնում եմ` մեկ օրվա։

Հրայր ԿԱՄԵՆԴԱՏՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3903

Մեկնաբանություններ