Թրամփը Ռուսաստանի հետ վերջնագրի խաղ է խաղում. 50 օ՞ր, թե՞ 10՝ սոցիալական ցանցերում գրել է ՌԴ Անվտանգության խորհրդի փոխնախագահ Դմիտրի Մեդվեդևը։ «Նա պետք է հիշի երկու բան. 1. Ռուսաստանը Իսրայել կամ նույնիսկ Իրան չէ։ 2. Յուրաքանչյուր նոր վերջնագիր սպառնալիք է և քայլ դեպի պատերազմ։ Ոչ թե Ռուսաստանի և ՈՒկրաինայի միջև, այլ՝ իր սեփական երկրի հետ»,- սպառնացել է Մեդվեդևը:               
 

«Երեխան պետք է իմանա, որ զինվորները հոգ են տանում իր խաղաղության համար»

«Երեխան պետք է իմանա, որ զինվորները հոգ են տանում իր խաղաղության համար»
02.05.2016 | 12:28

Ապրիլյան պատերազմի, սահմանային լարվածության մասին լուրերը, հանրային տրամադրությունները, ընտանեկան քննարկումները, տագնապը այս կամ այն կերպ հասնում են նաև երեխաներին:

«Փսիլայֆ» հոգեբանական աջակցման կենտրոնի ղեկավար, hոգեբան ԼԻԼԻԹ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆԸ հիշեցնում է, որ ճգնաժամային իրավիճակում հայտնված հասարակության կարևորագույն մտահոգությունը պետք է լինեն երեխաները, քանի որ նրանք առավել ընկալունակ են, հուզական, անպաշտպան և աշխարհի վատ իրադարձություններին անհաղորդ. «Երեխաներն այս օրերին կորցնում են ամենակարևորագույն պահանջմունքը` ապահովության և անվտանգության զգացողությունը: Լսում են պատմություններ, որտեղ սպանում են կամ սպանվում, հաղթում են կամ պարտվում, տեսնում են սարսափելի տեսարաններ, զգում են մեծահասակների վիշտը, ցավը, տագնապը և խառնաշփոթ վիճակը»:


Հոգեբանն ընդգծում է, որ մեծահասակները, առավել քան սովորական պայմաններում, պետք է լինեն երեխայի կողքին, անկեղծորեն պատասխանեն երեխաների հարցերին` միշտ տալով դրական ելքով լուծման պատասխաններ: Երեխան պետք է իմանա, որ պատերազմից հետո միշտ խաղաղություն է լինում, և որ զինվորները հոգ են տանում իր խաղաղության համար: Կարևոր է նաև երեխային բացատրել, որ պատերազմը տեղի է ունենում մեզնից շատ հեռու: Ինչը հնարավորություն կտա երեխային գծելու անվտանգության սահմանը:
Ամփոփելով իր խոսքը` Լիլիթ Խաչատրյանը մեծահասակներին խորհուրդ տվեց` տունը, որտեղ ապրում է երեխան, դարձնել առաջնային ապահով վայր: «Պետք է երեխայի հետ կազմել իր առօրյա գործունեության պլանը, որը հնարավորություն կտա գիտակցելու, որ ամեն ինչ իր հունով ընթանում է»,- ասաց նա:

Խոսքը, իհարկե, ֆորսմաժորային դեպքերի մասին չէ, երբ երեխան պատերազմը զգում է սեփական մաշկի վրա կամ հարազատերի կորուստների, տարատեսակ ողբերգությունների արդյունքում: Տրավման, վշտի ապրումը հոգեբանական խորքային, բազմաֆունկցիոնալ միջամտություն են պահանջում:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4192

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ