Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Խաղից դուրս արդյունքներ

Խաղից դուրս արդյունքներ
20.09.2013 | 11:05

Սեպտեմբերի 18-ի երեկոյան Երևանի կենտրոնում գտնվող մի գողտրիկ վայրում էին հավաքվել ժամանակակից արվեստը գնահատող մի խումբ երիտասարդներ՝ լսելու Երևանի ժամանակակից արվեստի ինստիտուտի տնօրեն ՆԱԶԱՐԵԹ ԿԱՐՈՅԱՆԻ և Թբիլիսիի ժամանակակից արվեստի կենտրոնի կրթական ծրագրերի համադրող ԿԱՏԱՐԻՆԱ ՇՏԱԴԼԵՐԻ երկխոսությունը այլընտրանքային կրթության մասին: Վիեննայում ծնված, Բեռլինում և Ռեյկյավիկում ուսանած Կատարինան այժմ բնակվում է Թբիլիսիում, որտեղ էլ դասավանդում է հնչյունային արվեստ: 2012 թ. աշնանը Թբիլիսիի Ժամանակակից արվեստի կենտրոնի կազմակերպած արվեստի կրթության և հետազոտության «Խաղից դուրս արդյունքներ» առաջին տրիենալեի ընթացքում Երևանի Ժամանակակից արվեստի ինստիտուտը արվեստի այլընտրանքային կրթության հարթակներից մեկն էր, որը հրավիրվել էր՝ ցուցադրելու և քննարկելու դպրոցների մեթոդաբանությունը: «Երբ ես Թբիլիսիի ժամանակակից արվեստի կենտրոնի հիմնադիր Վատո Ծերեթելիից ստացա այդ առաջարկը, դա ինձ համար փոքրիկ մարտահրավեր էր՝ ցուցադրել կրթությունը»,- հանդիպման ժամանակ ասաց Նազարեթ Կարոյանը: Կատարինա Շտադլերը նշեց, որ Թբիլիսիում կան հաստատություններ, որոնք զբաղվում են այլընտրանքային արվեստի կրթությամբ: Եթե իրենց՝ այդ գործի կազմակերպիչների համար հստակ է, որ այլընտրանքային ծրագիրը գալիս է լրացնելու ակադեմիականը, ապա ակադեմիական կրթությամբ հաստատությունները այլընտրական ծրագրերով հաստատություններին վերաբերվում են իբրև ախոյանի: Նազարեթ Կարոյանի դիտարկմամբ՝ այլընտրանքային կրթությանը կատարված դարձով նախանշվում է մեծ ճգնաժամը դիմագրավելու ուղիներից մեկը: Կատարինա Շտադլերի կարծիքով էլ՝ պետք չէ անընդհատ շեշտել, որ այլընտրանքային կրթությունը ճգնաժամի մեջ է: «Երբ կարդում ենք անտիկ փիլիսոփաներին, նրանք էլ են նշում, որ երկու հազար տարի առաջ եղել են ճգնաժամեր: Արվեստի ճգնաժամերը կապված են այն բանի հետ, որ արվեստի ծրագրերի հետևում կար մի գաղափար՝ արվեստը ծառայեցվում է քաղաքականությանը և տնտեսությանը: Մեր խնդիրն է՝ վերաիմաստավորել կրթությունը»,- ասաց Կատարինա Շտադլերը: Նազարեթ Կարոյանն էլ հիշեցրեց, որ Հայաստանը հետխորհրդային երկիր է, և երբ ժամանակին փլուզվեց ԽՍՀՄ-ը, դա մեզ համար նշանակում էր պատմության ավարտ: Ըստ նրա՝ ճգնաժամի գործոնը կապված է ոչ այնքան գաղափարաբանության, որքան տեխնոլոգիաների հետ: Անդրադառնալով կրթության և արվեստի կապին՝ Նազարեթ Կարոյանը հիշեց 20-րդ դարի երկրորդ կեսի գերմանացի արվեստագետ Յոզեֆ Բոյսին, որի համար արվեստը նախ և առաջ կրթության և դասավանդման արվեստն էր: Երկու արվեստաբանների զրույցը շարունակվեց՝ այլընտրանքային կրթության և արվեստի մասին բանավեճից հասնելով մինչև պերֆորմանսի մասին քննարկում: Եվ եթե Նազարեթ Կարոյանի դիտարկումները բխում էին հետխորհրդային իրականությունից, ապա Եվրոպայում ուսանած Կատարինա Շտադլերը առաջ էր քաշում կրթության, այլընտրանքային արվեստի վերաիմաստավորման գաղափարը, փորձարարությունը:

Թագուհի ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1727

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ