«Մենք կարող ենք քննարկել ՆԱՏՕ-ի ընդլայնումը դեպի Ռուսաստանի սահման դադարեցնելու հարցը։ Սա նրանց անվտանգության շահն է: Մենք բազմիցս ասել ենք, որ մեզ համար ՈՒկրաինայի անդամակցությունը ՆԱՏՕ-ին օրակարգում չէ։ Եվ մենք միակ երկիրը չենք, որը դա ասում է։ Ես կարող եմ անվանել ՆԱՏՕ-ի ևս չորս երկիր, որոնք կհաստատեն դա»,- հայտարարել է ԱՄՆ նախագահի հատուկ դեսպանորդ Քիթ Քելլոգը։ Նա կոչ է արել Կիևին չհրաժարվել Մոսկվայի հետ ուղիղ բանակցություններից և մասնակցել հունիսի 2-ին Ստամբուլում կայանալիք հանդիպմանը:               
 

«Դոնկիխոտյան» պայքարի իմաստը հավատարմությունն է սեփական արմատներին և սկզբունքներին

«Դոնկիխոտյան» պայքարի իմաստը հավատարմությունն է սեփական արմատներին և սկզբունքներին
29.08.2024 | 08:45

Շատ հաճախ հանրային ու քաղաքացիական ակտիվությունդ բնութագրվում է որպես հողմաղացների դեմ «դոնկիխոտյան» պայքար։ «Հողմաղացների դեմ դոնկիխոտյան պայքարիդ իմաստը ո՞րն է, ի՞նչ է ուզածդ»՝ հարց է տալիս մտերիմդ, փոխաբերական իմաստ հաղորդելով հանրային դիրքորոշում հայտնելու և քաղաքացիական որոշակի ակտիվություն ցուցաբերելու անկեղծ վարքագծիդ՝ ըստ էության որակելով այն ջանքերի անիմաստ վատնում, անհիմն կամ ձախողման դատապարտված գործունեություն։

Թերևս, կողմնակի հայացքով այդ ամենը կարող է իսկապես թվալ էներգիայի և ջանքերի անիմաստ վատնում, որովհետև, պրագմատիկ ու գործնական տեսանկյունից, նման գործունեությունն ու դիրքավորումը չի գնահատվում որպես էական հանրային նշանակություն ունեցող, կամ քաղաքական գործընթացների առումով՝ արդյունավետ:

Այնինչ, «դոնկիխոտյան» պայքարը, որի մեջ մխրճվել ես գիտակցաբար, իրենից ներկայացնում է ազգային գաղափարախոսությանն ու ինքնութենական հիմքերին վերադարձ կատարելուն ուղղված քարոզչություն, որը, թեև վեհ է իր բովանդակային իմաստով, այնուամենայնիվ, կարճաժամկետ սպառողական մտածելակերպ ունեցող ունկընդիրների շրջանում (որոնք անասելիորեն շատ են) կոնկրետ շոշափելի (նյութական) սպասելիքներ, արդյունքներ կամ առաջընթաց չի ավետում:

Իսկ հակառակ կողմում այսօրվա իշխանությունն է, որն իր քարոզչամեքենայով ու կոնկրետ ապազգային մունետիկներով հասարակության ու ժողովրդի շրջանում «ընդլայնում» է սպառողական մտածողություն ունեցող իր ընտրազանգվածի շրջանակները (հասարակությանն ու ժողովրդին կենցաղային սպառող դարձնելու՝ իշխանությունների ձգտումները հասկանալի են այն հասարակություններում, որտեղ իշխանության ձևավորման մերիտոկրատիայի կանոնները, ըստ էության, չեն գործում)։

Այո, իսկապես ժողովուրդն ու հասարակությունը հանդիսանում են հանրային բարիքների սպառող։ Սակայն, այստեղ է, որ ազգային ակունքներին և ինքնութենական հիմքերին վերադարձած (կամ այդպիսի ձգտում ունեցող) հանրությունը պետք է որակական թռիչք կատարի և որոշում կայացնի՝ իրեն ինչպիսի՞ բարիքներ են անհրաժեշտ, միայն նյութակա՞ն, թե՞ նաև հոգևոր ու մշակութային։ Այլ կերպ ասած, հանրությունը պետք է ի վիճակի լինի ձևավորելու ի՛ր արժեքային «սպառողական զամբյուղը»։

Ավելին, հանրությունը պետք է ի վիճակի լինի որոշում կայացնելու՝ ինքը ցանկանում է լինել հոգևոր, մշակութային ու նյութական բարիքների միայն սպառո՞ղը, թե՞ նաև այդ բարիքների արարողն ու արտադրողը։ Եվ, վերջապես, այդ հոգևոր, մշակութային ու նյութական բարիքները արդյո՞ք միայն երկրի ներսում են ենթակա սպառման, թե՞ դրանք պետք է նաև դառնան համաշխարհային սպառման համար պիտանի։

Ազգային ակունքներին ու ինքնութենական հիմքերին վերադարձ կատարելու համար պայքարի (թեկուզև՝ «դոնկիխոտյան» պայքարի) իմաստը հավատարմությունն է սեփական արմատներին և սկզբունքներին, կատարելագործվելու և փոփոխություններ առաջարկելու ցանկությունը, հավատը՝ ապագայի հանդեպ և հույսը, որ այդ ջանքերն իսկապես կարող են փոխել իրավիճակը դեպի լավը, նույնիսկ, եթե անհրաժեշտ փոփոխությունների ճանապարհը երկար է ու դժվարին:

Դավիթ Անանյան

Դիտվել է՝ 4122

Մեկնաբանություններ

⒚兤捗嗏€櫭冣€毭偮⒚兤捗偮⒚兟⒚⑩偓拧脗卢脙鈥γ偮∶兤捗⑩偓拧脙鈥毭偮兤捗嗏€櫭兟⒚⑩€毬偮γ兤捗⑩偓拧脙鈥毭偮/1748596117">

Սոցցանցային գրառումներ

Եկավ ժամանակը, որ մենք տեսնենք էն, ինչ մեր ծնողներն են տեսել
Եկավ ժամանակը, որ մենք տեսնենք էն, ինչ մեր ծնողներն են տեսել

Բաժնի բոլոր նորությունները »

«Իրատես» թերթի արխիվից

Հայաստանն էլ ունի  իր երկակի ստանդարտները
Հայաստանն էլ ունի իր երկակի ստանդարտները

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Իշխանափոխության մեխանիկա
Իշխանափոխության մեխանիկա