«ՍԱ ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ ԱՐԺԵՔՆԵՐԻ ՃԳՆԱԺԱՄ Է»«Իրավունքը de facto»-ի հարցերին պատասխանում է ԱԺ տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ, ԱԺ ՀՅԴ խմբակցության անդամ ԱՐԱ ՆՌԱՆՅԱՆԸ: -Իբրև ......
«ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ՁԵՌՔ ԲԵՐԵՑԻՆՔ ՈՒ ԱՆՄԻՋԱՊԵՍ ԿՈՐՑՐԻՆՔ ՄԻ ԱՆՈՐՈՇ ՏԱՐԱԾՔԻ ՄԵՋ»…և ոչ միայն մշակույթի մասինՀԳՄ հրատարակչության տնօրեն, բանաստեղծ ԲԱԳՐԱՏ ԱԼԵՔՅԱՆԻ հետ հանդիպեցինք նրա անց` և ......
«ԻՄ ԹՈՌԸ ԽՈՒՍԱՓՈՒՄ Է ԵՐԱԺԻՇՏ ԴԱՌՆԱԼՈՒՑ, ՈՐՈՎՀԵՏԵՎ ՉԻ ՈՒԶՈՒՄ ԻՆՁ ՆՄԱՆ ԱՊՐԵԼ»ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ, կոմպոզիտոր ԵՐՎԱՆԴ ԵՐԶՆԿՅԱՆԻ մանկությունն անցել է Պարոնյանի անվան երաժշտական Նրա է ......
«Իրավունքը de facto»-ի հյուրի` «Ֆլեշ» ընկերության նախագահ ԲԱՐՍԵՂ ԲԵԳԼԱՐՅԱՆԻ հետ զրույցի այս հատվածը ներառում է հայ-թուրքական հարաբերություններին, սահմանի բացմանն ու տնտեսական ......
«ՄԵՐ ՀԱՐՑԵՐՆ ԻՆՔՆԵՐՍ ՊԵՏՔ Է ԼՈՒԾԵՆՔ, ԱՅԼ ՈՉ ԹԵ ՀՈՒՅՍՆԵՐՍ ԵՎՐՈՊԱՆԵՐԻ ՈՒ ԱՄԵՐԻԿԱՆԵՐԻ ՎՐԱ ԴՆԵՆՔ»«Իրավունքը de facto»-ի հյուրի` «Ֆլեշ» ընկերության նախագահ ԲԱՐՍԵՂ հետ է ......
«ՍԻՎԻԼԻԹԱՍԸ» ԵՐԲԵՔ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԿՈՒՍԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՉԻ ՎԵՐԱԾՎԻ»«Իրավունքը de facto»-ի հյուրն է ԱԳ նախկին նախարար, «Սիվիլիթաս» հիմնադրամի խորհրդի նախագահ ՎԱՐԴԱՆ Դուք և ......
«ՄԵՆՔ ՃԳՆԱԺԱՄԵՐԻՆ ՍՈՎՈՐ ԺՈՂՈՎՈՒՐԴ ԵՆՔ»Լեռնային Ղարաբաղի սահմանամերձ քաղաքներից է Մարտունին, որն այսօր, զինադադարի պայմաններում, ապրում է բնականոն հունով` առտնին հոգսերի շրջապտույտում 5 է ......
«ՇԱՏԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՏՆԱՔԱՆԴՈՒԹՅԱՆ ՆՄԱՆ ԲԱՆ Է»«Իրավունքը de facto»-ի հյուրն է դրամատուրգ ԿԱՐԻՆԵ ԽՈԴԻԿՅԱՆԸ-Կարելի՞ է ասել, որ գրողն այս կամ այն կերպ ապրում է իր ստեղծած հերոսների որ ......
ՍՏՈՊ-ԿԱԴՐԱյս քառօրյայում ևս ԱԺ-ում բացակա պատգամավորների «ճանաչողության» հարցն օրակարգ բերվեց, և ինչպես միշտ` «Ժառանգություն» կուսակցության շնորհիվ, ինչը վերջնականապես հունից ......
...թե ՀՀԿ-ի «հին գվարդիայի ներկայացուցիչները»` կուսակցության ակունքներում կանգնած նախկին խորհրդային այլախոհները, խիստ դժգոհ են երիտասարդ կուսակիցների, իրենց բնորոշմամբ` կտրուկ Հատկապես են ......
Մինչ Երևանը արդեն երրորդ տարին անընդմեջ քննարկում է Գյումրիում «չոր նավահանգստի» կառուցման նախագիծը, Թբիլիսին իրականացնում է այն՝ առանց ամպագոռգոռ հայտարարությունների:
Օրերս Թբիլիսիում բացվեց «չոր նավահանգիստ»՝ լոգիստիկ տերմինալ, որը կարևոր տրանսպորտային հանգույց կդառնա տարածաշրջանի համար՝ ներառյալ Հայաստանը, Թուրքիան, Ադրբեջանը և Ղազախստանը...