Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Սիրելը մարդ արարածի կոչումն է

Սիրելը մարդ արարածի կոչումն է
22.01.2016 | 10:21

ԻՄԱՍՏՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
«Ես կգովեմ քո եռանդը, որ կձգտես դեպի առաջադիմություն և քաղաքակրթություն: Մի մոռացեք այս երեք պայմանները, լուսով հաց գտեք, դաստիարակությամբ բարի ընտանիք կազմեցեք, իսկ իմաստուն տնտեսությամբ հոգացեք ձեր ներկան և ապագան»
Խրիմյան ՀԱՅՐԻԿ

Այսօր մենք ականատես ենք դարձել տնտեսական ճգնաժամի: Ինչո՞ւ մեր օրերում, երբ ամեն ինչ կարծես թե արվում է ավելի կիրթ ձևով, և երբ համակարգիչը հնարավորություն է տալիս իմանալու, թե ինչ փոփոխություններ են կատարվում երկրագնդի տարբեր աշխարհամասերում, և ինչպիսի տնտեսական առավել նպատակահարմար հարաբերություններ կարելի է մշակել ու ձևավորել տարբեր երկրների միջև, փոխանակ մարդկանց կեցությունը ավելի լավ դառնա, հակառակը, վատթարանում է: Կան երկրներ, ուր աղքատության մակարդակը այնպիսի սպառնալի չափերի է հասել, որ մարդիկ մահանում են անգամ ջրի սակավությունից և սննդամթերքի անբավարարությունից:
Այս ամենը տնտեսական խնդիրներով զբաղվող մասնագետներին պետք է որ ցավ պատճառեր, մտահոգեր, բայց ավա՜ղ... Տնտեսության զարգացումը կարծես աշխարհին անհրաժեշտ է միայն նրա համար, որ մարդկանց որոշակի խավ ավելի մեծ բարեկեցության հասնի ընդամենը: «Երբ աշխատանքը գերի է ընկնում միայն շահույթի տրամաբանությանը, և մարդկային կյանքն արհամարհվում է, հոգու թունավորումը վարակում է ամեն ինչ՝ նույնիսկ օդը, ջուրը, խոտը, սնունդը... հասարակական կյանքն այլասերվում է և մարդկության տունը փլվում է: Իսկ հետևանքները կրում են աղքատ ընտանիքները» (ՖՐԱՆՑԻՍԿՈՍ պապ):
Ի՞նչ կապ ունի մարդկանց միջև տնտեսության արդյունքի ճիշտ տեղաբաշխումը քրիստոնեության հետ: Որտեղի՞ց ծագեց այս չարիքը, ինչո՞ւ Աստված կրկին չի միջամտում, չի ուզում օգնել, անտարբեր է մարդկային թշվառության նկատմամբ: Միգուցե փորձո՞ւմ է մեր ազատ կամքի վրա չբռնանալ, որպեսզի ինքներս ուշքի գանք, շտկենք մեր ընթացքը, գնահատենք ճշմարիտ երջանկությունը, իմա՝ ժառանգել հավիտենական կյանքը և ոչ թե ժամանակավոր երկրային բարիքները, որոնք ձեռք կբերվեն մեզ նմանին հանապազօրյա հացից զրկելու միջոցով: Մի՞թե այսպիսի կարգ սահմանեց Աստված իր ժողովրդի համար: Բոլորովին. «Եվ հավատացյալների բազմությունը մեկ սիրտ ու մեկ հոգի էր։ Եվ նրանցից և ոչ ոք չէր ասում, թե իր ինչքերը իրենն են, այլ ամեն ինչ նրանց համար հասարակաց էր» (Գործք 4.32):
Ի՞նչ ենք տեսնում մենք այսօր. քրիստոնեական ոտնահարված արժեքներ: Ահա համաշխարհային տնտեսական համակարգի հետզհետե փլուզման հիմնական պատճառը: Մենք ոչ միայն չդարձանք այդ արժեքները փոխանցողներ, ինչպես ի սկզբանե պատվիրված էր մեզ, այլ նույնիսկ քաջություն չունեցանք այն գոնե մեր ընտանիքի սահմաններում պահպանելու մեր սեփական բարեկեցության համար:

ԱՆՀԱՎԱՍԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
«Կարճամիտ և թերահավատ մարդիկ կմեղադրեն Աստծուն, թե ինչո՞ւ մարդիկ հավասար կյանք ու բախտ չունեն աշխարհի վրա, չխորհելով անգիտաբար, թե աշխարհի վրա մարդկային ընկերության ամրապնդող հզորագույն կապը անհավասարությունն է, որը կկապե և կվարե մեր ընկերական կյանքը»։
Խրիմյան ՀԱՅՐԻԿ

Սիրելիներ, եթե քննենք մեր կյանքը, կտեսնենք, որ մենք նույնպես մտածել ենք, թե Աստված է «մեղավոր» աշխարհում տիրող անհավասարության համար, և մեղադրել ենք Նրան, որ Նա ի սկզբանե սխալ է թույլ տվել իր ստեղծագործության մեջ: Չենք ուզում հետ նայել, վերադառնալ ակունքներ և քննել կյանքը Ադամից ու Եվայից սկսած, առավել ևս, որ նույնիսկ այսօր շատերը կասկածում և որպես առասպել են ընդունում Աստվածաշնչի իրական պատումները: Աստված թերևս չէր ստեղծել մարդուն, որպեսզի նա իշխեր իր նմանի վրա, և Աստծո խոսքի մեջ այդպիսի տարաբնույթ և Իր սկզբունքներին հակառակ օրենք չէր կարող լինել: Մարդուն իշխանություն էր տրված ամեն ինչի վրա, բացի մարդուն իշխելուց, և մեղքն է, որ խախտեց այդ օրինաչափությունը, և այդպիսով մարդը կախման մեջ ընկավ իր նմանից աշխարհում տիրող անհավասարության պատճառով, որը միշտ էլ եղել է և ավելի ակնհայտ է դարձել մեր օրերում:
Ամեն ինչ խախտվեց մեր՝ մարդկանց իշխանատենչության պատճառով, և տուժեցինք մենք ինքներս: Ագահություն՝ ահա մի կիրք, որն անհագ է դարձնում մարդուն և մթագնելով ուղեղը չի թողնում տեսնել այդ կրքից բխող չարիքը՝ թշվառությունը, աղքատությունը, հեծությունը: Բայց Աստված այնքան բարի գտնվեց, որ եթե մեր անհնազանդության պատճառով փորձեցինք փոխել Նրա ծրագրերը, խախտել ամբողջ արարչության սկզբունքը, որ Նա դրել էր Իր արարչության հիմքում, Նա ամեն անգամ փորձում է հանուն մեր նկատմամբ տածած սիրո, ինչպես կվարվեր ծնողը, մեզ նորից ու նորից հնարավորություն տալ գիտակցելով մեր սխալները՝ ուղղվելու։ ՈՒ եթե մենք պետք է ուղղվենք միայն մեզ նմանին հնազանդվելով, դրա մեջ մենք պետք է մեղադրենք միայն ինքներս մեզ: Գուցե այդպիսով մենք կանդրադառնա՞նք այն օրենքներին, որոնք Աստված սահմանեց մարդկության համար: Դրանք համակեցության օրենքներն են, որոնք տրվեցին մեզ Մովսեսի միջոցով և առայսօր շատ երկրների օրենսդրության հիմքն են, և իհարկե մարդ-մարդ հարաբերությունը ամենակատարյալ բարձունքին հասցվեց Հիսուս Քրիստոսի միջոցով. «Սիրիր քո ընկերոջը քո անձի պես» արտահայտությամբ:
Թերևս հնարավոր է հետզհետե ավելի վատթարացող վիճակից ելք գտնել` հաշվի նստելով Աստծո մեզ տված պատվիրանի հետ և գթասիրտ վերաբերմունք ցուցաբերել մեր ընկերային հարաբերություններում: Ավաղ, այսօր, սիրելիներս, ոչ Մովսես մարգարեի գրի առած օրենքները, ոչ էլ Հիսուս Քրիստոսի ամրագրած ու ավետարանիչների, առաքյալների միջոցով մեզ փոխանցված ճշմարտությունները երբեմն չենք ընդունում արժանավայել լրջությամբ: Մենք շատ դեպքերում առաջնորդվում ենք հեթանոս, աշխարհիկ փիլիսոփաների սկզբունքներից բխող ուսմունքներով և մեր սեփական տկար, ոչ կատարյալ մտքի հասկացությամբ:


Անահիտ-Աննա ԳԻՉՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1481

Մեկնաբանություններ