Անվստահության դրսևորումներն արդեն հասել են աբսուրդի:
ՈՒրեմն, հաճախորդը, վերանորոգելու համար, արհեստանոց է բերում կենցաղային տեխնիկա: Վերջինիս թերությունը «հայտնաբերելուց» հետո, արհեստանոցից հաճախորդին տեղեկացնում են, որ թերությունը հայտնաբերված է, սակայն հրաժարվում են նշել, թե ինչ թերություն է (՞): Միաժամանակ`ասում են, որ թերության չնշելու պատճառն անվստահությունն է հաճախորդի նկատմամբ և ավելացնում, որ այդպես են վարվում բոլոր հաճախորդների հետ:
Այժմ պատկերացրեք, որ «չվստահելու» հիմքով բուժող բժիշկը հիվանդին հրաժարվի ախտորոշում տալ կամ ավտոմեքենա վերանորոգողը հրաժարվի նշել, թե ավտոմեքենայի որ մասն է պատրաստվում նորոգել: Կարծում եմ` այդ օրը շուտով կգա: Ճանապարհին ենք: Նոր Հայաստանում դեռ շատ բան ենք տեսնելու:
Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ