Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 
  • Աստվածաշունչ մատյանից

    Աստվածաշունչ մատյանից

    28.03.2014| 00:02
    Լեռները դողացին նրանից, բլուրները սասանվեցին, խախտվեց երկիրը նրա առաջ, ինչպես նաև նրա բոլոր բնակիչները։ Նրա բարկությանն ո՞վ կդիմանա, ո՞վ կկանգնի նրա զայրույթի և սրտմտության դեմ։
  • Միջինք, կամ Մեծ Պահքը կիսվեց

    Միջինք, կամ Մեծ Պահքը կիսվեց

    26.03.2014| 13:52
    Մարտի 26-ին միջինքի օրն է։ Այսօր կիսվում է Մեծ Պահքը։ Միջինքին Մեծ պահքը չի ընդհատվում: Այսինքն, պահեցողները շարունակում են պահել պահքը: Միջինք անունը տրվում է Մեծ պասը կիսող օրվան, որը տոնական նշանակություն չունի: Միջինք է Դ (չորրորդ) չորեքշաբթի կամ Մեծ պասի 24-րդ օրը: Միջինքից սկսած` Խաղաղական ժամերգության ընթացքում սկսում են երգվել Ստեղի շարականները` հավուր պատշաճի:
  • Մեր հայրենիքի մեղքերը

    Մեր հայրենիքի մեղքերը

    25.03.2014| 11:40
    Մեղքի գիշերն անցնում է, շուտով երկնային արդարությունն է ծագելու: Ժամանակը չէ՞ արդյոք անաչառորեն լույսի երես հանելու մեր մոլորված հայրերի անաստված արարքները, որ առանց ամոթի կարողանանք մեր հետնորդների ու մեր Տեր Աստծո առջև կանգնել ու ճշմարտությունը ստով չծածկել և մեր գլուխները անմիտի պես մեղքի ավազների մեջ չթաղենք:
  • Աղոթարան

    Աղոթարան

    24.03.2014| 23:33
    Հրամայեա ինձ, Տէր, որպէս անդամալույծին առողջանալ, խորտակել զանկողինս ցաւոց իմոց, շրջիլ ընդ կամարարս քո ի տան տեառն, և ի գաւիթս Աստուծոյ ծաղկիլ և ոչ մեղանչել։
  • Աստվածաշունչ մատյանից

    Աստվածաշունչ մատյանից

    24.03.2014| 23:32
    Վա՜յ Տիրոջ օրը ցանկացողին. ձեր ինչի՞ն է պետք Տիրոջ օրը, այն խավար է և ոչ թե լույս։ Որպես թե մի մարդ փախչի առյուծից, մի արջ պատահի նրան, նա տուն փախչի, ձեռքը պատին հենի և օձը խայթի նրան։ Չէ՞ որ խավար է Տիրոջ օրը և ոչ լուսավոր, աղջամղջային է, և լույսի ճաճանչ չկա նրա մեջ։
  • «Ալֆա» դասընթաց՝ քրիստոնեական հավատքի մասին

    «Ալֆա» դասընթաց՝ քրիստոնեական հավատքի մասին

    23.03.2014| 21:26
    Ի՞նչ է քրիստոնեական հավատքը. Ինչո՞ւ ենք լույս աշխարհ գալիս, և ո՞րն է մեր կյանքի իմաստը. Այս և նման հարցերի շուրջ է կառուցված 15 զրույց-քննարկումներից բաղկացած «Ալֆա» դասընթացը:
  • Վախճանվել է Անտիոքի և Համայն Արևելքի Պատրիարք Նորին Սրբություն Իգնատիուս Զաքքա Ա պատրիարքը

    Վախճանվել է Անտիոքի և Համայն Արևելքի Պատրիարք Նորին Սրբություն Իգնատիուս Զաքքա Ա պատրիարքը

    23.03.2014| 15:26
    Գարեգին Բ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը ցավակցական գիր է հղել Ասորի Ուղղափառ Եկեղեցու Սուրբ Սինոդին, հոգևոր դասին և հավատացյալ ժողովրդին՝ Անտիոքի և Համայն Արևելքի Պատրիարք Նորին Սրբություն Իգնատիուս Զաքքա Ա-ի մահվան առիթով:
  • Այսօր Տնտեսի կիրակին է

    Այսօր Տնտեսի կիրակին է

    23.03.2014| 14:48
    Այսօր Մեծ Պահքի չորրորդ կիրակին է, այն կոչվում է Տնտեսի՝ ըստ այդ օրվա խորհուրդը բացատրող անիրավ տնտեսի մասին առակի: Այն հիշատակում է միայն Ղուկաս ավետարանիչը, որի բովանդակությունը հետևյալն է: Մի մեծահարուստ իմանում է, որ տնտեսը վատնում է իր ունեցվածքը, կանչում է նրան և հաշիվ պահանջում, որոշում հեռացնել աշխատանքից: Տնտեսը հասկանում է, որ կարող է անգործ մնալ, խորամանկության է դիմում:
  • «Արդ, տնտեսների մեջ  փնտրվում է նա, թե ով  հավատարիմ կգտնվի»

    «Արդ, տնտեսների մեջ փնտրվում է նա, թե ով հավատարիմ կգտնվի»

    21.03.2014| 11:05
    Ինչո՞վ է Անիրավ տնտեսի կիրակին առանձնահատուկ, մանավանդ այդտեղ պատմվում է մի մարդու մասին, ով խորամանկությամբ էր վարվում: Ղուկասի Ավետարանի 15 և 16-րդ գլուխներում քննարկվում է սեփականության, ունեցվածքի տնօրինության մասին և մարդու վարքի դրսևորումների, թե իրեն վերապահված ունեցվածքն ինչպես է կառավարում և վերաբերվում, սակայն իր այդ կառավարման ազատությունը նաև ենթադրում է պատասխանատվություն և դրանից բխող հետևանքներ (աղքատ Ղազարոսի առակը):
  • Աղոթարան

    Աղոթարան

    20.03.2014| 23:33
    Բժշկեա, Տէր, զանբժշկելի հիւանդութիւնս իմ, որ կարկամեալ դնիմ ի մահիճս մեղաց իմոց, և դեգերեալ կամ ի դուռն երկրորդ սելովմայ` սպասել և ակն ունիլ մեծի գալստեան քո։