Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Հայը բարևում է ժպտալով, իսկ թուրքն այդ բարևից ու ժպիտից գազազում ու որոշում է սպանել հային

Հայը բարևում է ժպտալով, իսկ թուրքն այդ բարևից ու ժպիտից գազազում ու որոշում է սպանել հային
14.09.2012 | 17:34

Այս օրերին աշխարհասփյուռ հայությունը կա՛մ բողոքի ակցիաներով, կա՛մ մամուլում ու սոցիալական ցանցերում տեղադրված տարբեր հոդվածներով ու հրապարակումներով, արտահայտում է իր վրդովմունքը հունգարա-ադրբեջանական անարդար գործարքի` ադրբեջանցի մարդասպան Ռամիլ Սաֆարովին Ադրբեջանին արտահանձնելու և Բաքվի իշխանությունների կողմից մարդասպանին ներում շնորհելու առնչությամբ:

Ներկայացնում ենք գերմանաբնակ, բանասեր Կարինե Հայրապետյանի ֆեյսբուքյան խոսքը այդ փաստի առնչությամբ:


«Որպես բանակի սպա Ռամիլ Սաֆարովի կատարած կացնային սպանությունը թուրքին հատուկ ազգային առանձնահատկություն է, ո՞րն է սպանության էությունը և բուն առանձնահատկությունը:
Ռամիլ Սաֆարովը պատմում է. «Հունգարիայում սպայական դպրոցում իմ ուսումնառության ժամանակ, ամեն օր երկու հայ սպա էին անցնում իմ կողքով և ասում էին -ԲԱՐԵՎ- (HAY), ես նրանց բարևը բնականաբար չէի առնում, և նրանք նայում էին ինձ, հետո իրար հետ զրուցելով ու ժպտալով գնում էին: Եվ ես այդ ժամանակ որոշեցի, որ երկուսի վիզն էլ պետք է կտրեմ, քանի որ ես ադրբեջանցի եմե :
Ահա այստեղ է ողջ հոգեբանական բարդույթը և հայի ու թուրքի մտածողությունների տարբերությունը. հայը բարևում է ժպտալով և հեռանում է, թուրքը այդ բարևից և ժպիտից գազանանում է և առաջանում է մեկ ցանկություն` սպանել հային:
Մեր տեսակին հատուկ բարևի տիեզերական առանձնահատկություն կա «Սասնա Ծռեր» էպոսում, որտեղ հայոց Տորք Անգեղ դյուցազունը, որ հասել էր Կովկասյան լեռներ, hանդիպել է Ծոբոփորեցոց երեսուն հսկաների.
Ծոբոփորեցոց Տորքը բարևեց, Ոչ ոք բարևին չըպատասխանեց. ,Բարև ձեզ, եղբայրքե, կրկնում է Տորքը, Որ տեսնի նրանց մարդկության շնորհքը. Դարձյալ լռություն, ոչինչ ձայն, ծպտուն. Կարծես մարդիկ չեն, այլ համր անասունե:
Տիեզերական բարևի իմաստը հասու է եղել միայն հայերին, Ծոբոփորեցոց երեսուն հսկաներին նույնպես հասանելի չէր բարևի իմաստը, և համաձայն էպոսի, իրենց պահել են անասունի նման:
Տորք Անգեղի ձեռքերն ազատ են, նա կարող է հաշվեհարդար տեսնել անհասկացողների հետ, սակայն Տորքը մտածում է. «Եթե այս մարդիկ չեն հասկանում, Տիեզերական Բարևի իմաստը, նրանց պետք է ոչ թե սպանել, այլ սովորեցնել»: Տորք Անգեղը մենամարտ- մրցույթ է կազմակերպում և արդարություն է ուսուցանում, իսկ երեսուն հսկաներն էլ համարում են, որ Տորքը աստված է, և Տորքին պետք է պաշտեն: Այդ օրվանից սկսած Տորք Անգեղի աստվածային կարգ ու կանոնը հաստատվեց կովկասյան ազգերի մեջ:
Հայտնի է նաև, որ կովկասցիներն ունեն պապենական ավանդույթներ ու հարգում են պապենական ավանդույթները:
Կովկասցիները ադրբեջանցիներին համարում են թուրք-ազերիներ և թուրք-ազերիները, չեն կարող ինտեգրվել կովկասյան տան մեջ իրենց պահվածքով, մարդկային արժեքներով, սովորույթներով, կենցաղավարությամբ:
Սրանք դեռևս բարևել չեն սովորել, ու դեռևս սրանց էթնիկական գիտակցությանը հասու չէ այն, որ քնած մարդուն չի կարելի սպանել:
Տիեզերական բարևը դեռևս հասու չէ թուրք-ազերիներին, այդ պատճառով էլ հաղթանակեց անասնականը, գազանայինը, սա բնութագրում է դեռևս չձևավորված գայլային - գազանային բնազդից չհեռացած և դեռ համամարդկային տիեզերական արժեքներին անհասու այս ժողովրդի կերպարը»:


Արմինե ՍԻՄՈՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 12898

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

垄脗脗脙脗卢脙脗炉脙脗驴脙脗陆脙脗脙脗垄脙脗垄脙垄脗脗脙脗卢脙脗炉脙脗驴脙脗陆/1751020818" data-send="false" data-layout="button_count" data-show-faces="false">

Բաժնի բոլոր նորությունները »

«Իրատես» թերթի արխիվից

Քա­ղա­քա­կա­նու­թ­յու­նը երկ­րորդ հնա­գույն մաս­նա­գի­տու­թ­յունն է
Քա­ղա­քա­կա­նու­թ­յու­նը երկ­րորդ հնա­գույն մաս­նա­գի­տու­թ­յունն է

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Այս­պես էլ պա­րար­տա­նում ենք
Այս­պես էլ պա­րար­տա­նում ենք