Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Իմ հետաքրքրությունների ծիրում չի տեղավորվում հաշվետար-ցրիչի գործառույթը

Իմ հետաքրքրությունների ծիրում  չի տեղավորվում հաշվետար-ցրիչի գործառույթը
18.11.2016 | 09:07

«Իրատեսի» նախորդ երկու համարում քննարկման թեմա է դարձել Դերենիկ Դեմիրճյանի տուն-թանգարանի նկուղին առնչվող թնջուկը: Բնավ չցանկանալով խորանալ մանրամասների և կնճռոտ հարցերի մեջ, այնուամենայնիվ, ստիպված եմ անել որոշ պարզաբանումներ՝ պարտադրված նախորդիվ հրապարակված նյութերի բովանդակությամբ:


Քանի որ նկուղը տասնյոթ-տասնութ տարի տրամադրված է Երվանդ Մանարյանի ղեկավարած «Ագուլիս» տիկնիկային թատրոնին, և թատրոնը չունի ո՛չ պետռեգիստրի գրանցում, ո՛չ էլ կադաստրի վկայական, բնականաբար, այդ հաստատության փաստաթղթային և ֆինանսական որոշակի պարտավորություններ իրականացվում են Ե. Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանի (ԳԱԹ) իրավասության ներքո, քանզի այդ թանգարանի մասնաճյուղ Դերենիկ Դեմիրճյանի տուն-թանգարանին է պատկանում հիշյալ նկուղը:


Այս հանգամանքի բերումով Դերենիկ Դեմիրճյանի տուն-թանգարանի վարիչը կամ աշխատակիցները երբեմն սիրահոժար համաձայնել են «Ագուլիս» թատրոնին առնչվող ինչ-ինչ ձևաթղթեր կամ 2-3 հազար ՀՀ դրամի չափ գումար տանել-հասցնել ԳԱԹ՝ հարգելով Երվանդ Մանարյանի տարիքը և ցանկանալով նրան ազատել Աբովյան 29 (որտեղ գտնվում է Դեմիրճյանի տուն-թանգարանը) հասցեից Արամի 1 (որտեղ գտնվում է ԳԱԹ-ը) հասնելու հոգսից: Իհարկե, գումարը մուտքագրվել է ԳԱԹ հաշվապահություն, իսկ ձևաթղթերը հանձնվել են համապատասխան բաժիններին: Եվ ավելորդ է ասել, որ ես ուրախ կլինեի զերծ մնալ երբեմն-երբեմն ինձ վիճակված և իմ աշխատանքային պարտականությունների հետ որևէ առնչություն չունեցող այդ գործառույթից, եթե Երվանդ Մանարյանի մերձավոր շրջապատում գտնվեր որևէ մեկը, որը կստանձներ այն: Եվ ասեմ, որ դա եղել է ոչ թե ամենամսյա կանոնակարգված գործընթաց, այլ ընդամենը երկու-երեք դեպք: Այլ կերպ չէր էլ կարող լինել, որովհետև տուն-թանգարանի վարիչն ունի ավելի լուրջ աշխատանքային պարտավորություններ, և նրա անձնական հետաքրքրությունների ծիրում չի տեղավորվում հաշվետար-ցրիչի գործառույթը, ինչպես և չգործող «Ագուլիսի» ռադիոգովազդը լսած և իրենց երեխաների հետ ներկայացման եկած մարդկանց ընդունող-ճանապարհողինը:

Մանավանդ որ այդ մարդկանց հետ հանդիպելով՝ ռադիոգովազդի իսկության հարցում կասկած ունեցողները գուցե փարատեին դրանք: Թեև այս դեպքում էլ, հնարավոր է, մտածեին, որ տուն-թանգարանի վարիչը, թատրոնի դռների բացվելուն անհույս սպասողները, վերջիններիս վրդովմունքին ականատես և ականջալուր՝ տուն-թանգարանի մյուս աշխատակիցները, իրարից անկախ, ասում են միևնույն սուտը, որովհետև բախտ չեն ունեցել մեծանալու «պարկեշտ ու ազնիվ ընտանիքում»:


Եվս մեկ դիտարկում՝ ստի ու ճշմարտության համատեքստում: Հայաստանի Խորհրդային Սոցիալիստական Հանրապետության կազմալուծումից հետո հայաստանցիներս ստացանք նոր նմուշի՝ անկախ Հայաստանի Հանրապետության անձնագրեր: Նույն գործընթացը կիրառվեց նաև մեր երկրի պետական հաստատությունների նկատմամբ: Եվ Դերենիկ Դեմիրճյանի տուն-թանգարանի տարածքը՝ ներառյալ նկուղը, 2010 թվականին ստացավ նոր նմուշի սեփականության վկայականներ: Բայց սա չի ենթադրում, որ տարածքը տուն-թանգարանին է պատկանում այդ վկայականն ստանալու տարվանից, ինչպես մեր ունեցած անկախհայաստանյան անձնագրերը չեն վկայում, որ մենք՝ ՀՀ բոլոր քաղաքացիներս, 25 տարեկան ենք: Բնականաբար, տուն-թանգարանում և ԳԱԹ-ում պահպանվում են նկուղի խորհրդային շրջանի փաստաթղթի՝ օրդերի պատճենները: Հակառակ պարագայում կարելի էր ուղղակի «պրիմիտիվ» մի հարց տալ. ինչո՞ւ էր հարգարժան Երվանդ Մանարյանը Դերենիկ Դեմիրճյանի տուն-թանգարանին չպատկանող այդ տարածքում «Ագուլիս» թատրոնի համար տանիք փնտրելու նպատակով դեռևս 1990-ական թվականների վերջին դիմել ԳԱԹ-ի տնօրենությանը: Դերենիկ Դեմիրճյանն այս դեպքում կասեր. «Հարցեր, հարցեր և հարցեր, որոնց պատասխանը շատ պարզ է նրանց համար, ովքեր չեն վախենում տրամաբանությունից»:


Կարինե ՌԱՖԱՅԵԼՅԱՆ
Դերենիկ Դեմիրճյանի տուն-թանգարանի վարիչ

Հ.Գ. Սա այս թեմայով իմ վերջին հրապարակային խոսքն է. արդեն երկար ժամանակ զերծ եմ մնում Դերենիկ Դեմիրճյանի հիշատակն ու նրա տունը զանազան շահարկումների ենթարկողների հետ բանավիճելուց: Ինձ հոգնեցրել են պոնչիկ թխողները, տուն-թանգարանի առջև աղբ թափողները, ծառ հատողները, կենցաղային գովազդ կախողները, գրողի պղծված շիրմաքարի շուրջ դատարկ աղմկողները, այլք: Ես չեմ ցանկանում այդպիսիների պատճառով իջեցնել իմ հրապարակային (և ոչ միայն հրապարակային) խոսքի նշաձողը:

Դիտվել է՝ 1794

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ