Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Ինչի՞ վրա է խարսխված նախարարի լավատեսությունը

Ինչի՞ վրա է խարսխված նախարարի լավատեսությունը
23.11.2017 | 17:12

Մեր պետական պաշտոնյաների հայտարարությունները շատ հաճախ են զարմացնում և տարաբնույթ եզրահանգումների առիթ տալիս: Օրերս ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանն ասել էր, թե տրանսպորտի և կապի ոլորտում ՀՀ-ի և ՌԴ-ի միջև համագործակցությունը բարձր մակարդակի վրա է:

Կարևորելով Ռուսաստանի հետ համագործակցությունը, որպես ռազմավարական ընկերոջ, այնուհանդերձ, ուզում ենք հասկանալ` ի՞նչ նկատի ուներ նախարարը բարձր մակարդակի համագործակցություն ասելով: Չէ՞ որ ցանկացած համագործակցության արդյունք առաջին հերթին գործնականում պետք է նկատի լինի քաղաքացու համար, այն էլ այնպիսի ոլորտում, ինչպիսին տրանսպորտն է: Նախարարը գոհ է, բայց խնդիրները լուծված չեն, և բնականաբար հարց է առաջանում` ինչի՞ց է գոհ:

Ի՞նչ ունենք մենք նշված ոլորտում: Հայաստանի համար միշտ կարևոր է եղել աբխազական երկաթուղու վերագործարկումը, ինչը Հայաստանին հնարավորություն կտար դուրս գալու 27 տարվա ճանապարհային շրջափակումից, իր հետևից «լոկոմոտիվի» պես կքաշեր տնտեսությունը: Սակայն այս խնդիրը, ռուս-վրացական հարաբերությունների պատճառով, մինչ օրս լուծված չէ, և թունելի վերջում դեռ լույս չի նշմարվում:


Հաջորդ ոլորտային ծրագիրը Հայաստանով Իրանը Ռուսաստանի և Եվրոպայի հետ կապելն է: Այս ծրագիրը ևս օդում կախված մնաց, մինչ Հայաստանը 6 տարուց ավելի է խոսում է այս ծրագրից, Ռուսաստանը Ադրբեջանի և Իրանի հետ անցել է կոնկրետ քայլերի։ Ի դեպ, չի բացառվում, որ այս ծրագրում ներգրավվի նաև Վրաստանը: Այս ծրագիրը ևս մեկ անգամ փաստում է, որ տնտեսական շահը գերակա է քաղաքականից, և անհրաժեշտության դեպքում քաղաքականությունը «ռևերանս» է անում տնտեսության առջև: Երբ այս բացարձակ ճշմարտությունը անտեսում են իշխանությունները, տուժողը երկրի տնտեսությունն է: Մինչդեռ աշխատանքների արագ և ճկուն կազմակերպման դեպքում Հայաստանը կարող էր շահել և դուրս չմնալ տնտեսական լուրջ ծրագրերից։ ՈՒ երբ Ռուսաստանը ճանապարհային խոշոր ծրագրերն իրականացնում է կովկասյան երկրների հետ, առանց Հայաստանի մասնակցության, հարց է առաջանում` ինչի՞ վրա է խարսխված ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարի լավատեսությունը։


Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4619

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ